Przetargi.pl
Zorganizowanie kursu pn. Działania Ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2011-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie kursu pn. Działania Ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu Działania ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu Działania ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym dla grupy 15 osób. 3/. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a.wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć ćwiczeniowych wraz z pełną obsługą śmigłowca w celu przeprowadzenia egzaminu końcowego, b.wyposażenie specjalistyczne w sprzęt alpinistyczny dla uczestników kursu, c.materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika kursu. 4/. Ramowy program szkolenia: Program szkolenia musi obejmować co najmniej 22 godzin zajęć teoretycznych dla 15 osób, 56 godzin ćwiczeń dla każdej z 3 grup po 5 osób (3 grupy po 56 godz.) oraz 15 min. zajęć w obrębie śmigłowca dla każdego uczestnika kursu. Program kursu winien zawierać wykładyna temat między innymi: procedur obowiązujących w systemach SAR i HEMS, wyposażenia śmigłowca ratowniczego, sprzętu specjalistycznego oraz środków transportu używanych podczas akcji ratunkowych w górach, technik ratowniczych z użyciem śmigłowca, zasad BHP podczas działań śmigłowcem, sprzętu i technik alpinistycznych, zjazdach i podchodzenia po linie oraz ćwiczenia w zakresie między innymi technik ratowniczych w terenie eksponowanym, treningu działań z pokładu śmigłowca, desantu i ewakuacji ratowników z wykorzystaniem śmigłowca. 5/. Podana liczba godzin praktycznych, według programu nauczania jest wartością minimalną dla każdego uczestnika kursu. 6/.Czas trwania kursu: co najmniej 22 godziny teoretyczne i 56 godzin 15 minut ćwiczeń dla każdego uczestnika kursu. 7/.Liczba uczestników szkolenia: 15 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 8/.Czas realizacji: październik - grudzień 2011 roku według ustaleń z Zamawiającym, które zostaną zawarte w harmonogramie realizacji zamówienia przedstawionym przed podpisaniem umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. W przypadku braku możliwości zrealizowania kursu według ustalonego harmonogramu przewiduje się przedłużenie realizacji usługi. 9/.Umowa będzie realizowana w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie w zakresie zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne odbędą się w warunkach naturalnych Tatrzańskiego Parku Narodowego oraz na lądowisku śmigłowca. 10/.Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do specjalistycznego sprzętu, materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. opracowanie i przedstawienie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, c. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, 11/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a.oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, hasło promocyjne POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 12/.Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 13/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b.program kursu oraz dziennik zajęć, c.protokół z egzaminu wewnętrznego, d.potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e.informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.p
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach