Przetargi.pl
ZP.02.2010 Budowa zatoki autobusowej wraz z chodnikiem przy drodze wojewódzkiej 395 w miejscowości Kazanów.

Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3921971 w. 154 , fax. 071 3921303
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
    ul. Ząbkowicka 11 11
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3921971 w. 154, fax. 071 3921303
    REGON: 00052863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP.02.2010 Budowa zatoki autobusowej wraz z chodnikiem przy drodze wojewódzkiej 395 w miejscowości Kazanów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ułożenie krawężników drogowych 15*30 cm - 210 mb. Budowa nawierzchni chodnika i miejsca pod wiatę z kostki betonowej szarej grubości z kostki betonowej szarej grubości 8 cm - 151 m2. Budowa zatoki autobusowej oddzielonej pasem zieleni z kostki betonowej szarej grubości 8 cm - 353 m2. Budowa dwóch zjazdów z kostki betonowej szarej grubości 8 cm - 11,5 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp Wykonali w okresie pięciu lat roboty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za robotę podobną posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia publicznego, to jest wykonania w okresie od 2005 r. do dnia otwarcia ofert co najmniej 3 robót o podobnym charakterze tj. budowy lub remontu nawierzchni z kostki brukowej wraz z krawężnikami o wartości co najmniej 100 000 zł każda. Wykażą dysponowanie kadrą mogącą przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia we wskazanym terminie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie w branży drogowej. Wykażą posiadanie sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego. Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wypełnionego Formularza ofertowego, Aktualnego odpisu z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie, Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu w/w warunków, Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu w/w warunków, Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1, Wykazu osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami nt ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ,oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, Oświadczenie, że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykazu robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, Wykazania dysponowania sprzętem do wykonania zadania publicznego, Zapłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 200 000 zł, akceptacji istotnych postanowień umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzelin.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach