Przetargi.pl
Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego D50/70 do produkcji masy asfaltobetonowej w otaczarni WMB-30.

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. 3-go Maja 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2666297, 2664476
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    ul. 3-go Maja 11 11
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2666297, 2664476
    REGON: 27681549000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego D50/70 do produkcji masy asfaltobetonowej w otaczarni WMB-30.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzedaż wraz z transportem asfaltu drogowego zwykłego D-50-70 w ilości do 360 ton w skali całego okresu realizacji zamówienia z dostawą do otaczarni WMB-30 będącej w użytkowaniu MZUK-u przy ulicy Plonów 22-I w Sosnowcu.Jakość asfaltu powinna spełniać wymogi norm w tym zakresie, w szczególności- PN-EN 12591:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe , wymagania dla asfaltów drogowych, przy czym podana ilość nie jest obligatoryjna i w przypadku zamówienia przez Zamawiającego w okresie umownym mniejszej ilości asfaltu drogowego Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji z tego tytułu. Termin realizacji zamówienia 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Transport własny Wykonawcy, wkalkulowany w cenę ofertową. Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 3 dni po informacji faxem lub telefoniczni od zamawiającego. Termin odbioru - według ustaleń bieżących.Nadmienia się, iż ilość dostarczanego asfaltu w skali każdego kwartału nie jest możliwa do przewidzenia z uwagi na działalność jaką prowadzi zamawiający - natężenie prac w poszczególnych kwartałach nie jest określona z góry ze względu na niecykliczność otrzymywanych zleceń. Na terenie MZUK znajdują się 1 zbiornik dla asfaltu o pojemności około 50 ton, przy czym jednorazowa dostawa to około 25-28 ton. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do- dostarczania asfaltu wyłącznie z bieżącej produkcji i zagwarantowania jego jakości ,trwałość na okres co najmniej 3-ciu miesięcy, dostarczenia w dniu dostawy świadectwa jakości producenta lub potwierdzonej przez siebie kopii do każdej dostawy asfaltu. Parametry dostarczonego asfaltu muszą być zgodne z parametrami zapisanymi w świadectwie jakości dostarczonym wraz z dostawą oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Do świadectwa należy dołączyć każdorazowo Certyfikat CE; dostarczenia do pierwszej dostawy karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodnie z ustawą z dnia 11.01.2001 O substancjach chemicznych i ich mieszaninach Dz. U.2011 Nr 63, poz. 322. oraz zgodnie najnowszymi przepisami dotyczącymi kart charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych oraz sposobu ich znakowania rozporządzenie CLP. Dowodem dostawy będzie dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę. Przy czym zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 20% oszacowanej i podanej wyżej maksymalnej ilości asfaltu. Dostawa ponad gwarantowany próg, zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupiony przez Zamawiającego asfalt ponad gwarantowaną ilość, nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach