Przetargi.pl
Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim - Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 45
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 632 94 60 , fax. 0-16 632 94 63
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie
    ul. Mickiewicza 45 45
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 632 94 60, fax. 0-16 632 94 63
    REGON: 65090331600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprlubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim - Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Uczestnikami projektu będą osoby niepełnosprawne. ZADANIE nr 1 - Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną w miejscowości Zakopane w woj. małopolskim dla 35 uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim oraz 3 opiekunów - powinien odbyć się w terminie nie wcześniej niż 18 listopada 2013 r., a zakończyć się nie później niż 30 listopada 2013 r. Pobyt uczestników zaplanowano na 7 dni. Cała grupa musi odbywać zajęcia w jednym terminie. Zamawiający zastrzega, iż może ulec niewielkiej zmianie liczba uczestników na wyjeździe. Uczestnikami wyjazdu do miejscowości Zakopane będą osoby niepełnosprawne z następującymi schorzeniami: niepełnosprawnością intelektualną, choroby psychiczne, zaburzenia głosu, mowy i choroby słuchu, choroby narządu wzroku, upośledzenia narządu ruchu, epilepsja, Choroby układu oddechowego i krążenia, choroby układu moczowo-płciowego, choroby neurologiczne, inne w tym schorzenia: endokrynologiczne, metaboliczne, zaburzenia enzymatyczne, choroby układu krwiotwórczego. Wykaz osób Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. ZADANIE nr 2 - Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną - w miejscowości Horyniec- Zdrój w woj. podkarpackim dla 2 uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim - powinien odbyć się w terminie nie wcześniej niż 18 listopada 2013 r., a zakończyć się nie później niż 30 listopada 2013 roku. Pobyt uczestników zaplanowano na 7 dni. Zamawiający zastrzega, iż może ulec niewielkiej zmianie liczba uczestników na wyjeździe. Uczestnikami wyjazdu do miejscowości Horyniec Zdrój będą osoby niepełnosprawne z następującymi schorzeniami: upośledzenia narządu ruchu, schorzenia onkologiczne. Wykaz osób Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w cenie zamówienia ww. zadań: 1) Zakwaterowanie: - zakwaterowanie i pobyt w obiekcie wypoczynkowym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych położonym w miejscowości Zakopane dla 35 Uczestników Projektu i 3 opiekunów w pokojach 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażone w oddzielne łóżka jednoosobowe z pościelą. - zakwaterowanie i pobyt w obiekcie wypoczynkowym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych położonym w miejscowości Horyniec-Zdrój dla 2 Uczestników Projektu w pokoju 2 osobowym z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażone w oddzielne łóżka jednoosobowe z pościelą. - Wyżywienie dla uczestników w ciągu 7 dni z uwzględnieniem diet dostosowanych do stanu zdrowia (śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek, kolacja) również w dniu przyjazdu i odjazdu, co najmniej 1 ciepły posiłek, stołówka/restauracja w ośrodku. Zamawiający nie dopuszcza podawania posiłków w naczyniach jednorazowych. Dokonanie rekompensaty za kolację w dniu wyjazdu w postaci suchego prowiantu na czas podróży. 2) Usługi rehabilitacyjne: - bezpłatna całodobowa opieka medyczna, - 2 badania lekarskie ( na początku i na końcu zajęć) - zabiegi rehabilitacyjne oraz ćwiczenia poprawiające sprawność ruchową mają być dostosowane według zaleceń lekarza, na podstawie o informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną, Baza zabiegowa ośrodka powinna obejmować co najmniej zbiegi: masaże, Magnetoterapia, Elektroterapia, Laseroterapia, Fizykoterapia. - w cenie zajęć Uczestnik Projektu ma mieć zapewnione 5 godzin rehabilitacji w tym 2 zabiegi, 1 masaż, oraz ćwiczenia poprawiające sprawność ruchową- odbywające się przez 6 dni, - Kadrę gwarantująca prawidłową realizację programu zajęć w zakresie usług rehabilitacyjnych i medycznych w tym opiekuna koordynującego pobyt grupy na zajęciach, - wydanie zaświadczeń o ukończeniu Zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną, przekazanie Zamawiającemu listy odbioru tych zaświadczeń. 3)Terapia psychologiczna: - zajęcia z psychologiem dla 2 grup 28 osobowej i 7 osobowej wraz z 3 opiekunami w wymiarze 2 godziny w ciągu 6 dni, mających na celu m.in. Budowanie relacji interpersonalnych, otwieranie się na innych, aktywizacja społeczna i zawodowa, kreowanie własnego wizerunku. - Baza szkoleniowa w której odbywać się będą zajęcia grupowe powinna znajdować się na terenie ośrodka , - prowadzenie dziennika zajęć z psychologiem oraz listy obecności, po zakończeniu przekazanie ich zamawiającemu - Zapewnienie dla każdego uczestnika materiałów dydaktycznych, długopisu, notesu lub zeszytu. 4) Kadra - koordynator grupy będący do stałej dyspozycji grupy oraz do kontaktu z zamawiającym, koordynator jest zobowiązany do sporządzenia dokumentacji fotograficznej (co najmniej 20 zdjęć ) i przekazanie ich Zamawiającemu, - psycholog do przeprowadzenia zajęć grupowych , posiadający wykształcenie wyższe kierunkowe oraz kwalifikacje poparte co najmniej 2 letnim doświadczeniem, - Kadry niezbędnej do realizacji zadań z zakresu rehabilitacji osób niepełnosprawnych, 5) Wykonawca opłaca taksę klimatyczną za wszystkich Uczestników jeżeli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka, 6) Wykonawca zapewni ewentualne przejazdy Uczestników w trakcie trwania pobytu(w tym wyjazdy na wycieczki) 7) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom bezpłatne zajęcia o charakterze integracyjno- rozrywkowym: ognisko integracyjne wraz z poczęstunkiem, wieczorek taneczny z poczęstunkiem, wycieczka z przewodnikiem po miejscowości Zakopane (nie dotyczy osób uczestniczących w zajęciach w Horyńcu-Zdrój) 8) Oznaczenie dokumentów wytworzonych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia sal, w których odbywać się będą zajęcia itp. Zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach PO KL 9) Wykonawca musi posiadać ważny wpis do rejestru ośrodków oraz rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych prowadzonych przez wojewodę właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprlubaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach