Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 45
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-16 632 94 60 , fax. 0-16 632 94 63
- Data zamieszczenia: 2013-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie
ul. Mickiewicza 45 45
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 0-16 632 94 60, fax. 0-16 632 94 63
REGON: 65090331600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprlubaczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną w m. Horyniec - Zdrój woj. podkarpackie dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną w m. Horyniec - Zdrój woj. podkarpackie dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Uczestnikami projektu będą osoby niepełnosprawne. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną - w miejscowości Horyniec- Zdrój w woj. podkarpackim dla 4 uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim - powinien odbyć się w terminie pomiędzy 30 listopada 2013 r., a 14 grudnia 2013 roku. Pobyt uczestników zaplanowano na 7 dni. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany liczby uczestników zajęć. Uczestnikami zajęć rehabilitacyjnych będą osoby niepełnosprawne z następującymi schorzeniami: upośledzenia narządu ruchu, schorzenia onkologiczne, choroby układu moczowo - płciowego. Wykaz osób Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w cenie zamówienia ww. zadań: 1) Zakwaterowanie: - zakwaterowanie i pobyt w obiekcie wypoczynkowym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych położonym w miejscowości Horyniec-Zdrój dla 4 Uczestników Projektu w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażone w oddzielne łóżka jednoosobowe z pościelą. - wyżywienie dla uczestników w ciągu 7 dni z uwzględnieniem diet dostosowanych do stanu zdrowia (śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek, kolacja) również w dniu przyjazdu i odjazdu, co najmniej 1 ciepły posiłek, stołówka/restauracja w ośrodku. Zamawiający nie dopuszcza podawania posiłków w naczyniach jednorazowych. Dokonanie rekompensaty za kolację w dniu wyjazdu w postaci suchego prowiantu na czas podróży. 2) Usługi rehabilitacyjne: - bezpłatna całodobowa opieka medyczna, - 2 badania lekarskie ( na początku i na końcu zajęć) - zabiegi rehabilitacyjne oraz ćwiczenia poprawiające sprawność ruchową mają być dostosowane według zaleceń lekarza, na podstawie o informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną, Baza zabiegowa ośrodka powinna obejmować, co najmniej zbiegi: masaże, magnetoterapia, elektroterapia, laseroterapia, fizykoterapia. - w cenie zajęć Uczestnik Projektu ma mieć zapewnione 5 godzin rehabilitacji w tym 2 zabiegi, 1 masaż, oraz ćwiczenia poprawiające sprawność ruchową- odbywające się przez 6 dni, - Kadrę gwarantująca prawidłową realizację programu zajęć w zakresie usług rehabilitacyjnych i medycznych w tym opiekuna koordynującego pobyt grupy na zajęciach, - wydanie zaświadczeń o ukończeniu zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną, przekazanie Zamawiającemu listy odbioru tych zaświadczeń. 3)Terapia psychologiczna: - zajęcia z psychologiem dla 4 osób niepełnosprawnych w wymiarze 2 godziny w ciągu 6 dni, mających na celu m.in. Budowanie relacji interpersonalnych, otwieranie się na innych, aktywizacja społeczna i zawodowa, kreowanie własnego wizerunku. - Baza szkoleniowa w której odbywać się będą zajęcia grupowe powinna znajdować się na terenie ośrodka , - prowadzenie dziennika zajęć z psychologiem oraz listy obecności, po zakończeniu przekazanie ich zamawiającemu - Zapewnienie dla każdego uczestnika materiałów dydaktycznych, długopisu, notesu lub zeszytu. 4) Kadra - koordynator grupy będący do stałej dyspozycji grupy oraz do kontaktu z zamawiającym, koordynator jest zobowiązany do sporządzenia dokumentacji fotograficznej (co najmniej 20 zdjęć ) i przekazanie ich Zamawiającemu, - psycholog do przeprowadzenia zajęć grupowych, posiadający wykształcenie wyższe kierunkowe oraz kwalifikacje poparte, co najmniej 2 letnim doświadczeniem, - Kadry niezbędnej do realizacji zadań z zakresu rehabilitacji osób niepełnosprawnych, 5) Wykonawca opłaca taksę klimatyczną za wszystkich Uczestników jeżeli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka, 6) Wykonawca zapewni ewentualne przejazdy Uczestników w trakcie trwania pobytu(w tym wyjazdy na wycieczki) 7) Oznaczenie dokumentów wytworzonych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia sal, w których odbywać się będą zajęcia itp. Zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach PO KL 8) Wykonawca musi posiadać ważny wpis do rejestru ośrodków oraz rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych prowadzonych przez wojewodę właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprlubaczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim - Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2
Dodano: 2013-10-31 - Przeprowadzenie turnusów rehabilitacyjnych dla dorosłych osób niepełnosprawnych oraz ich opiekunów w ramach realizacji projektu pn: Program aktywizacji społecznej w powiecie stalowowolskim
Dodano: 2013-09-04 - Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego dla 25 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu i ich 6 opiekunów w ramach projektu systemowego pt. ,,Program aktywizacji społecznej w powiecie rzeszowskim w ramach POKL, Priorytet VII, Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.2. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-07-16 - Zorganizowanie i realizacja turnusu rehabilitacyjnego dla Uczestników Projektu - Program aktywizacji społecznej w powiecie bieszczadzkim w roku 2013
Dodano: 2013-06-03 - Przeprowadzenie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla dwóch grup: pierwsza - 24 uczestników projektu (dorosłych osób niepełnosprawnych) oraz 10 opiekunów; grupa druga - 23 uczestników projektu (dorosłych osób niepełnosprawnych) oraz 10 opiekunów
Dodano: 2012-06-12 - Przeprowadzenie terapii metodą stymulacji audio-psycho-lingwistycznej - metodą Tomatisa
Dodano: 2011-12-05 - Przeprowadzenie terapii metodą stymulacji audio-psycho-lingwistycznej
Dodano: 2010-01-28 - Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia terapii metodą stymulacji Audio-Psycho-Lingwistycznej (SAPL) dla grupy 15 osób
Dodano: 2009-12-11