Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, Ul. Elizy Orzeszkowej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 759 17 35 , fax. 81 759 17 35
- Data zamieszczenia: 2020-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku
Ul. Elizy Orzeszkowej 6
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 81 759 17 35, fax. 81 759 17 35
REGON: 43102968800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-swidnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie kursów dla uczestników projektu "Spektrum nowych możliwości" - Program integracji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Świdnickiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dla 40 niepełnosprawnych uczestników projektu "Spektrum nowych możliwości" - Program integracji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Świdnickiego następujących usług szkoleniowych: Moduł 1 - Kurs kucharski z elementami cukiernictwa, 150 godzin, szacunkowa liczba uczestników: 22; Moduł 2 - Pracownik biurowy, 150 godzin, szacunkowa liczba uczestników: 10; Moduł 3 - Kurs florystyczny, 150 godzin, szacunkowa liczba uczestników: 8. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości odpowiednio: - dla Modułu 1 – 1500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), - dla Modułu 2 - 500 PLN (słownie: pięćset złotych), - dla Modułu 3 - 600 PLN (słownie: sześćset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 68 8689 0007 6001 4100 2000 0090 w Spółdzielczym Banku Powiatowym w Piaskach, z dopiskiem „Wadium - zorganizowanie kursu ........................ (wpisać nazwę kursu)”. 4. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane jest posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, o którym mowa w art. 20 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1482 ze zm.). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, powyższe wymaganie musi spełniać każdy z nich.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - dokument składany łącznie z ofertą; 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - w terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
Dodano: 2024-04-10 - Kompleksowa organizacja szkolenia pt. „Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych”
Dodano: 2024-03-26 - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 6 osób bezrobotnych w zakresie „Cukiernik” z egzaminem czeladniczym.
Dodano: 2024-02-22 - Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia pn. „Obsługa programu MS Excel” dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
Dodano: 2024-02-20 - Przeprowadzenie szkolenia pn. „Stosowanie mechanizmu monitorowania i wycofania w aspekcie pomocy publicznej w projektach współfinansowanych z RPO Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”.
Dodano: 2023-10-17 - „Usługa polegająca na opracowaniu i pilotażowym wdrożeniu programu dedykowanych szkoleń i doradztwa indywidualnego dla przedsiębiorców i ich pracowników pn. „Hrubieszowska Akademia Biznesu.”
Dodano: 2023-08-02 - Kompleksowa organizacja szkolenia pt. „Prawa i obowiązki mieszkańca i pracownika domu pomocy społecznej. Zasady stosowania przymusu bezpośredniego” na potrzeby pracowników domów pomocy społecznej
Dodano: 2023-07-02 - Kompleksowa organizacja szkolenia pt. „Prawa i obowiązki mieszkańca i pracownika DPS. Zasady stosowania przymusu bezpośredniego”.
Dodano: 2023-06-06 - „Usługa polegająca na opracowaniu i pilotażowym wdrożeniu programu dedykowanych szkoleń i doradztwa indywidualnego dla przedsiębiorców i ich pracowników pn. „Hrubieszowska Akademia Biznesu.”
Dodano: 2023-06-02 - „Usługa polegająca na opracowaniu i pilotażowym wdrożeniu programu dedykowanych szkoleń i doradztwa indywidualnego dla przedsiębiorców i ich pracowników pn. „Hrubieszowska Akademia Biznesu.”
Dodano: 2023-05-04