Przetargi.pl
Zorganizowanie weekendowej wycieczki (w tym 2 noclegów) dla 10 rodzin wielodzietnych i wieloproblemowych, beneficjentów pilotażowej części projektu pn. Schematom Stop. Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy- pilotaż, tj. 48 osób, w tym dzieci do lat 7 - 11 osób.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa 44
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 17 01 , fax. 41 344 37 49
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Wrzosowa 44 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 17 01, fax. 41 344 37 49
    REGON: 29108148700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie weekendowej wycieczki (w tym 2 noclegów) dla 10 rodzin wielodzietnych i wieloproblemowych, beneficjentów pilotażowej części projektu pn. Schematom Stop. Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy- pilotaż, tj. 48 osób, w tym dzieci do lat 7 - 11 osób.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie weekendowej wycieczki (w tym 2 noclegów) dla 10 rodzin wielodzietnych i wieloproblemowych, beneficjentów pilotażowej części projektu pn. Schematom Stop. Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy- pilotaż, tj. 48 osób, w tym dzieci do lat 7 - 11 osób. Projekt realizowany jest przez Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. 1. Weekendowa wycieczka zostanie zorganizowana na terenie i w okolicach miejscowości: Zakopane. 2.Termin wyjazdu : 5-7 grudnia 2014 r. Wyjazd z Bielin w godzinach popołudniowych pierwszego dnia wycieczki, powrót do Bielin w godzinach wieczornych - ostatniego dnia wycieczki. 3. Wykonawca podczas wyjazdu zapewni: 1) Transport: a) uczestnikom wycieczki na trasie Bieliny - Masłów - miejsce zakwaterowania w dniu rozpoczęcia i powrót z miejsca zakwaterowania do Masłowa/Bielin w dniu zakończenia pobytu oraz transport w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Autokar musi być wyposażony w sprawną klimatyzację i toaletę. Wykonawca przed wyjazdem zapewni kontrolę pojazdu oraz kontrolę dokumentacji kierowcy przez odpowiednie służby. b) w przypadku awarii autokaru lub w razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokaru, Wykonawca w ciągu 1 godziny podstawi sprawny pojazd zastępczy, c) autokar winien być podstawiony minimum 45 minut przed wyjazdem, d) kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania autokarem. Do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. 2) Kierownika wycieczki, który zapewni opiekę organizacyjną, będzie zajmował się uczestnikami od momentu wyjazdu grupy z Bielin/Masłowa do momentu powrotu grupy do Bielin/Masłowa. Wynagrodzenie kierownika należy do obowiązków Wykonawcy i jest wliczone w ogólny koszt wyjazdu. 3) Zakwaterowanie dla uczestników w trakcie realizacji w/w usługi na terenie jednego ośrodka, w pokojach: - 3 pokoje pięcioosobowe - 4 pokoje czteroosobowe, w tym jeden z dostawką - 4 pokoje trzyosobowe - 2 pokoje dwuosobowe z pełnym węzłem sanitarnym (tj. WC, łazienka z prysznicem lub wanną, umywalką), oraz czajnikiem elektrycznym bezprzewodowym. Ośrodek, w którym będzie zorganizowany pobyt, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej oraz warunków higieniczno-sanitarnych określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 4) Wyżywienie: - całodzienne wyżywienie (z wyjątkiem 1szego dnia, w którym Wykonawca zapewni późną obiadokolację oraz ostatniego dnia, w którym wyżywienie obejmie dwa posiłki: śniadanie i obiad) składające się z trzech posiłków (śniadanie; obiad + deser np.: ciasto, owoce; kolacja) - suchy prowiant w czasie podróży powrotnej tj. bułkę z żółtym serem, dwie bułki słodkie; owoc np.: jabłko, banan; woda mineralna lub napój niegazowany 1 l. Wykonawca uwzględni rodzaj diety wynikającej z uwarunkowań jednostki chorobowej uczestników wyjazdu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o rodzaju diety co najmniej trzy dni wcześniej przed przyjazdem grupy do ośrodka. 5) Wykonawca w razie konieczności zapewni opiekę medyczną w tym zorganizuje i opłaci transport do placówki medycznej lub szpitala. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników od momentu wyjazdu grupy z Bielin/Masłowa do momentu powrotu. 5. Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za uczestników wyjazdu. 6. Wykonawca ubezpieczy uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę 10 000 zł na jedną osobę w czasie 3-dniowego pobytu oraz podczas przejazdu w obie strony. 7. Wykonawca podczas pobytu zorganizuje: 1) uroczystą obiadokolację z muzyką i tańcami - zorganizowaną w dniu przyjazdu grupy do ośrodka, 2) kolację w stylu regionalnym z przyśpiewkami, ogniskiem i przejażdżką bryczką/kulig - w drugim dniu pobytu, 3) spotkania z Mikołajem, który obdaruje uczestników słodyczami - w drugim dniu pobytu, 4) inne atrakcje w formie: a) zwiedzanie Zakopanego: - Krupówki, - wjazd i zjazd koleją szynową na Gubałówkę, - Sanktuarium na Krzeptówkach, - kościółek i cmentarz na Pękasowym Brzysku, - Muzeum Przyrodnicze Tatrzańskiego Parku Narodowego, - czas wolny w Zakopanem, b) wejście na termy (pobyt co najmniej 2,5 godziny) 8. Wykonawca pokryje również pozostałe koszty związane z realizacją wycieczki takie jak np. transport, opłaty parkingowe, bilety wstępu, opieka pilota, przewodnika. Wykonawca zapewni przewodników na potrzeby zwiedzania obiektów/miejsc. 9. Oprócz wymaganych przez Zamawiającego atrakcji, Wykonawca może zaproponować bezpłatne, dodatkowe atrakcje turystyczne oraz inne formy rozrywki w ramach wyjazdu celem właściwego zagospodarowania czasu wolnego. 10. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014.1182 t.j.). Dane osobowe uczestników wycieczki wskazanych przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Wykonawcę w oparciu o umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. 11.Wykonawcę zobowiązuje się do: 1) Informowania uczestników usługi o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej, 2) Przygotowania dokumentacji przebiegu wycieczki, na którą składać się będzie: - kronika przebiegu wycieczki w postaci zapisu fotograficznego (min. 50 zdjęć) lub audio - wizualnego (min. 30 min.) - sprawozdanie z przebiegu wycieczki wraz z listą obecności uczestników (za niepełnoletnie dzieci podpisują się rodzice/prawni opiekunowie). 3) Oznakowania miejsca noclegu zgodne z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez umieszczenie odpowiednich logotypów wraz z informacją o współfinansowaniu. Zamawiający informuje, że podane ilości osób są wielkościami, które Zamawiający maksymalnie skieruje na wyjazd. Zamawiający zakłada, że z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ilość osób może ulec zmianie o 7 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bippcpr.wrota-swietokrzyskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach