Przetargi.pl
zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej

Szkoła Podstawowa Nr 8 im. A. Mickiewicza w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Krasińskiego 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 264 19 80 , fax. 32 264 19 80
  • Data zamieszczenia: 2013-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 8 im. A. Mickiewicza w Dąbrowie Górniczej
    ul. Krasińskiego 34 34
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 264 19 80, fax. 32 264 19 80
    REGON: 00072843400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp8.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (DzU z 2010 r. Nr 113 poz. 749 ze zmianami). Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 8 w Dąbrowie Górniczej. Zamówienie obejmuje organizację pobytu, transport i wyżywienie maksymalnie dla 66 osób (w tym 61 dzieci). Przewidywana ilość uczestników zielonej szkoły wynosi w sumie 58 osób. Przy czym, ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie Wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem. Przewidywana ilość uczestników zielonej szkoły w sumie 58, w tym - 53 uczniów (osób płatnych) + 4 opiekunów + 1 kierownik kolonii (bez grupy). Maksymalna ilość uczestników zielonej szkoły w sumie 66, w tym - 61 uczniów (osób płatnych) + 4 opiekunów + 1 kierownik kolonii (bez grupy). Koszt pobytu opiekunów kolonii i kierownika kolonii winien być wliczony w cenę za organizację wypoczynku dla jednego ucznia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości uczestników tzw. zielonej szkoły po podpisaniu umowy w związku z różnicą liczby zgłoszeń - powstałą pomiędzy ilością zgłoszeń złożonych przez rodziców w dniu podpisania umowy, a liczbą faktycznych zgłoszeń i wpłat rodziców na 7 dni przed wyjazdem lub rezygnacji uczestników z udziału w wyjeździe z uzasadnionych przyczyn w późniejszym terminie, bez konieczności dokonywania zmian w umowie. Zamawiający przewiduje także pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na kolonii (np. choroba dziecka lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku). Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników zielonej szkoły od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie pobytu i podróży (o wartości (sumie) ubezpieczenia 10 000 zł na osobę). Zamawiający określa termin realizacji zamówienia publicznego: Termin rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.06.2013 r. Termin zakończenia: nie później niż 16 czerwca 2013 r. Czas trwania zadania 14 dni, w tym 13 noclegów, 12 pełnych dni pobytowych (bez dnia wyjazdu i przyjazdu). Przez dzień rozpoczęcia zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia zamówienia rozumie się dzień powrotu. Przez dzień pobytowy rozumie się: dzień, w którym Wykonawca zapewnia całodzienne wyżywienie uczestników. Turnus rozpoczyna się obiadokolacją, a kończy śniadaniem w dniu zakończenia. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymogi: 1.Zamówienie obejmuje organizację, pobyt, transport i wyżywienie maksymalnie 66 osób (w tym 61 dzieci). 2. Przewidywana ilość uczestników zielonej szkoły wynosi w sumie 58 osób. Przy czym, ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie Wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem. 3. Koszt pobytu opiekunów kolonii i kierownika kolonii winien być wliczony w cenę za organizację wypoczynku dla jednego ucznia. 4.Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników zielonej szkoły od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie pobytu i podróży. 5.W przypadku organizatorów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie wypoczynku dzieci i młodzieży, zastosowanie znajdują stosowne przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. DzU z 2004 r. Nr 223,poz.2268 ze zm.), w zakresie zapewnienia bezpiecznych warunków wypoczynku i właściwej opieki wychowawczej, a także zatrudnienia odpowiednio przygotowanej kadry pedagogicznej -właściwe przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (DzU z 1997 r. Nr 12, poz. 67 ze zm.). 6. Miejscowość- położona nad otwartym Morzem Bałtyckim, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; czysta ekologicznie okolica (wyklucza się oferty miejscowości skażonych, ujętych na liście największych trucicieli kraju lub usytuowanych w odległości mniejszej niż 70 km od tych miejscowości); korzystny klimat. 7. Obiekt - obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska; obiekt musi znajdować się w odległości min. 20 km w linii prostej od zakładów przemysłowych; usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży nie dalej niż 300 m; pokoje 2, 3, 4, osobowe, bez wyposażenia w piętrowe łóżka lub dostawki oraz bez sprzętu TV; wykluczone pokoje typu studio; wykluczone piętrowe łóżka; pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk, umywalka) i pościel; osobne pokoje dla kadry pedagogicznej (max. 2 osoby w jednym pokoju), wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk z ciepłą wodą, umywalka) i pościel, wyposażone w sprzęt RTV oraz czajnik elektryczny, szklanki); zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku o niskiej zabudowie (max. trzy kondygnacje: parter, I, II piętro); pokoje bez bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku; stołówka w miejscu zakwaterowania; budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika kolonii; sprzątanie pokoi, co najmniej co dwa dni (odkurzanie, mycie podłóg, porządkowanie łazienek i wc., wymiana pościeli w razie potrzeby); duży teren ośrodka bezpieczny, ogrodzony i strzeżony; sale do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice kredowe lub typu klipart z zabezpieczeniem papieru - w miejscu zakwaterowania; boisko sportowe lub plac zabaw; świetlica, sala dyskotekowa, sala telewizyjna z TV SAT i odtwarzaczem CD i DVD (zapewnienie filmów video, DVD dla dzieci). 8. Profilaktyka zdrowotna i opieka medyczna - pielęgniarka całodobowo; zapewnienie podstawowych leków oraz materiałów opatrunkowych w gabinecie pielęgniarki w ramach kosztów; lekarz dochodzący na wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela; opieka pielęgniarki nad chorym dzieckiem w izolatce; przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż 30 km od obiektu; szpital w odległości nie więcej niż 60 km od obiektu; zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika kolonii. 9. Program kulturalno - sportowy- zorganizowanie wycieczki autokarowej turystyczno - krajoznawczej; zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników; zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników - dużą jednostką pływającą - rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie; zorganizowanie dwóch dyskotek - zapewnienie sprzętu i osoby prowadzącej; zorganizowanie 2 ognisk z zapewnieniem pieczywa, kiełbasek i napojów dla wszystkich uczestników; zapewnienie sprzętu sportowo - rekreacyjnego: tj. piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych (szachy, warcaby, inne gry planszowe w miarę możliwości) stołu do ping- ponga z rakietkami, siatki z kompletem piłek oraz sprzętu plażowego - parawanów i koców dla wszystkich uczestników. 10.Wyżywienie- cztery posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) przygotowywane zgodnie, z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego; posiłki mają być urozmaicone. W posiłkach obiadowych, nie dopuszcza się, aby w ciągu 7 dni wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju zupy jak i drugiego dania obiadowego; posiłki mają odpowiadać normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych w zakresie racjonalnego żywienia dzieci w wieku uczestników wyjazdu; możliwość dostosowania posiłków do wymaganych diet (np. cukrzycowa, bezglutenowa); suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną zawierający minimum: trzy bułki i wędlinę, dwa soki o poj. 0,33 litra, owoce, słodką bułkę, wafel, oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach ? litra po 2 sztuki dla każdego uczestnika; Wykonawca zapewni uczestnikom, obiad podany w porze kolacji w dniu całodniowej wycieczki; Wykonawca zapewni uczestnikom przez 24 godziny na dobę nieograniczony dostęp do napojów tj. kompotu, herbaty, lub wody z sokiem albo po ? litra wody niegazowanej na osobę oraz pieczywa z masłem i dżemem;Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz U z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 11.Transport - przewóz dzieci, opiekunów i kierownika kolonii do miejsca wypoczynku i ich odwóz po jego zakończeniu, w godzinach dziennych, autokarem klasy LUX (wc, video, klimatyzacja), który musi być dopuszczony do ruchu drogowego, posiadać aktualne badania techniczne, aktualne ubezpieczenie OC i NW, spełniający wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego oraz posiadający Protokół z kontroli autokaru podpisany przez funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego Policji nie wcześniej niż 16 godzin przed planowaną godziną wyjazdu; autokar ma być podstawiony minimum pół godziny przed odjazdem uczniów; w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy; autokar winien być prowadzony na zmianę przez dwóch kierowców, posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami (prawo jazdy kat. D); poniesienie wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi transportu (w szczególności koszty parkingów, płatnych przejazdów, koszty delegacji kierowcy, koszty postojów, koszty noclegu i wyżywienia kierowców). 12.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla 1 opiekuna na każdych rozpoczynających się piętnastu uczniów (grupa) oraz 1 kierownika kolonii ds. organizacji i nadzoru realizacji planu pracy - pracownika Zamawiającego (bez grupy). Opiekunowie oraz kierownik kolonii ds. organizacji i nadzoru planu pracy - pracownicy Zamawiającego sprawują swoje funkcje na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 roku w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz U z 2001 r. Nr 135 poz. 1516) z tym, że: zapewnienia kierownika ds. organizacji wypoczynku (rezydenta) zatrudnionego przez Wykonawcę, nadzorującego spełnianie warunków zawartych w SIWZ i uczestniczącego w realizacji zadania od jego rozpoczęcia do zakończenia; pełnego ubezpieczenia NW wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu; w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt; całodobowa obsługa ośrodka umożliwiająca, całodobowy dostęp do telefonu oraz udzielenie pomocy w sytuacjach losowych; zapewnienia noszenia bagaży z autokaru do budynku po przyjeździe do ośrodka, oraz załadunku bagaży w drodze powrotnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wartość stawki żywieniowej dla jednego uczestnika
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp8.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach