Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdu uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 2 w Bukownie na „zieloną szkołę”.

Szkoła Podstawowa nr 2 w Bukownie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-332 Bukowno, Sławkowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6421003 , fax. 32 6421003
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 2 w Bukownie
    Sławkowska 133
    32-332 Bukowno, woj. małopolskie
    tel. 32 6421003, fax. 32 6421003
    REGON: 001205827
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2bukowno.edupage.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdu uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 2 w Bukownie na „zieloną szkołę”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej, tzw. ”zielonej szkoły” dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Bukownie w miejscowości nadmorskiej Darłówko, województwo zachodniopomorskie, powiat sławieński. 2. Przewidywana liczba uczniów 38. 3. Czas trwania wypoczynku 15 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 14 noclegów. 4. Podstawienie w obie strony czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy /klimatyzacja, WC/, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci. 5. Zapewnienie obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia. 6. Zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji. 7. W przypadku awarii autokaru zleceniobiorca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt – czas podstawienia zastępczego pojazdu najpóźniej do 5 godzin po stwierdzeniu awarii. W przypadku konieczności postoju dłuższego niż 2 godziny, wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia posiłku i napojów. 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usługą transportu (w szczególności: koszty parkingów, płatnych przejazdów, koszty delegacji kierowcy, koszty noclegu i wyżywienia kierowców). 9. Obiekt położony w bliskiej odległości od morza, nieprzekraczającej 400 m. 10. Zakwaterowanie w pokojach 2,3,4-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju. Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe, rozkładane tzw. dostawki. Wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku. Pokoje wyposażone w pojedyncze łóżka, szafę ubraniową, stolik, krzesła, szafki. Sprzątanie pokoi i łazienek co drugi dzień. 11. Zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu w jednym budynku murowanym, na jednym piętrze. 12. Zapewnienie bazy rekreacyjno–sportowej: plac zabaw, boiska sportowe, sala do zajęć ruchowych. Wyposażenie obiektu w salę TV, salę dyskotekową oraz salę do prowadzenia zajęć dydaktycznych. 13. Zapewnienie ogrzewania budynku w dni chłodne. 14. Obiekt ogrodzony, dozorowany 24 godziny na dobę, teren wokół ośrodka powinien być zagospodarowany, bezpieczny i zielony. 15. Pomoc pracowników ośrodka przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży. 16. Zapewnienie programu rekreacyjno-sportowego: a) zorganizowanie co najmniej jednej całodniowej wycieczki autokarowej z licencjonowanym przewodnikiem, opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów + rejs statkiem, b) program animacyjny prowadzony przez wykwalifikowanych animatorów, c) zorganizowanie dyskotek, d) ogniska z pieczeniem kiełbasek, e) chrzest morski, f) inne. 17. Zapewnienie wyżywienia: trzy posiłki o wzbogaconej wartości odżywczej (śniadania i kolacje w formie bufetu szwedzkiego, obiady serwowane do stolików) i podwieczorek oraz suchy prowiant na drogę powrotną i wycieczki całodniowe. Żywienie rozpoczęte ciepłą kolacją w dniu przyjazdu, a zakończone śniadaniem w dniu wyjazdu. 18. Zapewnienie uczestnikom przez cały dzień nieograniczonego dostępu do napojów i pieczywa z dżemem. 19. Możliwość dostosowania posiłków dla dzieci będących na diecie wynikającej z alergii pokarmowych lub innych uwarunkowań zdrowotnych. 20. Stołówka w budynku zakwaterowania grupy, cała grupa stołuje się na jednej zmianie. 21. Zapewnienie bezpłatnego pobytu jednego opiekuna na 10 uczniów płatnych. 22. Zapewnienie opieki medycznej: pielęgniarka 24 godziny na dobę na terenie ośrodka, lekarz na każde wezwanie, zapewnienie środków pierwszej pomocy (podstawowe leki przeciwbólowe, przeciwgorączkowe i środki opatrunkowe). W przypadku chorego dziecka opiekę nad nim sprawuje pielęgniarka, a dziecko przebywa w izolatce. Dowiezienie uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodnia, szpital) bezpłatnym transportem. Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania odpowiednich leków. 23. Ubezpieczenie grupy w pełnym zakresie. 24. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo nad dziećmi w czasie podróży oraz za warunki bhp i ppoż. obiektu. 25. Zapewnienie dla każdego uczestnika czapeczki, dyplomu oraz nagrody za udział w zajęciach programu animacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55240000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: Wpis do rejestru - zezwolenie na prowadzenie działalności Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, na podstawie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. 2016 poz. 1829) oraz ustawy o usługach turystycznych tj. (Dz.U. 2016 poz. 187, z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wykonawcy wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli – zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń – na formularzu oferty – zał. nr 1 do SIWZ. 3. Charakterystyka przedmiotu zamówienia w formie opisowej: 3.1. Obiekt - w celu potwierdzenia, że oferowane usługi (standard obiektu) odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający wymaga: a) min. 2 zdjęć budynku z zewnątrz w różnych ujęciach, min. 2 zdjęć wnętrza budynku (korytarze, hol itp.), min. 3 zdjęć wnętrz pokojów, w których będą zakwaterowani uczestnicy wyjazdu, min. 2 zdjęć sanitariatów, min. 2 zdjęć jadalni w różnych ujęciach (wewnątrz), min. 2 zdjęć świetlicy, sali rekreacyjnej oraz sali lekcyjnej w różnych ujęciach (wewnątrz), min. 2 zdjęć placów zabaw, min. 2 zdjęć boiska/boisk. Zdjęcia należy złożyć wraz z ofertą. Mogą być one również dołączone do oferty w formie folderu, w wersji elektronicznej, na nośniku CD/DVD. b) rzutu parteru/piętra, na których widoczne będzie rozmieszczenie pokoi dla naszej grupy (z podaniem ilości dzieci w każdym pokoju). Rzut należy złożyć wraz z ofertą. 3.2. Program rekreacyjno-sportowy - w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający wymaga opisania: a) programu animacyjnego prowadzonego przez wykwalifikowanych animatorów: - zajęć sportowych, -zajęć edukacyjnych, - innych, b) programu co najmniej jednej wycieczki autokarowej: - całodniowych wycieczek autokarowych z licencjonowanym przewodnikiem, opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów + rejs statkiem) - w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zmiana terminu wycieczek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach