Przetargi.pl
Zorganizowanie pobytu uczestników VII Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 18-21.11.2013 r. w miejscowości Kołobrzeg

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2013-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2 2
    75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 00000170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie pobytu uczestników VII Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 18-21.11.2013 r. w miejscowości Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie pobytu uczestników VII Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 18-21.11.2013 r. w miejscowości Kołobrzeg na następujących warunkach: -uczestnicy mają być zakwaterowani w hotelu o standardzie 5* (pięciogwiazdkowym), -ilość uczestników 130 osób (w tym 70 osób korzystających z noclegów i pełnego wyżywienia -zakwaterowanie w pokojach jedno- i dwuosobowych (odpowiednio 62 pokoi jednoosobowych i 4 pokoje dwuosobowe), -posiłki w cenie pobytu, -udostępnienie w miejscu realizacji zamówienia jednocześnie, trzech sal: - klimatyzowana sala konferencyjna (na potrzeby sesji tematycznych) dla 130 osób wg standardów konferencyjnych (pełna obsługa multimedialna- komputer, ekran, rzutnik, nagłośnienie, możliwość zaciemnienia), - klimatyzowana sala konferencyjna (sesje plenarne) dla 80 osób, wg standardów konferencyjnych (pełna obsługa multimedialna- komputer, ekran, rzutnik, nagłośnienie), - sala na potrzeby wystawy o pow. ok. 80 m2 (wyposażenie: stoły, krzesła, zasilanie 230V dla każdego wystawcy) -udostępnienie sali na zorganizowanie sesji plakatowej (ścianki wystawowe na wywieszenie 30 plakatów o wymiarach 140 x 110 cm), -zamawiający wymaga aby sale konferencyjne, sala wystawowa oraz miejsce dla sesji plakatowej oraz miejsce przerw kawowych były zlokalizowane w bliskim sąsiedztwie, -obsługa przerw kawowych, w tym przerw kawowych z kanapkami -możliwość zorganizowania własnej recepcji i biura konferencji, -parking do dyspozycji uczestników konferencji na terenie obiektu. W ofercie należy uwzględnić: -noclegi w dniach 18 - 21.11.2013 -śniadanie w dniach 19 - 21.11.2013 -obiad w dniach 19 - 20.11.2013 -uroczysta kolacja przy muzyce (20.11.2013r.), -kolacja (Get together) (bufet) (18.11.2013r.), -kolacja zwykła (19.11.2013r.), -6 przerw kawowych (w tym 2 z kanapkami). Zajęcia konferencji będą się odbywały w dniach od 18.11.2013r. do 21.11.2013r. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda: - przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. -przedstawienia dokumentu potwierdzającego przyznanie standardu ośrodka o pięciu gwiazdkach (pięciogwiazdkowego)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena zaoferowanych warunków pobytu uczestników sympozjum
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl/BIP/Zamówienia publiczne-ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach