Przetargi.pl
Zorganizowanie wycieczek dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Pakiet nr 1- Wycieczka do Portugalii i Hiszpanii Pakiet nr 2- Wycieczka do Chorwacji Pakiet nr 3- Wycieczka do Zamościa i Roztocza

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 000304415
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wycieczek dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Pakiet nr 1- Wycieczka do Portugalii i Hiszpanii Pakiet nr 2- Wycieczka do Chorwacji Pakiet nr 3- Wycieczka do Zamościa i Roztocza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczek dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych: Pakiet nr 1- Wycieczka do Portugalii I Hiszpanii w terminie: 15 - 23 września 2019r. - 50 osób, Pakiet nr 2- Wycieczka do Chorwacji w terminie: 23 -30 września 2019r. - 50 osób Pakiet nr 3- Wycieczka do Zamościa i Roztocza w terminie : 18 - 19 lipca 2019r. - 50 osób. 2. Warunki realizacji przedmiotu umowy:3Zamawiający każdorazowo potwierdzi realizację imprezy na 30 dni przed terminem wycieczki. 4.istnieje możliwość dokonania przedpłaty maksymalnie do 50% wartości potwierdzonej imprezy. Ostateczne rozliczenie nastąpi do 14 dni po zakończeniu imprezy. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z imprezy jeżeli nie zbierze odpowiedniej liczby uczestników. 6.Godzina wyjazdu podana w programie przez zamawiającego może ulec zmianie, godzinę wyjazdu podaje Wykonawca w programie wycieczki. 7.Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia autokaru co najmniej pól godziny przed planowany odjazdem. 8.W przypadku gdy podstawiony przez Wykonawcę autokar nie zostanie dopuszczony do jazdy z uwagi na zły stan techniczny, Wykonawca w czasie jednej godziny od planowanego wyjazdu podstawi inny sprawny technicznie autokar. 9.W przypadku awarii autokaru na trasie, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterki lub do podstawienia autokaru sprawnego technicznie ciągu 2 godzin od ujawnienia awarii. 10.W przypadku niemożliwości wykonania obowiązku wynikającego z ust. 5, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom wycieczki wyżywienia i noclegu na koszt Wykonawcy. 11.Wykonawca zobowiązuje się do podania rozkładu miejsc w autokarze na dwa tygodnie przed ustalonym terminem wyjazdu. 12.Wykonawca ( kierowca autokaru) jest obowiązany posiadać aktualny (z terminem ważności 1 miesiąc od daty wydania) protokół stanu technicznego kontrolowanego pojazdu wydany przez policję lub stację obsługi samochodów. Kopię protokołu wykonawca przesyła Zamawiającemu na 5 dni przed planowanym wyjazdem. 13.Zamawiający może zgłosić na policję sprawdzenie trzeźwości kierowców w dniu wyjazdu. 14.Pilot wycieczki jest zobowiązany przed zakończeniem wycieczki do rozliczenia się z uczestnikami wycieczki z pobranych od nich pieniędzy na bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, 15.Wymagany termin płatności wynosi 60 dni. 16.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pakiety. 17.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 18.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 (zamówienie dodatkowe). 19.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 20.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę). 21. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 22. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 23. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz.U 2016, poz. 187, 13-34)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. .2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji ( Oferowany pakiet). (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Sporządzony na podstawie wymagań, szczegółowy planu oferowanej wycieczki. 6. wykaz zrealizowanych wycieczek zawierający: miejsce realizacji, termin realizacji i krótką charakterystykę wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. 7. wykaz zaproponowanych atrakcji, z dokładnym opisem. 8. oświadczenie RODO załącznik nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach