Przetargi.pl
Zorganizowanie imprezy o charakterze środowiskowym dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi oraz ich otoczenia.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie imprezy o charakterze środowiskowym dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi oraz ich otoczenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w Łodzi imprezy o charakterze środowiskowym dla uczestników projektu oraz ich otoczenia, w ramach realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi, zwanej dalej imprezą zgodnie z poniższym opisem: Wykonawca zapewni: 1. Przedstawienie dla dzieci - Opowieść wigilijna lub inna o treści związanej ze świętami Bożego Narodzenia - 60 minut, 2. Konkursy: rysunkowy, z wiedzy o świętach Bożego Narodzenia, sprawnościowe - z nagrodami dla zwycięzców, które stanowić będą tabliczki mlecznej czekolady o wadze nie mniejszej niż 100 gram (Zamawiający nie dopuszcza produktu czekoladopodobnego), 3. Projekcja filmu familijnego bez ograniczeń wiekowych zgodnie z oficjalną klasyfikacją dystrybutorów filmowych o tematyce związanej ze świętami - ok. 90 minut, 4. Atrakcje dla dzieci (malowanie twarzy, nauka pakowania prezentów), 5. Naukę przystrajania wigilijnego stołu, 6. Konferansjera prowadzącego imprezę, 7. Co najmniej trzech animatorów dla dzieci, którzy będą przeprowadzać gry i zabawy dla dzieci, 8. Catering (kawa, herbata, cukier, mleczko do kawy, cytryna, woda mineralna nie gazowana - bez ograniczeń, słodycze (ciasta, ciastka, cukierki czekoladowe) w ilości 30 dkg na osobę, bigos z pieczywem (w ilości co najmniej 200 gram na osobę), Plastikowe jednorazowe kubeczki, talerzyki i sztućce - bez ograniczeń; 9. Wizytę Świętego Mikołaja i co najmniej dwóch Śnieżynek, 10. 800 paczek świątecznych dla dzieci zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 11. Fotografię każdego dziecka, wykonaną w momencie wręczania paczki przez Mikołaja, 12. Zabezpieczenie medyczne, 13. Ochronę imprezy, 14. Zabezpieczenie prądowe, 15. Bezpłatny dostęp do szatni oraz obsługę szatni, 16. Bezpłatny dostęp do toalety, 17. Wynajem lokalu pod imprezę, 18. Co najmniej 300 miejsc siedzących naprzeciwko sceny, 19. Scenę, nagłośnienie i obsługę techniczną imprezy, 20. Transport i montaż niezbędnych urządzeń przed rozpoczęciem imprezy oraz demontaż i usunięcie ewentualnych odpadów po zakończeniu imprezy. 21. Zaproszenia na imprezę (1200 sztuk) oraz plakaty (200 sztuk). 22. W celu zapewnienia odpowiedniej promocji imprezy Wykonawca zobowiązany będzie do dystrybucji plakatów do jednostek podległych Zamawiającemu, co najmniej 5 dni przez terminem imprezy. I. Dodatkowe informacje dotyczące imprezy: 1. Szacunkowa liczba osób na imprezie: około 1200 osób, 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania jakichkolwiek opłat od uczestników imprez, wszystkie atrakcje będą dostępne bezpłatnie. Zamawiający nie dopuszcza także możliwości, aby w trakcie imprezy ktokolwiek prowadził działalność zarobkową, 3. Szczegółowy harmonogram imprezy będzie załącznikiem do umowy, 4. Na etapie podpisywania umowy Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji informację o adresie lokalu, który planuje wynająć pod organizację imprezy, 5. Zamawiający nie dopuszcza organizacji imprezy na wolnym powietrzu lub w namiocie, 6. Prowadzący w czasie trwania imprezy zobowiązany będzie kilkakrotnie poinformować o nazwie projektu i o źródłach jego dofinansowania. Dodatkowo w widocznym miejscu Wykonawca zobligowany jest do wyeksponowania informacji na temat dofinansowania projektu i Zleceniodawcy, np. plakaty, baner, inne, 7. Czas trwania imprezy: minimum 4h - w godzinach popołudniowych, nie później niż do godziny 20.00. 8. Lista produktów, które Wykonawca umieści w paczce świątecznej dla dzieci, stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, 9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz ze sprawozdaniem z imprezy zdjęcia, o których mowa w pkt I.11 w wersji elektronicznej (na płycie), 10. Wykonawca przygotuje z imprezy sprawozdanie merytoryczne w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej zawierającej zdjęcia z przebiegu imprezy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 zł, słownie złotych: cztery tysiące 00/100. 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank S.A. O/Łódź 30 1560 0013 2025 0000 0172 0007. z adnotacją Wadium - Zorganizowanie cyklu imprez o charakterze środowiskowym dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi oraz ich otoczenia. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach