Szkoła Podstawowa nr 2 w Bukownie ogłasza przetarg
- Adres: 32-332 Bukowno, Sławkowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 32 6421003 , fax. 32 6421003
- Data zamieszczenia: 2018-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 2 w Bukownie
Sławkowska 133
32-332 Bukowno, woj. małopolskie
tel. 32 6421003, fax. 32 6421003
REGON: 001205827 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2bukowno.edupage.org
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie wyjazdu uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 2 w Bukownie na „zieloną szkołę”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej, tzw. ”zielonej szkoły” dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Bukownie w miejscowości nadmorskiej Darłówko, województwo zachodniopomorskie, powiat sławieński. 2. Przewidywana liczba uczniów 38. 3. Czas trwania wypoczynku 15 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 14 noclegów. 4. Podstawienie w obie strony czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy /klimatyzacja, WC/, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci. 5. Zapewnienie obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia. 6. Zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji. 7. W przypadku awarii autokaru zleceniobiorca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt – czas podstawienia zastępczego pojazdu najpóźniej do 5 godzin po stwierdzeniu awarii. W przypadku konieczności postoju dłuższego niż 2 godziny, wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia posiłku i napojów. 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usługą transportu (w szczególności: koszty parkingów, płatnych przejazdów, koszty delegacji kierowcy, koszty noclegu i wyżywienia kierowców). 9. Obiekt położony w bliskiej odległości od morza, nieprzekraczającej 400 m. 10. Zakwaterowanie w pokojach 2,3,4-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju. Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe, rozkładane tzw. dostawki. Wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku. Pokoje wyposażone w pojedyncze łóżka, szafę ubraniową, stolik, krzesła, szafki. Sprzątanie pokoi i łazienek co drugi dzień. 11. Zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu w jednym budynku murowanym, na jednym piętrze. 12. Zapewnienie bazy rekreacyjno–sportowej: plac zabaw, boiska sportowe, sala do zajęć ruchowych. Wyposażenie obiektu w salę TV, salę dyskotekową oraz salę do prowadzenia zajęć dydaktycznych. 13. Zapewnienie ogrzewania budynku w dni chłodne. 14. Obiekt ogrodzony, dozorowany 24 godziny na dobę, teren wokół ośrodka powinien być zagospodarowany, bezpieczny i zielony. 15. Pomoc pracowników ośrodka przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży. 16. Zapewnienie programu rekreacyjno-sportowego: a) zorganizowanie co najmniej jednej całodniowej wycieczki autokarowej z licencjonowanym przewodnikiem, opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów + rejs statkiem, b) program animacyjny prowadzony przez wykwalifikowanych animatorów, c) zorganizowanie dyskotek, d) ogniska z pieczeniem kiełbasek, e) chrzest morski, f) inne. 17. Zapewnienie wyżywienia: trzy posiłki o wzbogaconej wartości odżywczej (śniadania i kolacje w formie bufetu szwedzkiego, obiady serwowane do stolików) i podwieczorek oraz suchy prowiant na drogę powrotną i wycieczki całodniowe. Żywienie rozpoczęte ciepłą kolacją w dniu przyjazdu, a zakończone śniadaniem w dniu wyjazdu. 18. Zapewnienie uczestnikom przez cały dzień nieograniczonego dostępu do napojów i pieczywa z dżemem. 19. Możliwość dostosowania posiłków dla dzieci będących na diecie wynikającej z alergii pokarmowych lub innych uwarunkowań zdrowotnych. 20. Stołówka w budynku zakwaterowania grupy, cała grupa stołuje się na jednej zmianie. 21. Zapewnienie bezpłatnego pobytu jednego opiekuna na 10 uczniów płatnych. 22. Zapewnienie opieki medycznej: pielęgniarka 24 godziny na dobę na terenie ośrodka, lekarz na każde wezwanie, zapewnienie środków pierwszej pomocy (podstawowe leki przeciwbólowe, przeciwgorączkowe i środki opatrunkowe). W przypadku chorego dziecka opiekę nad nim sprawuje pielęgniarka, a dziecko przebywa w izolatce. Dowiezienie uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodnia, szpital) bezpłatnym transportem. Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania odpowiednich leków. 23. Ubezpieczenie grupy w pełnym zakresie. 24. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo nad dziećmi w czasie podróży oraz za warunki bhp i ppoż. obiektu. 25. Zapewnienie dla każdego uczestnika czapeczki, dyplomu oraz nagrody za udział w zajęciach programu animacyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55240000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: Wpis do rejestru - zezwolenie na prowadzenie działalności Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, na podstawie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. 2016 poz. 1829) oraz ustawy o usługach turystycznych tj. (Dz.U. 2016 poz. 187, z późniejszymi zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wykonawcy wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli – zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń – na formularzu oferty – zał. nr 1 do SIWZ. 3. Charakterystyka przedmiotu zamówienia w formie opisowej: 3.1. Obiekt - w celu potwierdzenia, że oferowane usługi (standard obiektu) odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający wymaga: a) min. 2 zdjęć budynku z zewnątrz w różnych ujęciach, min. 2 zdjęć wnętrza budynku (korytarze, hol itp.), min. 3 zdjęć wnętrz pokojów, w których będą zakwaterowani uczestnicy wyjazdu, min. 2 zdjęć sanitariatów, min. 2 zdjęć jadalni w różnych ujęciach (wewnątrz), min. 2 zdjęć świetlicy, sali rekreacyjnej oraz sali lekcyjnej w różnych ujęciach (wewnątrz), min. 2 zdjęć placów zabaw, min. 2 zdjęć boiska/boisk. Zdjęcia należy złożyć wraz z ofertą. Mogą być one również dołączone do oferty w formie folderu, w wersji elektronicznej, na nośniku CD/DVD. b) rzutu parteru/piętra, na których widoczne będzie rozmieszczenie pokoi dla naszej grupy (z podaniem ilości dzieci w każdym pokoju). Rzut należy złożyć wraz z ofertą. 3.2. Program rekreacyjno-sportowy - w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający wymaga opisania: a) programu animacyjnego prowadzonego przez wykwalifikowanych animatorów: - zajęć sportowych, -zajęć edukacyjnych, - innych, b) programu co najmniej jednej wycieczki autokarowej: - całodniowych wycieczek autokarowych z licencjonowanym przewodnikiem, opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów + rejs statkiem) - w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zmiana terminu wycieczek.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja zimowego zgrupowania (obozu) dla męskiej drużyny seniorskiej piłki nożnej klubu MKS “Puszcza” Niepołomice wraz ze sztabem szkoleniowym
Dodano: 2023-11-23 - Organizacja zimowego zgrupowania (obozu) dla męskiej drużyny seniorskiej piłki nożnej klubu MKS “Puszcza” Niepołomice wraz ze sztabem szkoleniowym
Dodano: 2023-11-23 - Organizacja zimowego zgrupowania (obozu) dla męskiej drużyny seniorskiej piłki nożnej klubu MKS “Puszcza” Niepołomice wraz ze sztabem szkoleniowym
Dodano: 2023-11-02 - Prowadzenie i administrowanie zakładowego ośrodka wczasowego Patrycja i Patusia w Zakopanem przy ul. Makuszyńskiego 11
Dodano: 2023-07-11 - Zorganizowanie wyjazdu uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 1 w Bukownie na „zieloną szkołę”.
Dodano: 2018-01-25 - Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku śródrocznego na terenie Polski, pn. „ Profilaktyka zdrowotna dzieci ze szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Trzebinia w 2017 roku”, dla uczniów n/w placówek oświatowych : Szkoła Podstawowa nr 4 w Trzebini 25 uczniów 2 opiekunów Szkoła Podstawowa nr 6 w Trzebini 48 uczniów 5 opiekunów Zespół Szkół – Szkoła Podstawowa nr 8 w Trzebini 87 uczniów 10 opiekunów Szkoła Podstawowa w Bolęcinie 31 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Dulowej 32 uczniów 4 opiekunów Szkoła Podstawowa w Lgocie 23 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Myślachowicach 21 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Psarach 15 uczniów 2 opiekunów Publiczna Szkoła Podstawowa w Czyżówce 29 uczniów 3 opiekunów Publiczna Szkoła Podstawowa w Płokach 9 uczniów 1 opiekun RAZEM: 320 uczniów 36 opiekunów
Dodano: 2017-06-06 - Organizacja wypoczynku śródrocznego na terenie Polski pn:Profilaktyka zdrowotna dzieci ze szkół podstawowych z terenu Miasta I Gminy Trzebinia w 2017r.
Dodano: 2017-06-06 - Organizacja wypoczynku śródrocznego na terenie Polski pn.: „Profilaktyka zdrowotna dzieci ze szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Trzebinia w 2017 roku”
Dodano: 2017-02-02