Przetargi.pl
ZORGANIZOWANIE PIKNIKU DLA PRACOWNIKÓW POCZTY POLSKIEJ S.A.

Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-093 Kraków, ul. Bronowicka 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6190516
  • Data zamieszczenia: 2011-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie
    ul. Bronowicka 44 44
    30-093 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6190516
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZORGANIZOWANIE PIKNIKU DLA PRACOWNIKÓW POCZTY POLSKIEJ S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje zorganizowanie pikniku rekreacyjno - sportowego w miejscowości położonej w granicach administracyjnych jednej z następujących gmin powiatu rzeszowskiego: Rzeszów, Boguchwała, Chmielnik, Głogów, Krasne, Lubenia, Świlcza, Trzebownisko, Tyczyn mającego charakter otwarty, polegające na zapewnieniu: 3.1. Wynajem obiektu:impreza przeprowadzona w plenerze, teren ogrodzony, parking na minimum 100 samochodów osobowych, zadaszone miejsca siedzące dla grupy około 940 osób, miejsce do tańczenia dla grupy około 500 osób, sprzęt nagłaśniający niezbędny do przeprowadzenia imprezy plenerowej, obiekty wyposażone w węzeł sanitarny - minimum 10 kabin sanitarnych. 3.2. Gastronomia: Zapewnienie kompleksowej obsługi gastronomicznej zgodnie z podaną poniżej specyfikacją: - Zestawy obiadowe z grilla: Karkówka ( mięso uprzednio zamarynowane ) w postaci upieczonej 20 dag - 940 porcji; Ćwiartki ziemniaków w postaci upieczonej - 20 dag - 940 porcji; Surówka z białej kapusty 18 dag - 940 porcji; - Dania grillowe: Kiełbasa typu podwawelska w postaci upieczonej 20 dag - 500 porcji; Boczek w postaci upieczonej 20 dag - 300 porcji; Golonka w postaci upieczonej 30 dag - 450 porcji; Udko z kurczaka w postaci upieczonej 20 dag - 400 porcji; - Dania gorące: Bigos 30 dag - 450 porcji; Zupa typu Bogracz 250 ml - 490 porcji; - Dodatki kulinarne: Surówki warzywne do mięs grillowanych (boczek, golonka, udko) - 450 porcji; Musztarda, ketchup, chrzan do porcji grillowych; Pieczywo typu bułka 10 dag do porcji grillowych oraz do bigosu i gorącej zupy - 2820 szt. tj. 3 szt./osobę; Ciasteczka deserowe (typu pieguski, delicje, markizy) 10 dag na osobę, Ciastko do wyboru (szarlotka - 250 porcji, sernik- 300 porcji, w-z - 200 porcji) jedna porcja - nie mniej niż 12 dag; Owoce (banany, pomarańcze, jabłka, winogrona) 10 dag na osobę; Słone przekąski typu precle, chipsy, paluszki 5 dag na osobę; Kawa rozpuszczalna z cukrem i śmietanką 200 ml w kubkach styropianowych - bez ograniczeń; Herbata z cukrem i cytryną 200 ml - w kubkach styropianowych bez ograniczeń; Sok pomarańczowy typu Tymbark 0,2 l - 300 kartoników; Sok porzeczkowy typu Tymbark 0,2 l - 300 kartoników; Sok jabłkowy typu Tymbark 0,2 l - 300 kartoników; Woda mineralna gazowana 1,5 l typu Nałęczowianka - 250 butelek; Woda mineralna niegazowana 1,5 l typu Nałęczowianka - 250 butelek. Zabezpieczenie zestawów jednorazowego użytku tj. tacki lub talerze, kubki plastikowe do soków i wody mineralnej, sztućce. 3.3. Transport : Transport uczestników autokarami dwa kursy po 45 osób z Rzeszowa; Plac Dworcowy 1 wyjeżdżające ( o godz. 15:30 ); na miejsce imprezy ( parking ) oraz z powrotem dwa kursy po 45 osób z miejsca imprezy wyjeżdżające ( o godz. 23:45 ) do Rzeszowa na Plac Dworcowy 1. 3.4. Atrakcje towarzyszące imprezie : Zabawy sportowo rekreacyjne, minimum 6 zabaw typu: przeciąganie liny, wielobój rekreacyjny, konkurs w rzucie lotkami do tarczy, próba siłowa, minigolf, skaczące piłki w godz. od 17:00 do 18:00; Rozgrywki w piłce siatkowej - w godz. od 17:30 do 18:30; Rozgrywki w tenisie stołowym - w godz. od 17:30 do 18:30; Turniej strzelecki z broni pneumatycznej w godz. od 17:00 do 17:40; Wspólna zabawa w godz. od 18:30 do 23:30. 3.5. Usługi dodatkowe: Zabezpieczenie ochrony fizycznej osób i obiektu w godz. od 16:00 do 23:30. Zabezpieczenie obsługi medycznej z lekarzem w godz. od 16:00 do 23:30. Ubezpieczenie NNW wszystkich uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach