Przetargi.pl
Zorganizowanie oraz przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych oraz kursów zawodowych

Zakład Karny w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. St. Konarskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 623-51-00 wew. 231 , fax. 014 6215677
  • Data zamieszczenia: 2011-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Tarnowie
    ul. St. Konarskiego 2 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 623-51-00 wew. 231, fax. 014 6215677
    REGON: 00032000600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - zakład karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie oraz przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych oraz kursów zawodowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dla osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Tarnowie, przy ul. Konarskiego 2 - 3 zajęć aktywizacyjnych oraz 3 kursów zawodowych w związku z projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.4 pn. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności - realizowanym przez Zakład Karny w Tarnowie w okresie od 01.08.2008 do 30.11.2012, do umowy nr UDA-POKL.01.03.04-00-027-08-01 zawartej pomiędzy Centrum Rozwoju zasobów Ludzkich a Centralnym Zarządem Służby Więziennej. a) 3 x zajęcia aktywizacyjne, b) 1 x technolog robót wykończeniowych w budownictwie, c) 2 x monter instalacji elektrycznych i teletechnicznych Cele poszczególnych kursów: a) Zajęcia aktywizacyjne: 1. Cel szkolenia: Dostarczenie stosownej wiedzy w następujących zakresach: 1) Komunikacja interpersonalna, 2) elementy doradztwa zawodowego, 3) poruszanie się na rynku pracy, 4) sporządzanie cv i listu motywacyjnego. 2. Sugerowane metody szkoleń: Mini-wykłady, prezentacje, zajęcia indywidualne a także aktywne formy szkoleniowe (ćwiczenia w grupach, odgrywanie scenek, burza mózgów). 3. Czas trwania: 15 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna - 45 min). b) Technolog robót wykończeniowych w budownictwie: - zapoznanie słuchaczy ze specyfiką warunków pracy w zawodzie technologa robót wykończeniowych w budownictwie, podstawowymi zagadnieniami BHP w celu uniknięcia wypadków przy pracy oraz w celu zapobiegania powstawania chorób zawodowych w ww zawodzie, - zajęcia teoretyczne i praktyczne - nabycie wiedzy i umiejętności wykonywania prac budowlanych, wykończeniowych z zastosowaniem najnowszych technologii, materiałów i sprzętu w zakresie murowania, tynkowania, szpachlowania, malowania, wykonywania podłóg i okładzin ściennych, - szkolenie obejmuje 150 godzin, w tym: 35 godzin zajęć teoretycznych (1 godz. zajęć teoretycznych - 45 min) i 115 godzin zajęć praktycznych (1 godzina zajęć praktycznych - 60 min.), - zajęcia odbywać się będą od 8.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku, - kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym i wydaniem zaświadczenia potwierdzającego nabycie umiejętności do pracy w w/w zawodzie (druk MEN), c) Monter instalacji elektrycznych i teletechnicznych: - zapoznanie słuchaczy ze specyfiką warunków pracy w zawodzie monter instalacji elektrycznych i teletechnicznych podstawowymi zagadnieniami BHP w celu uniknięcia wypadków przy pracy oraz w celu zapobiegania powstawania chorób zawodowych w ww zawodzie, - zajęcia teoretyczne i praktyczne - nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie wykonywania instalacji elektrycznych i teletechnicznych zgodnie z obowiązującymi normami, - szkolenie obejmuje 138 godzin, w tym: 50 godzin zajęć teoretycznych (1 godz. zajęć teoretycznych - 45 min) i 88 godzin zegarowych zajęć praktycznych (1 godzina zajęć praktycznych - 60 min.), - zajęcia odbywać się będą od 8.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku, - kurs kończy się egzaminem kwalifikacyjnym SEP na stanowisko eksploatacji do 1 kV przed Komisją Stowarzyszenia Elektryków Polskich, - kurs zakończy się wydaniem świadectwa kwalifikacyjnego SEP oraz zaświadczenia potwierdzającego nabycie umiejętności obsługi instalacji elektrycznych i teletechnicznych (druk MEN). Przewidywana ilość uczestników dla każdego kursu: 12 osób. Zamawiający nie będzie przekazywał Wykonawcy danych osobowych beneficjentów ostatecznych. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu Wykonawca będzie gromadził bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem. Szkolenia odbywać się będą na terenie Zakładu Karnego w Tarnowie. Zakład Karny zapewnia zaplecze do realizacji kursu - sale wykładowe, pomieszczenie do praktycznej nauki zawodu, a także część sprzętu do praktyk oraz materiały biurowe dla beneficjentów zakupione z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Wykonawca powinien zapewnić trenażery do przeprowadzenia ćwiczeń (w przypadku kursu monter instalacji elektrycznych i teletechnicznych). Wykonawca prowadzący kurs zobowiązany jest do: 1) zebrania i gromadzenia danych osobowych beneficjentów ostatecznych. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu Wykonawca będzie gromadził bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem. 2) przeprowadzenia szkoleń teoretycznych i praktycznych zgodnie z przedstawionym programem kursu (załącznik nr 1 do umowy), który obejmuje: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji kursu, cele, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów kursu, 3) prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) protokół z egzaminu, c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, d) przedstawienia Zamawiającemu harmonogramów zajęć, w tym: przedłożenia całościowego harmonogramu zajęć na kursie na 5 dni przed rozpoczęciem kursu, obejmującego pełną realizację programu w rozbiciu na poszczególne dni, uwzględniającego tematykę zajęć, ilość godzin lekcyjnych w danym dniu oraz godziny, w jakich zajęcia będą się odbywały, 4) ubezpieczenia osób skierowanych na kurs od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z kursem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, 5) sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników kursu, poprzez prowadzenie imiennej listy obecności z podpisami uczestników kursu (długopisem koloru niebieskiego lub zielonego), 6) przeprowadzenie ankiet określających stopień posiadanych i nabytych umiejętności przez uczestników kursu (wg wzoru przedstawionego przez wykonawcę do programu, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy), 7) wydanie dokumentu o ukończeniu kursu zgodnie z wymogami obowiązującymi dla działalności oświatowej tej specjalności (załącznik nr 3 do umowy), 8) przedłożenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia kursu: a) faktury, b) uwierzytelnionej kserokopii dziennika zajęć, c) oryginałów list obecności (uczestników oraz wykładowców), d) ankiet, o których mowa w ust. 6), e) imiennej listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych, szkoleniowych i/lub odzieży ochronnej, zaświadczeń lekarskich z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika, f) imiennej listy potwierdzającej odbiór dokumentu o ukończeniu kursu, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika, g) dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie uczestników kursu i potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu. 9) kopie dokumentów, o których mowa w pkt. 8) muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkolącej lub upoważnionego pracownika, 10) dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać informacje o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dostępnymi na stronie www.mrr.gov.pl lub www.crzl.gov.pl). Wykonawca prowadzący zajęcia aktywizacyjne zobowiązany jest do: 1) zebrania i gromadzenia danych osobowych beneficjentów ostatecznych. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu Wykonawca będzie gromadził bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem. 2) przeprowadzenia zajęć aktywizacyjnych zgodnie z przedstawionym szczegółowym programem kursu, który stanowił będzie załącznik do umowy, obejmującym: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji zajęć aktywizacyjnych, cele, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, ewaluację. 3) prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, b) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć, 4) ubezpieczenia osób skierowanych na kurs od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z kursem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, 5) sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników kursu, poprzez prowadzenie imiennej listy obecności z podpisami uczestników kursu (długopisem koloru niebieskiego lub zielonego), 6) przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych określających stopień posiadanej i nabytej wiedzy oraz umiejętności przez uczestników kursu (wg wzoru przedstawionego przez wykonawcę do programu, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy), 7) wydanie dokumentu o ukończeniu zajęć, 8) przedłożenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia kursu: a) faktury, b) uwierzytelnionej kserokopii dziennika zajęć, c) oryginałów list obecności (uczestników oraz wykładowców), d) ankiet, o których mowa w ust. 6), e) imiennej listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika, f) imiennej listy potwierdzającej odbiór dokumentu o ukończeniu kursu, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika, g) dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie uczestników kursu i potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu. 9) kopie dokumentów, o których mowa w pkt.8) muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkolącej lub upoważnionego pracownika, 10) dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać informacje o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dostępnymi na stronach www.mrr.gov.pl i www.crzl.gov.pl).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zawartość merytoryczna i atrakcyjność programu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach