Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3921971 w. 154 , fax. 071 3921303
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
ul. Ząbkowicka 11 11
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. 071 3921971 w. 154, fax. 071 3921303
REGON: 00052863000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP.02.2010 Budowa zatoki autobusowej wraz z chodnikiem przy drodze wojewódzkiej 395 w miejscowości Kazanów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ułożenie krawężników drogowych 15*30 cm - 210 mb. Budowa nawierzchni chodnika i miejsca pod wiatę z kostki betonowej szarej grubości z kostki betonowej szarej grubości 8 cm - 151 m2. Budowa zatoki autobusowej oddzielonej pasem zieleni z kostki betonowej szarej grubości 8 cm - 353 m2. Budowa dwóch zjazdów z kostki betonowej szarej grubości 8 cm - 11,5 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp Wykonali w okresie pięciu lat roboty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za robotę podobną posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia publicznego, to jest wykonania w okresie od 2005 r. do dnia otwarcia ofert co najmniej 3 robót o podobnym charakterze tj. budowy lub remontu nawierzchni z kostki brukowej wraz z krawężnikami o wartości co najmniej 100 000 zł każda. Wykażą dysponowanie kadrą mogącą przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia we wskazanym terminie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie w branży drogowej. Wykażą posiadanie sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego. Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wypełnionego Formularza ofertowego, Aktualnego odpisu z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie, Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu w/w warunków, Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu w/w warunków, Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1, Wykazu osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami nt ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ,oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, Oświadczenie, że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykazu robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, Wykazania dysponowania sprzętem do wykonania zadania publicznego, Zapłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 200 000 zł, akceptacji istotnych postanowień umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzelin.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa ul. Sikorskiego na odcinku od ul. Klonowej do ul. W. Polskiego - Osiedlowa oraz rozbudowa i przebudowa ul. W. Polskiego - Osiedlowa na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. W. Polskiego w Oleśnicy
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych ul. Wspólna i Radosna w m. Grębocice.
Dodano: 2016-06-29 - Awaryjne inspekcje TV wraz z czyszczeniem kanalizacji deszczowej oraz bezwykopowa miejscowa naprawa kanałów metodą krótkich rękawów poliuretanowych oraz długich rękawów epoksydowych -drogi gminne i powiatowe w Lubinie
Dodano: 2016-04-05 - Czyszczenie oraz remonty bieżące kanalizacji deszczowej w ulicach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubin - drogi gminne i powiatowe
Dodano: 2016-02-10 - Czyszczenie oraz remonty bieżące kanalizacji deszczowej w ulicach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubin - drogi gminne i powiatowe
Dodano: 2016-02-01 - Budowa studni głębinowej wraz z przyłączem wodociągowym dla świetlicy wiejskiej w Grudzy
Dodano: 2015-11-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków na ulicy Widawskiej w Dobrzykowicach
Dodano: 2015-10-15 - Rozbudowa i przebudowa parkingu przy ul. Wałowej w Oleśnicy
Dodano: 2015-09-25 - Budowa drogi o nawierzchni utwardzonej wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem drogowym, kanalizacją sanitarną oraz siecią wodociągową w sięgaczu ul. Wiejskiej oraz ul. Kosynierów w Oleśnicy
Dodano: 2015-09-09 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Wojnowicach, współfinansowana przez WFOŚ
Dodano: 2015-09-08