Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku śródrocznego na terenie Polski, pn. „ Profilaktyka zdrowotna dzieci ze szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Trzebinia w 2017 roku”, dla uczniów n/w placówek oświatowych : Szkoła Podstawowa nr 4 w Trzebini 25 uczniów 2 opiekunów Szkoła Podstawowa nr 6 w Trzebini 48 uczniów 5 opiekunów Zespół Szkół – Szkoła Podstawowa nr 8 w Trzebini 87 uczniów 10 opiekunów Szkoła Podstawowa w Bolęcinie 31 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Dulowej 32 uczniów 4 opiekunów Szkoła Podstawowa w Lgocie 23 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Myślachowicach 21 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Psarach 15 uczniów 2 opiekunów Publiczna Szkoła Podstawowa w Czyżówce 29 uczniów 3 opiekunów Publiczna Szkoła Podstawowa w Płokach 9 uczniów 1 opiekun RAZEM: 320 uczniów 36 opiekunów

Trzebińskie Centrum Administracyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 32540 Trzebinia, ul. św. Stanisława
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 612 25 11 , fax. 0-32 611 50 88
  • Data zamieszczenia: 2017-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Trzebińskie Centrum Administracyjne
    ul. św. Stanisława 1
    32540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 0-32 612 25 11, fax. 0-32 611 50 88
    REGON: 27198507500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku śródrocznego na terenie Polski, pn. „ Profilaktyka zdrowotna dzieci ze szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Trzebinia w 2017 roku”, dla uczniów n/w placówek oświatowych : Szkoła Podstawowa nr 4 w Trzebini 25 uczniów 2 opiekunów Szkoła Podstawowa nr 6 w Trzebini 48 uczniów 5 opiekunów Zespół Szkół – Szkoła Podstawowa nr 8 w Trzebini 87 uczniów 10 opiekunów Szkoła Podstawowa w Bolęcinie 31 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Dulowej 32 uczniów 4 opiekunów Szkoła Podstawowa w Lgocie 23 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Myślachowicach 21 uczniów 3 opiekunów Szkoła Podstawowa w Psarach 15 uczniów 2 opiekunów Publiczna Szkoła Podstawowa w Czyżówce 29 uczniów 3 opiekunów Publiczna Szkoła Podstawowa w Płokach 9 uczniów 1 opiekun RAZEM: 320 uczniów 36 opiekunów
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewidywana liczba uczestników: 356 w tym 320 uczniów odpłatnie oraz 36 opiekunów bezpłatnie. Czas trwania zadania – 15 dni w tym 14 kolejnych noclegów w terminie pomiędzy 28.05.2017r. a 14.06.2017r. (pierwszym posiłkiem będzie ciepła kolacja, a ostatnim śniadanie). Przez rozpoczęcie realizacji zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia realizacji zamówienia rozumie się dzień powrotu. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymogi: 1. Miejscowość nadmorska położona w Polsce nad otwartym morzem, czysta ekologicznie. Obiekt wypoczynkowy usytuowany w odległości nie większej niż 300m od plaży, murowany, ogrzewany całorocznie, położony na dużym bezpiecznym, ogrodzonym i strzeżonym terenie, z boiskami sportowymi. 2. Zakwaterowanie w pokojach od 2 do 5 osób z pełnym węzłem sanitarnym (wc, natrysk, ciepła woda bez ograniczeń) mogą być pokoje typu studio, jeden węzeł na dwa pokoje, pokoje bez łóżek piętrowych. Zakwaterowanie wszystkich uczestników wypoczynku z danej szkoły w jednym budynku, w pokojach bez możliwości bezpośredniego wyjścia na zewnątrz. Pokoje sprzątane co drugi dzień, wymiana pościeli w razie potrzeby. Sale do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice. Osobne pokoje dla opiekunów jedno lub dwu osobowe. Obiekt wraz z terenem, gdzie ma być zorganizowany wypoczynek musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno – sanitarnych oraz ochrony środowiska. 3. Wyżywienie: cztery posiłki dziennie ( śniadanie , obiad, podwieczorek, kolacja), śniadania i kolacje mogą być w formie bufetu szwedzkiego. Suchy prowiant na całodniowe wycieczki oraz podróż powrotną zawierający minimum: kanapki, sok, owoce, słodką bułkę, wafel i itp. oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach maksymalnie 0,5 litra dla każdego uczestnika. Podczas pobytu na „zielonej szkole” udostępnienie uczniom przez całą dobę napoju bez ograniczeń, tzn. kompot, herbata, woda mineralna. Możliwość dostosowania posiłków do diety dla dzieci przewlekle chorych np. alergia, cukrzyca, itp. 4. Opieka medyczna: Całodobowa opieka pielęgniarska oraz lekarz na wezwanie. Podstawowe lekarstwa oraz środki opatrunkowe za darmo ( leki typu: przeciwzapalne, przeciwbólowe, przeciwgorączkowe, przeciwkaszlowe). Zapewnienie bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do ośrodka zdrowia lub szpitala, pod opieką pielęgniarki. 5. Program kulturalno-sportowy: Zorganizowanie jednej całodniowej wycieczki turystyczno-krajoznawczej z przewodnikiem- zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników do co najmniej dwóch obiektów na trasie ogólnej nie krótszej niż 50 km. Zorganizowanie wycieczki autokarowej po najbliższej okolicy, zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników danej szkoły, dużą jednostką pływającą, korzystanie z krytego basenu 2 razy w tygodniu pod nadzorem ratownika, gimnastyka korekcyjna 2 razy w tygodniu, organizacja minimum dwóch dyskotek z zapewnieniem sprzętu i osoby prowadzącej, organizacja minimum dwóch ognisk z zapewnieniem kiełbasek i pieczywa, zapewnienie sprzętu rekreacyjno-sportowego tj. piłek (kosz, siatkówka, nożna), rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych. 6. Transport: Przejazd autokarem klasy LUX (wc, klimatyzacja, video) w ciągu dnia na trasie szkoła - ośrodek wypoczynkowy - szkoła, obsługiwanym przez dwóch kierowców. Pełne ubezpieczenie wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu, zapewnienie opieki pracownika biura podróży w trakcie turnusu. Zapewnienie noszenia bagaży z autokaru do budynku oraz załadunku bagaży na drogę powrotną. W przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do niepodstawienia właściwego środka transportowego ( okoliczności uniemożliwiające wykonanie przewozu osób), Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bez dodatkowej opłaty przewóz osób do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportu (przewóz zastępczy). Dopuszcza się spełnienie warunku dotyczącego autokaru przy pomocy podwykonawcy z zastrzeżeniem iż nie może on podzlecić tej usługi kolejnemu podwykonawcy. 7. Pobyt opiekunów: Zapewnienie bezpłatnego przejazdu i pobytu dla jednego opiekuna na max. 10 uczniów. 8. Ubezpieczenie: Wykonawca zapewni pełne ubezpieczenie dla wszystkich uczestników wypoczynku w czasie podróży i pobytu. 5. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia: turnus 15 - dniowy z 14 kolejnymi noclegami w terminie pomiędzy 28 maja 2017r. a 14 czerwca 2017r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55240000-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach