Powiat Piotrkowski ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Dąbrowskiego 7
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 732 88 00 , fax. 44 732 88 03
- Data zamieszczenia: 2016-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Piotrkowski
ul. Dąbrowskiego 7 7
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 44 732 88 00, fax. 44 732 88 03
REGON: 59064841600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie 6 akcji promujących zdrowie na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszania Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze 6 akcji (imprez) plenerowych promujących zdrowie i aktywny tryb życia w ramach imprez zorganizowanych przez powiat piotrkowski, inne jednostki samorządowe lub organizacje społeczne z terenu powiatu piotrkowskiego, na potrzeby realizowanego projektu Twoje Serce Twoim Życiem. Program zmniejszania nierówności w zdrowiu mieszkańców powiatu piotrkowskiego z ryzykiem wystąpienia chorób układu krążenia. 2.Celem akcji będzie podniesienie świadomości społeczności lokalnej w zakresie korzyści płynących dla organizmu z aktywnego, zdrowego trybu życia. 3.Każda z 6 akcji plenerowych winna trwać nie krócej niż 6 godzin zegarowych. Zamawiający wskaże miejsca, terminy oraz czas realizacji każdej z 6 akcji (nie będą to imprezy masowe). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należeć będzie: 1)Przygotowanie i przedstawienie w składanej ofercie wstępnej propozycji programu imprez (akcji plenerowych), których szczegółowy zakres został opisany w punkcie 2 przedmiotowej SIWZ oraz koncepcji organizacji akcji zapewniającej prawidłową i terminową realizację zamówienia. Ostateczna koncepcja i program planowanych akcji zostanie uzgodniony z Zamawiającym z chwilą wybrania oferty. 2)Przeprowadzenie akcji informacyjno - promocyjnej każdej z 6 imprez promujących zdrowie, w tym: a)opracowanie, druk i dystrybucja 30 plakatów (format A3, full kolor, papier kredowy) na każdą z 6 akcji na terenie powiatu piotrkowskiego, ze szczególnym uwzględnieniem gminy, w której organizowana jest dana akcja, przynajmniej 14 dni przed, ale nie później niż na 7 dni przed dniem imprezy. Każdy plakat powinien zawierać informację o prozdrowotnym charakterze akcji wraz z podaniem programu, terminu i miejsca organizacji poszczególnych imprez. b)Treść i projekt graficzny plakatu opracowany zostanie przez Wykonawcę po wcześniejszym dokonaniu ustaleń szczegółowych z Zamawiającym, c)Wzór plakatów promujących akcje Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia każdorazowo nie później niż na 14 dni, ale nie później niż na 7 dni przed planowaną imprezą. d)Wykonanie 1 baneru reklamowego informującego o projekcie (full kolor, materiał odporny na działanie warunków atmosferycznych, projekt baneru po stronie Wykonawcy do akceptacji Zamawiającego). Baner o wymiarach (300x100), który Wykonawca zawiesi na scenie. e)Zamawiający dostarczy Wykonawcy logotypy i zapisy związane z dofinansowaniem imprezy ze środków zewnętrznych, a także inne grafiki, które Wykonawca jest zobowiązany wkomponować w projekt plakatu, bajeru. 3)Postawienie min. 2 namiotów (bez ścian bocznych) wraz z miejscami siedzącymi (ławkami/krzesłami) dla łącznej liczby 200 osób jednocześnie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania namiotów z logo napojów alkoholowych i innych marek produkujących niezdrowe używki np. wyrobów tytoniowych, 4)Zorganizowanie i przeprowadzenie każdej z 6 akcji zgodnie z zatwierdzonym programem we współpracy z głównym organizatorem w uzgodnieniu z Zamawiającym; 5)Zapewnienie kompleksowej obsługi technicznej i logistycznej imprezy, w tym również sceny (średnia z zadaszeniem), nagłośnienia i oświetlenia przez cały okres trwania imprezy, jeśli główny organizator imprezy nie zapewni wymienianych elementów do realizacji akcji. 6)Zapewnienie kompleksowej i dostosowanej do rozmiaru akcji obsługi osobowej wszelkich obiektów i urządzeń, które zostaną użyte do jej przeprowadzenia; 7)Zapewnienie w porozumieniu i przy współpracy głównego organizatora imprezy odpowiednich warunków bezpieczeństwa (ochrona na obszarze prowadzonej akcji); 8)Utrzymanie porządku w trakcie trwania akcji poprzez zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników służących gromadzeniu odpadów, ich wywóz po jej zakończeniu oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu imprezy. 9)Po stronie wykonawcy będzie przeprowadzenie ustaleń z głównym organizatorem w zakresie szczegółów organizowanej akcji i przedstawienie ich Zamawiającemu. Zakres organizowanych akcji promujących zdrowy styl życia: 1)Animacje (minimum 2 podczas każdej akcji) i konkursy (minimum 2 podczas każdej akcji) o tematyce promującej zdrowy styl życia dla dzieci, dorosłych i całych rodzin ze szczególnym uwzględnieniem zasad zdrowego żywienia i aktywności ruchowej sprzyjającej zdrowiu. 2)Czas trwania wymienionych animacji i konkursów nie może być łącznie krótszy niż 4 godziny zegarowe. Dokładny zakres i godziny zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w siedzibie Zamawiającego, na co najmniej 14 dni, ale nie później niż na 7 dni przed imprezą. 3)Zaplecze techniczne, urządzenia oraz obsługę osobową niezbędną do przeprowadzenia animacji i konkursów zapewni Wykonawca. 4)Animacje powinny mieć charakter edukacyjno - pokazowy, promujący zdrowy styl życia i poprowadzone w taki sposób, aby włączać (zapraszać do współudziału) uczestników imprezy. 5)Zalecane jest, aby animatorzy (prowadzący) pokazy byli osobami rozpoznawalnymi i kojarzonymi ze zdrowym stylem życia np. sportowcy, trenerzy lub osoby zajmujące się promocją zdrowego żywienia. 6)Osoby prowadzące animacje powinny posiadać ukończone kursy zawodowe w zakresie animator rekreacji i sportu, zabaw dla dzieci, organizacji czasu wolnego, kultury itp. 7)Wykonawcy, obok obligatoryjnych animacji o tematyce prozdrowotnej, mogą przedstawić propozycję dodatkowych animacji lub konkursów, ale muszą one zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. 8)Ostateczny zakres wymagany dla poszczególnych akcji będzie każdorazowo ustalany z Zamawiającym. 9)2 koncerty muzyki (na żywo) na imprezach wskazanych przez Zamawiającego, z których każdy nie może trwać krócej niż 60 minut. 10)Wyboru artysty dokonuje Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą przy czym powinien być to artysta o dużej rozpoznawalności ogólnopolskiej - Disco Polo (do 16 000 zł brutto każdy); 11)Wszelkie uzgodnienia formalno-prawne związane z realizacją i obsługą koncertu będą po stronie Wykonawcy. 12)Zapewnienie przez Wykonawcę profesjonalnej obsługi dźwiękowej i wyposażenia technicznego niezbędnego do realizacji koncertu i oprawy muzycznej imprezy, jeśli główny organizator imprezy nie zapewni wymienianych elementów do realizacji akcji. 13)Dla uczestników konkursów, organizowanych podczas każdej z akcji, Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć główne nagrody rzeczowe - pro zdrowotne w postaci: a)1 rower dla osoby dorosłej (nowy, o wartości od 500,00 zł do 700,00 zł brutto), b)1 rower młodzieżowy (nowy, o wartości od 500,00 zł do 700,00 zł brutto), c)1 Robot kuchenny wielofunkcyjny (nowy, o wartości od 300,00 zł do 700,00 zł brutto), d)nagrody pocieszenia dla pierwszych 10 osób, które zgłoszą się do udziału w konkursie. 14)W trakcie każdej z 6 akcji Wykonawca zapewni catering, w ramach którego wymagane będzie: a)serwowanie produktów, potraw promujących zdrowie, w tym: 100% soków owocowych lub warzywnych, przekąsek warzywnych, owocowych itp. Wymaga się zabezpieczenia min. 900 porcji przekąsek i po 900 porcji napojów po 100 ml w kubkach jednorazowego użytku. b)Ostateczne ustalenia dotyczące cateringu będą dokonywane każdorazowo przed każdą planowaną akcją na 14 dni, ale nie później niż 7 dni przed planowanym terminem akcji. 15) W ramach każdej przeprowadzanej akcji Wykonawca powinien przewidzieć miejsce dla 2 namiotów o wymiarach 3m x 3m oraz 3m x 4,5 m dla zorganizowania punktu medycznego oraz promocji projektu i jego działań. Namioty, ich wyposażenie oraz obsługę zapewni Zamawiający. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru od Zamawiającego, transportu i rozłożenia w miejscu organizacji imprezy ww. namiotów wraz z wyposażeniem. 16)Ponadto w trakcie trwania każdej akcji Wykonawca zapewni atrakcje w postaci: a)urządzenia rekreacyjne - dmuchane zjeżdżalnie dla dzieci (co najmniej trzy na każdej imprezie) b)atrakcje te będą uzgodnione z Zamawiającym przed każdą imprezą, przy czym Wykonawca musi wykazać w składanym programie, jakiego typu atrakcjami do spełnienia tego wymogu dysponuje lub będzie dysponować. Przykładowe atrakcje spełniające ten warunek to m. in: dmuchane place zabaw, dmuchane zjeżdżalnie różnej wysokości, ścianka wspinaczkowa, itp. c)trampolina z możliwością korzystania przez młodzież, d) pokaz udzielania pomocy przedmedycznej przez osoby posiadające wykształcenie wyższe medyczne lub średnie medyczne z prawem do wykonywania zawodu - preferowane kwalifikacje ratownika medycznego, pielęgniarstwa lub lekarza o specjalizacji w zakresie ratownictwa medycznego - min. 1 pokaz w trakcie 1 akcji np. pomoc w przypadku utraty przytomności, zatrzymania akcji serca, urazu itp. Zamawiający dopuszcza zarówno możliwość powtórzenia pokazów jak i zorganizowania każdorazowo innego. e)zorganizowanie punktu bezpłatnych konsultacji trwających przez cały czas trwania każdej imprezy w zakresie: zdrowego żywienia prowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe o specjalności dietetyka, aktywności ruchowej sprzyjającej zdrowiu prowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu fizjoterapii, rehabilitacji lub innych pokrewnych kierunków uzupełnionych kursami kwalifikacyjnymi (zawodowymi). f)Na przynajmniej 14 dni, ale nie później niż 7 dni przed planowanym terminem akcji Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia wykazu wszystkich osób biorących udział w przedsięwzięciu wraz z kopiami dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje. Uwaga: Zamawiający wymaga stosowania tylko i wyłącznie sprzętu i urządzeń, które posiadać będą wszelkie wymagane przepisami prawa polskiego atesty i homologacje oraz profesjonalnej obsługi każdej z zaoferowanych atrakcji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartośc merytoryczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja IV Forum Miast Partnerskich w Łodzi w dn. 9-12 października 2016 r. z udziałem gości z miast partnerskich Łodzi i przedstawicieli łódzkiego sektora kreatywnego, w ramach projektu Promocja gospodarcza łódzkiego sektora kreatywnego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-07-27 - kompleksowa obsługa techniczna wydarzenia artystycznego - imprezy masowej Urodziny Łodzi w dniach 29-30.07.2016 r
Dodano: 2016-06-27 - Organizacja VIII. Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2016-04-15 - organizacja wydarzeń promocyjnych oraz zapewnienie wsparcia logistycznego do prowadzenia działań marketingowych Programu EXPO 2022 przy ubieganiu się Rzeczypospolitej Polskiej o przyznanie praw do organizacji wystawy International EXPO 2022 w Łodzi
Dodano: 2015-08-12 - realizacja koncepcji oraz wykonanie scenariusza i projektu szczegółowej aranżacji wystawy czasowej oraz scenariusza działań wspierających promocję Miasta Łodzi podczas EXPO 2015 w Mediolanie, przy użyciu różnych technik w tym m.in. multimedialnych, wizualnych i dźwiękowych
Dodano: 2015-07-14 - Organizacja i obsługa imprez plenerowych pod hasłem Daszyna Krainą OZE na potrzeby realizacji projektu Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej.
Dodano: 2015-04-28 - Organizacja i obsługa imprez plenerowych pod hasłem Daszyna Krainą OZE na potrzeby realizacji projektu Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej
Dodano: 2015-04-08 - Organizacja Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2015-03-12 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 207 000 Euro na usługę organizacji Regionalnego Turnieju Sołectw Województwa Łódzkiego na terenie Gminy Szadek
Dodano: 2015-03-06 - Organizacja i obsługa imprezy plenerowej pod hasłem Daszyna Krainą OZE na potrzeby realizacji projektu Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej.
Dodano: 2014-09-11