Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2015-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie pobytu uczestników IX Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 16-19.11.2015r. w miejscowości Kołobrzeg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zorganizowanie pobytu uczestników IX Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 16-19.11.2015 r. w miejscowości Kołobrzeg na następujących warunkach: -uczestnicy mają być zakwaterowani w hotelu o standardzie 5* (pięciogwiazdkowym), -ilość uczestników 140 osób (w tym 80 osób korzystających z noclegów i pełnego wyżywienia) -zakwaterowanie w pokojach jedno- i dwuosobowych (odpowiednio 50 pokoi jednoosobowych i 15 pokoi dwuosobowych), -posiłki w cenie pobytu, -udostępnienie w miejscu realizacji zamówienia jednocześnie, trzech sal: - klimatyzowana sala konferencyjna (na potrzeby sesji tematycznych) dla 140 osób wg standardów konferencyjnych (pełna obsługa multimedialna- komputer, ekran, rzutnik, nagłośnienie, wymóg całkowitego zaciemnienia sali), - klimatyzowana sala konferencyjna (sesje plenarne) dla 80 osób, wg standardów konferencyjnych (pełna obsługa multimedialna- komputer, ekran, rzutnik, nagłośnienie), - sala na potrzeby wystawy o pow. ok. 80 m2 (wyposażenie: stoły, krzesła, zasilanie 230V dla każdego wystawcy), zintegrowana z miejscem wyznaczonym na przerwy kawowe (stoliki i krzesła na ok. 40 miejsc) -wymóg izolacji akustycznej między salami i pozostałą częścią hotelu -udostępnienie powierzchni na zorganizowanie sesji plakatowej (ścianki wystawowe na wywieszenie 30 plakatów o wymiarach 140 x 110 cm), -zamawiający wymaga aby sale konferencyjne, sala wystawowa oraz miejsce dla sesji plakatowej oraz miejsce przerw kawowych były zlokalizowane w bliskim sąsiedztwie, -obsługa przerw kawowych, w tym przerw kawowych z kanapkami -wydzielenie miejsca na zorganizowanie własnej recepcji i biura konferencji, W ofercie należy uwzględnić: -noclegi w dniach 16 - 19.11.2015 -śniadanie w dniach 17 - 19.11.2015 -obiad w dniach 17 - 18.11.2015 -uroczysta kolacja (18.11.2015 r.), -kolacja Get together (bufet) (16.11.2015 r.), -kolacja zwykła (17.11.2015 r.), -6 przerw kawowych (w tym 2 z kanapkami). Zajęcia konferencji będą się odbywały w dniach od 16.11.2015 r. do 19.11.2015 r. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55120000-7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba zadeklarownych miejsc parkingowych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tu.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie pobytu uczestników VIII Konferencji Dziekanów wydziałów kształcących na kierunku ENERGETYKA +Energia 2016+ w dniach 31.05.2016 - 02.06.2016 w miejscowości Kołobrzeg
Dodano: 2016-03-10 - Usługa zorganizowania spotkania w ramach Partnerstwa Lokalnego na Rzecz Rozwoju Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego
Dodano: 2015-06-10 - Usługa zorganizowania konferencji podsumowującej realizację projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - IV edycja - drugie postępowanie
Dodano: 2015-04-28 - Usługa zorganizowania konferencji podsumowującej realizację projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - IV edycja
Dodano: 2015-04-16 - Usługa hotelarska i restauracyjna wraz z zapewnieniem dwóch sal szkoleniowych
Dodano: 2015-03-03 - Usługa zorganizowania konferencji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w ramach projektu Najlepszy w zawodzie
Dodano: 2015-02-19 - Usługa zorganizowania i poprowadzenia dwóch jednodniowych spotkań networkingowych w 2014 i 2015 roku dla 80 osób
Dodano: 2014-11-03 - Usługa hotelarska na potrzeby realizacji Umowy Partnerstwa Lokalnego Na Rzecz Badań Rynku Pracy
Dodano: 2014-08-28 - Zorganizowanie pobytu uczestników na XXXVII. konferencji krajowej Naukowa Szkoła Obróbki Ściernej w terminie 23-25.09.2014 r. w miejscowości Kołobrzeg
Dodano: 2014-07-31 - świadczenie usługi cateringowej oraz wynajmu sal konferencyjnych na potrzeby XXIII Zjazdu Katedr Prawa i Postępowania Administracyjnego - Dziesięć lat polskich doświadczeń w Unii Europejskiej w Szczecinie w dniach 20-24.09.2014r. dla 275 osób organizowanego przez Katedrę Prawa i Postępowania Administracyjnego WPiA US
Dodano: 2014-07-16