Przetargi.pl
Leasing operacyjny z opcją wykupu jednej sztuki mobilnego przesiewacza bębnowego

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 BEŁŻYCE, Przemysłowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 885 260 508, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Przemysłowa 35 A
    24-200 BEŁŻYCE, woj. lubelskie
    tel. 885 260 508, , fax. -
    REGON: 06071470900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zzok-belzyce.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Komunalna Kodeksu Spółek Handlowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing operacyjny z opcją wykupu jednej sztuki mobilnego przesiewacza bębnowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu jednej sztuki mobilnego przesiewacza bębnowego. 2. Przesiewacza zostanie dostarczony do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 3. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w przeciągu 14 dni od dnia podpisania umowy na teren ZZOK w Bełżycach Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 35 A, 24-200 Bełżyce. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej 2 dni robocze przed planowaną dostawą. 4. Wykonawca na przedmiot zamówienia dostarczy wszystkie wymagane prawem dokumenty w języku polskim. 5. Wykonawca zapewni szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji przesiewacza wyznaczonym pracownikom Zamawiającego. 6. Odbioru przedmiotu leasingu (maszyny) dokona komisja złożona z upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 7. Dokumentem stwierdzającym prawidłowe wykonanie dostawy przedmiotu leasingu (maszyny) będzie podpisany przez obie Strony bez zastrzeżeń protokół odbioru. 8. W czasie czynności odbioru Zamawiający jest uprawniony do sprawdzenia zgodności parametrów technicznych przedmiotu leasingu (maszyny) z wymaganiami określonymi w SIWZ i sprawności urządzeń w niej zamontowanych oraz kompletności dostarczonych dokumentów. 9. Zamawiający ma prawo odmowy odbioru przedmiotu leasingu (maszyny) w przypadku niedotrzymania terminu dostawy zaoferowanego w ofercie lub gdy maszyna nie spełnia wymagań opisanych w SIWZ. 10. Warunki finansowe dotyczące leasingu operacyjnego: 1) Zamawiający określa jako wiążący sposób finansowania leasing operacyjny (w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych – tekst jedn. Dz. U z 2019 r. poz. 865 z późn. zm.). 2) Czas trwania umowy leasingu 60 miesięcy. 3) Zamawiający określa oprocentowanie jako zmienne oparte o WIBOR 1 M powiększony o stałą wartość marży a zatem część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1 M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1 M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji ceny oferty oprocentowania. 4) Opłata wstępna (czynsz inicjalny) wynosić będzie 15% wartości maszyny netto. Opłata wstępna zostanie uiszczona w terminie 7 dni od podpisania Umowy Leasingu. 5) Wartość wykupu (depozytu gwarancyjnego) wynosić będzie 20% wartości maszyny netto. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia oferty 59 miesięcznych równych stałych rat leasingowych przy uwzględnieniu opłaty wstępnej (inicjalnej) w wysokości 15% wartości maszyny netto oraz kwoty wykupu maszyny (depozyt gwarancyjny) będącej przedmiotem zamówienia w wysokości 20% jego wartości netto. 7) Leasing udzielony będzie w złotych polskich. 8) Opłata za wykup nastąpi na podstawie odrębnej faktury i zostanie uiszczona po zapłacie ostatniej raty leasingowej wraz z kwotą wykupu. Zamawiający dopiero po uiszczeniu ostatniej raty otrzyma fakturę wykupową, opiewającą na kwotę wykupu, która jest potwierdzeniem przeniesienia na niego prawa własności leasingowanego majątku. 9) Ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez cały okres trwania Umowy leasingu dokonuje Wykonawca na koszt Zamawiającego, u wybranego przez siebie ubezpieczyciela, a koszt niniejszego ubezpieczenia Wykonawca winien uwzględnić w wartości oferty. 10) Zabezpieczeniem płatności wynagrodzenia i innych zobowiązań z tytułu zawartej umowy leasingowej będzie weksel własny „in blanco” Zamawiającego lub poręczenie osobowe Zarządu Zamawiającego. 11) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów. 12) Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingowy oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. 13) Ubezpieczenia komunikacyjnego w zakresie OC/AC/NW przedmiotu leasingu w pierwszym roku trwania Umowy leasingu dokonuje Wykonawca na koszt Zamawiającego, u wybranego przez siebie ubezpieczyciela. 11. Parametry techniczne rozdrabniacza wolnoobrotowego dwuwałowego: 1) Ogólne a) Maszyna używana wyprodukowana nie wcześniej niż w 2018 roku, która przepracowała nie więcej niż 1900 motogodzin, b) Maszyna jest przeznaczona do przesiewania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów drewnianych, odpadów budowlanych, itp. c) Masa całkowita około 11 Mg. Maszyna zabudowana na podwoziu kołowym dwuosiowym, d) Możliwość rejestracji jako przyczepa ciężarowa specjalna z możliwością poruszania się do 100 km/h, e) Maszyna łączona do ciągnika za pomocą zaczepu przelotowego, wymiennego o średnicy 40 mm, f) Zawieszenie mechaniczne – resory paraboliczne, g) Maszyna wyposażona w EBS oraz oświetlenie drogowe, 2) Napęd: a) Silnik spalinowy wysokoprężny, norma emisji spalin: EUROMOT III A, b) Moc silnika: mn. 36,4 kW, c) Pojemność zbiornika paliwa: min. 150 l, d) Posiada zabezpieczenie temperaturowe dzięki któremu możliwe jest określenie minimalnego poziomu temperatury silnika przy jakiej można załączyć roboczy układ hydrauliczny (minimum 20°C), e) System automatycznie oczyszczający chłodnicę silnika, f) Zespół napędowy zabudowany na ruchomej platformie w sposób umożliwiający swobodny dostęp do punktów serwisowych. 3) Przesiewanie materiału: a) Wydajność: minimum 30 m3/h przesiewanego materiału. 4) Główny panel sterowania: a) Główny panel sterowania zawiera przyciski membranowe obsługujące wszystkie funkcje maszyny, b) Wyświetlacz ciekłokrystaliczny pokazujący między innymi:  stan pracy maszyny,  parametry eksploatacyjne. 5) Zestaw wskaźników przesiewacza zawiera: a) Wskaźnik stanu paliwa, b) Wskaźnik liczby przepracowanych godzin od początku eksploatacji, c) Wskaźnik liczby przepracowanych godzin dziennie, d) Wskaźnik prędkości obrotowej silnika, e) Wskaźnik temperatury pracy silnika. 6) Przenośnik odprowadzający frakcję podsitową: a) Szerokość taśmy przenośnika powinna wynosić co najmniej 800 mm, b) Długość przenośnika powinna wynosić co najmniej 5200 mm, c) Taśma wyposażona w zabieraki, d) Prędkość transportu regulowana, e) Przenośnik składany i rozkładany hydraulicznie. 7) Przenośnik odprowadzający frakcję nadsitową: a) Szerokość taśmy przenośnika powinna wynosić co najmniej 800 mm, b) Długość przenośnika powinna wynosić co najmniej 5200 mm, c) Taśma wyposażona w zabieraki, d) Prędkość transportu regulowana, e) Przenośnik składany i rozkładany hydraulicznie. 8) Kosz zasypowy: a) Objętość około 3 m3, b) Wysokość załadunku w zakresie 2,6 m, c) Posiada hydrauliczne wysunięcie w celu łatwej wymiany bębna oraz oczyszczania komory wprowadzającej. 9) Szczotka czyszcząca bęben: a) Szczotka o średnicy min. 650 mm, b) Szczotka wyposażona w mechanizm obrotowy, własny system czyszczący oraz podnoszona i opuszczana hydraulicznie. 10) Bębny przesiewające: a) Średnica – 1400 mm, b) Długość – 4400 mm, c) Grubość bębna – 6 mm, d) Rodzaj perforacji: kwadrat 20x20 mm oraz 40x40 mm, e) Napęd bębna silnikiem hydraulicznym za pomocą przekładni zębatej, f) Bęben osadzony na trudnościeralnych rolkach, g) System szybkiej wymiany bębna, h) Prędkość obrotowa bębna regulowana do 23 obr/min. 11) Przednie podpory mechaniczne lub hydrauliczne. 12) Centralne smarowanie maszyny. 13) Opcje dodatkowe: a) Maszyna wraz z przenośnikami stanowi układ niezależny od zewnętrznych źródeł zasilania, b) Napęd wszystkich funkcji przesiewacza hydrauliczny. 14) Dokumenty dostarczone wraz z maszyną: a) Świadectwo zgodności CE, b) Świadectwo homologacji dopuszczające maszynę do ruchu po dragach publicznych, c) Katalog części zamiennych, d) Karta gwarancyjna, e) Instrukcja obsługi maszyny. 12. Gwarancja rozruchowa min. 3 miesiące. Zamawiający dopuszcza, by gwarancja jakości na Przedmiot Zamówienia została udzielona przez Dostawcę Przedmiotu Zamówienia oraz przez niego wykonywana. Dokument gwarancji wystawiony na okaziciela. 13. Serwis na terenie całej Polski. 14. Czas na podjęcie działań serwisowych maksymalnie 48 godz. od momentu zgłoszenia lub urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach. Koszty związane z serwisem pokrywa Wykonawca i winny one być zawarte w ofercie. Przewidywany, roczny czas pracy maszyny wynosi około 3500 mth, przeglądy gwarancyjne odbywać się będą w siedzibie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z formularzem oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Aktualny wypis z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. 2. Na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie nie krótszym niż 5 dni dokumenty: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy. Oświadczenia należy złożyć w oryginale. Zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załączniki nr 5 i 6 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa również oświadczenia dotyczące tych podmiotów zgodnie z Załącznikiem 5 i 6 do SIWZ. 3) Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasoby którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Ze zobowiązania musi wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego; b) sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot trzeci, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy niezbędne zasoby do realizacji zamówienia należy złożyć w oryginale. Dokumenty, które zostaną załączone do zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot trzeci udostępniający zasoby. 5) Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. W celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym Rozdziale, ust. 1, pkt 2, składa na wezwanie Zamawiającego dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym Rozdziale ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 8. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach