Przetargi.pl
Zorganizowanie wycieczek turystyczno-Krajoznawczych dla pracowników ppup Poczta Polska w Opolu.

PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 40-940 Katowice, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 2538862 , fax. (032) 2513346
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny
    pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7 7
    40-940 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 2538862, fax. (032) 2513346
    REGON: 01068496001056
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wycieczek turystyczno-Krajoznawczych dla pracowników ppup Poczta Polska w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu dla pracowników ppup Poczta Polska w Opolu, wycieczek turystyczno-krajoznawczych do Pragi (Czechy), Paryża (Francja),Włoch, Wieliczki-Zakopanego dla łącznie około 228 osób,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy).) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają aktualną koncesję organizatora turystyki, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali: co najmniej trzy, minimum pięciodniowe wycieczki zagraniczne, z zastrzeżeniem iż te wycieczki zorganizowane zostały dla co najmniej 40 osób każda, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po dniu składania ofert, wykonawca przedłoży zamawiającemu kserokopię (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) odnowionego ubezpieczenia na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia,w terminie 3 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Potwierdzeniem spełniania warunków udziału w postępowaniu jest złożenie dokumentów wskazanych w Rozdz. IV ust. 1 SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia i złożonych dokumentów wymienionych w Rozdziale IV SIWZ. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć wraz z ofertą: 1) formularz oferty (załącznik nr 1 do siwz), 2) kalkulacją rzeczowo -ilościowo-cenową stanowiący załącznik nr 2/1-2/5 do siwz i nr 2/1-2/5 do umowy, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz, 5) aktualny odpis z rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. nr 223 poz. 2268 z późn. zmianami) oraz zaświadczenie marszałka województwa, o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Wartość wszystkich wykazanych usług w badanym okresie nie może być mniejsza niż kwota złożonej oferty. Wykonawca winien wykazać się minimum trzema referencjami zbliżonymi zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia. Każdy dokument powinien określać zamawiającego (nazwa i siedziba), okres wykonywania usług (rok) oraz rodzaj wykonywanych usług. Dokumenty powinny być podpisane przez zamawiającego. Każdy przedstawiony dokument powinien stanowić odrębne pismo, 9) umowa gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo umowa ubezpieczenia na rzecz klientów o której mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. nr 223 poz. 2268 z późn. zmianami) albo polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. Zamawiający wymaga aby dokument był ważny na dzień otwarcia ofert. Sumę gwarancyjną w innej walucie zama-wiający przeliczy zgodnie z kursem obowiązującym na dzień otwarcia ofert. 10) oprócz ww dokumentów wykonawca winien złożyć szczegółowy program wycieczki zawierający: opis bazy noclegowej - warunki zakwaterowania, opis transportu (ze wskazaniem rodzaju i klasy autokaru), program wycieczki uwzględniający wymagania Zamawiającego, cenę brutto za jedną osobę oraz świadczenia zawarte w tej cenie, koszty wstępu do zwiedzanych obiektów (w walucie Euro).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach