Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
ul. Mikołaja Kopernika 1 1
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
REGON: 37044007000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci w wieku 7 - 15 lat turnus 14 dniowy w miejscowości nadmorskiej na terenie Polski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kolonia dla dzieci w wieku od 7 - 15 lat , grupa dzieci 50 osób . Jeden turnus 14 dniowy w miejscowości nadmorskiej . W programie należy uwzględnić program profilaktyczny oraz przynajmniej jedną wycieczkę poza miejsce zakwaterowania. Odbiór dzieci w Ustrzykach Dolnych oraz odwóz dzieci do Ustrzyk Dolnych po zakończeniu kolonii . Zakwaterowanie budynek stały. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby uczestników kolonii . Dokładną ilość dzieci , które zostaną skierowane na kolonie letnie Zamawiający określi po rozstrzygnięciu przetargu - najpóźniej w dniu podpisania umowy . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunki dodatkowe : a) wykonawca udokumentuje , że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na organizacji imprez turystycznych o wartości minimum 50.000 zł brutto b) dysponuje lub będzie dysponował w dacie wykonania zamówienia w miejscu jego wykonywania kierownikiem placówki wypoczynkowej spełniającym warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. Rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 21 stycznia 1997 r w sprawie warunków , jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej , a także zasad jego organizowania i nadzorowania / Dz.U.Nr 12 poz.67 z późn.zm./.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik - wzór nr 2 do SIWZ 2. Wykaz usług podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w ostatnich 3-ch latach wg załącznika nr 3 do SIWZ , wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością świadczonych usług ( np. referencje) , 3. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ - ksero uprawnień kierownika kolonii oraz wychowawców. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli wykonawca w zał. nr 4 do SIWZ wskazał osoby , którymi będzie dysponował . 5. Fotografie (foldery , ilustracje katalogowe itp.) ośrodka wypoczynkowego przeznaczonego dla uczestników kolonii wraz z jego opisem . 6. Aktualna karta kwalifikacyjna obiektu na rok 2009 7. Program kolonii. 8. Program zajęć profilaktyczno - terapeutyczny 9. Aktualny dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem np. wyciągu z właściwego rejestru stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej. 10.Aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wydany przez właściwego wojewodę lub marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy . 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu , z którego wynika jego zakres , podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy Wykonawcy . Uwaga : pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub formie kserokopii potwierdzonej notarialnie . Ponadto : Oferta winna być sporządzona wg wzoru na FORMULARZU OFERTY, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji , który należy wypełnić wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią niniejszej specyfikacji i projektem umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników Izby i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego o puchar Dyrektora Izby Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa karnetów sportowych dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego uprawniających do korzystania z usług sportowych i rekreacyjnych w 2016 roku
Dodano: 2015-12-09 - Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie oraz osób towarzyszących
Dodano: 2015-11-16 - Zakup usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego w 2015 r.
Dodano: 2014-12-10 - Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie oraz osób towarzyszących
Dodano: 2014-11-25 - Organizacja transgranicznych zawodów młodzieżowych Outdoor games 2014 w ramach projektu pn. Partnerska budowa wspólnej przestrzeni turystycznej w oparciu o nowe centra sportu i rekreacji młodzieży
Dodano: 2014-10-10 - Organizacja imprezy rekreacyjno -sportowej wraz z biesiadą dla pracowników Zamawiającego w terminie 22 listopada 2014r
Dodano: 2014-10-07 - Zakup usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2014-04-11 - Zakup usług dla pracowników w postaci kart abonamentowych uprawniających do korzystania z programu sportowo - rekreacyjnego
Dodano: 2013-12-12 - Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie oraz osób towarzyszących
Dodano: 2013-11-13