Przetargi.pl
Zorganizowanie wizyty studyjnej dla uczestników projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, U. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 738 11 45 , fax. 32 738 11 55
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    U. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 738 11 45, fax. 32 738 11 55
    REGON: 24181949500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cismikolow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wizyty studyjnej dla uczestników projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej dla uczestników projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zorganizowanie wizyty studyjnej w Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej Być Razem w Cieszynie dla 10 osób (w tym bezpłatny udział 3 pracowników CIS) obejmującej: - prezentację działań Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej Być Razem w Cieszynie w tym prezentację różnorodnych form prowadzenia przedsiębiorczości społecznej w tym spółdzielni socjalnych* - zapoznanie z kompleksowym systemem wsparcia osób wykluczonych społecznie* - promocję podejmowanych działań partnerskich wraz z wykorzystaniem dobrych praktyk w celu realizacji inicjatyw wśród społeczności lokalnych* - prezentację modelowych rozwiązań w obszarze partnerstwa organizacji pozarządowych z samorządem oraz partnerstwa trójsektorowego (NGO, JST oraz biznesu)* * Prelegentami prezentującymi działania będą przedstawiciele przedsiębiorstwa społecznego, posiadający wiedzę oraz doświadczenie z zakresu tematyki wizyty, którzy zaprezentują różnorodne formy prowadzenia przedsiębiorczości społecznej w tym spółdzielni socjalnych. b) zapewnienie poczęstunku i obiadu uczestnikom i pracownikom -zapewnienie serwisu kawowego: - herbata: w tym cukier, cytryna- min. 200 ml/osobę; - kawa: w tym mleczko lub śmietanka w płynie, cukier- min. 200 ml/ osobę; - ciasto- min. 180g/osobę -zapewnienie ciepłego posiłku w formie dwudaniowego obiadu: zupa - min. 250 ml/ osobę; - drugie danie mięsne - min. 500 g (porcja mięsa, surówka/warzywa, dodatki ziemniaczane lub ryż)/ osobę; woda mineralna gazowana i niegazowana- z każdego rodzaju min. 200 ml/osobę, sok owocowy(zawartość soku z owoców min. 75%) min. 200ml/osobę lub kompot z owoców- min. 200ml/osoba. Obiad powinien odbywać się w pomieszczeniach zamkniętych w miejscu docelowym lub okolicy w lokalu gastronomicznym, przy stolikach. Wyklucza się serwowanie posiłku na terenie np. stacji benzynowych, w namiotach. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty spełniają wymagania określone w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktualnymi przepisami wykonawczymi oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996r w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów. c) Wykonawca zapewnia przewóz osób na trasie tam - powrót, pojazd adekwatny do ilości osób, spełniający wymagania określone w przepisach szczegółowych. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojazd zastępczy w możliwym jak najkrótszym czasie (koszty, straty wynikające z tego tytułu ponosi Wykonawca), w przypadku gdy wyjazd staje się bezcelowy (np. przepadła rezerwacja, bilety itd.) Wykonawca w innym terminie ustalonym z Zamawiającym na swój koszt ponowi wyjazd. Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie ważnych polis OC pojazdu oraz NNW. Wykonawca zapewnia przewożonym osobom właściwe warunki bezpieczeństwa. Wykonawca gwarantuje, że pojazd przystosowany do przewozu 10 osób spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym. d) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca gwarantuje ubezpieczenie NNW dla uczestników wyjazdu. Zakres ubezpieczenia zapewnia wypłatę świadczenia z tytułu konsekwencji poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku w postaci: - uszczerbku na zdrowiu, - kosztów leczenia, - pobytu w szpitalu, - kosztów rehabilitacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilości usług, których przedmiotem był przewóz co najmniej 10 osób
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cismikolow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach