Przetargi.pl
Zorganizowanie kompleksowego najmu outdoorowych powierzchni reklamowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-862 Gdańsk, Pl. Władysława Bartoszewskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 323 75 20 , fax. 58 323 75 30
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
    Pl. Władysława Bartoszewskiego 1
    80-862 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 323 75 20, fax. 58 323 75 30
    REGON: 36701129000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum1939.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie kompleksowego najmu outdoorowych powierzchni reklamowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie najmu outdoorowej powierzchni reklamowej dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku w okresie czerwiec – listopad 2019 roku: Kampania promocyjna Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, na którą składa się: a. najem powierzchni reklamowych typu billboard nie mniejszej niż 50 m2 na terenie Gdańska, nie dalej jak w promieniu 500 metrów od dworca Głównego PKP oraz 500 m od Dworca PKP Wrzeszcz b. najem powierzchni reklamowych na terenie Gdańska na nośnikach typu Citylight na przystankach komunikacji miejskiej znajdujących się w promieniu 5 km od dworca Głównego PKP c. najem powierzchni reklamowych na słupach reklamowych w postaci opaski/ring plakatów wokół słupa/ w strefie I na terenie Gdańska, Gdyni, Sopotu wraz z usługą oklejenia słupów miejskich d. najem powierzchni reklamowej typu ekrany LED na terenie Trójmiasta o powierzchni nie mniejszej niż 20m2 z możliwością emitowania spotu reklamowego nie krótszego niż 15 sec – nie rzadziej niż co 10 minut e. najem powierzchni reklamowej na siatkach-banerach w hali odlotów na lotnisku im. Lecha Wałęsy w Gdańsku f. najem powierzchni reklamowej na ekranach LED w minimum 15 pociągach dalekobieżnych jadących w stronę Gdańska z możliwością emitowania spotu reklamowego nie krótszego niż 15 sec g. kampania promocyjna w postaci emitowania filmu promocyjnego w kinie przed seansami filmowymi h. najem powierzchni reklamowej na środkach komunikacji miejskiej – tramwaj. Obrandowanie całego pojazdu i. usługa graficzna w postaci zaprojektowania oraz przygotowania materiałów graficznych na potrzeby przeprowadzenia „Kampanii promocyjnej Muzeum II Wojny Światowej” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku numer 1 do SIWZ, oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.5. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5.1 W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy; 5.2 W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę upoważnioną, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach