Przetargi.pl
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży, uczestników projektu pt. Ekspresem do edukacji w powiecie włoszczowskim.

Powiatowe Centrum Kulturalno-Rekreacyjne we Włoszczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Koniecpolska 42
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 39 43 590 , fax. 41 242 12 86
  • Data zamieszczenia: 2010-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Kulturalno-Rekreacyjne we Włoszczowie
    ul. Koniecpolska 42 42
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 39 43 590, fax. 41 242 12 86
    REGON: 26016439000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckr-wloszczowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży, uczestników projektu pt. Ekspresem do edukacji w powiecie włoszczowskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży, uczestników projektu pt. Ekspresem do edukacji w powiecie włoszczowskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wypoczynek ten winien być zorganizowany w kraju, w miejscowości nadmorskiej. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia w okresie pomiędzy 15 a 31 lipca 2010r., przy czym dokładny termin turnusu z podaniem daty oraz godziny przyjazdu określi wykonawca. 3. Czas trwania turnusu licząc od daty przyjazdu do daty wyjazdu powinien wynosić 12 dni ( w tym 11 noclegów). 4. Przewidywana ilość uczestników - 40 osób plus 4 opiekunów (dla opiekunów zapewnione tylko zakwaterowanie i wyżywienie). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczestników o około 10%. Ostateczna liczba uczestników zostanie podana wykonawcy przez zamawiającego na minimum 4 tygodnie przed rozpoczęciem turnusu. Zamawiający pokryje koszt za rzeczywistą ilość uczestników biorących udział w turnusie. 5. Zakwaterowanie uczestników pobytu w placówce wypoczynkowej: a/ obiekt położony nad otwartym morzem w atrakcyjnej miejscowości nadmorskiej z dopuszczonym przez Sanepid do kąpieli kąpieliskiem, w odległości do 200 m od plaży (dojście drogą publiczną). b/ obiekt murowany, suchy, przeznaczony na wypoczynek dzieci i młodzieży, położony na ogrodzonym terenie, daleko od ruchliwej ulicy, spełniający wymogi bezpieczeństwa i higieny (określone odrębnymi przepisami), c/ obiekt posiadający pokoje słoneczne maksymalnie 4-osobowe (2,3,4 osobowe), z pełnym węzłem sanitarnym tj. łazienkami z ciepłą, bieżącą wodą, prysznicami i w.c., wyposażone w tapczany jednoosobowe, szafki, szafy, stoliki, krzesła, pościel, d/ obiekt posiadający jadalnię wraz z zapleczem kuchennym w miejscu zakwaterowania, e/ obiekt posiadający świetlicę ze sprzętem Hi-Fi, telewizorem, odtwarzaczem video lub inne pomieszczenie przeznaczone na organizowanie imprez KO, plac zabaw dla dzieci, dostęp do boiska sportowego, f/ wykonawca przedstawi przed rozpoczęciem turnusu aktualną kartę kwalifikacyjną obiektu na 2010r., sporządzoną zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. nr 12, poz. 67 z późn. zm.), podpisaną przez właściwe organy, 6. Wyżywienie uczestników turnusu wg ogólnych zasad żywienia dzieci/ młodzieży, tj. 4 posiłki dziennie: a/ trzy pełne posiłki o wzbogaconej wartości odżywczej (śniadanie, obiad, kolacja) oraz podwieczorek; dostępność napojów między posiłkami, b/ suchy prowiant i napoje na drogę powrotną, c/ dodatkowo drugie śniadanie i napój - w dniach kiedy organizowane są wycieczki piesze po okolicy. 7. Wykonawca przedmiotu zamówienia zapewni kierownika placówki, instruktorów prowadzących zajęcia sportowo-rekreacyjne, instruktorów gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej, całodobową opiekę wykwalifikowanej kadry medycznej (w tym możliwość korzystania z bezpłatnych podstawowych lekarstw), oraz ratownika na kąpielisku. 8. Program sportowo - rekreacyjny i kulturalno-oświatowy z drobnymi nagrodami: a/ rozgrywki sportowe (koszykówka, siatkówka, piłka nożna, tenis stołowy), b/ konkursy (rzeźby w piasku, tańca itp.) c/ ognisko z pieczeniem kiełbasek, d/ 2 dyskoteki w turnusie, e/ minimum 1 wycieczka ze zwiedzaniem dziedzictwa kulturowego i innych atrakcji regionu wraz z biletami wstępu (o ile takie są wymagane), f/ Neptunalia - chrzest morski z dyplomami. 9. Program profilaktyki i leczenia wad postawy: a/ diagnostyka wad postawy ciała za pomocą systemu analizy postawy ciała OPIW, b/ zajęcia korekcyjno-kompensacyjne jako profilaktyka i leczenie metodą PRESIO oraz metodą indywidualnie dobranych ćwiczeń, które można kontynuować w warunkach szkolnych lub centrach korekcji wad postawy, c/ indywidualnie dobrany program ćwiczeń profilaktycznych do domu w formie graficznej. 10. Ubezpieczenie dzieci i młodzieży NNW i kosztów leczenia na czas pobytu - minimum 10.000 PLN na osobę. 11. Zapewnienie możliwości kontaktu telefonicznego z uczestnikami. 12. Zamawiający zastrzega prawo przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu nieodpłatnie, przed rozstrzygnięciem postępowania przetargowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach