Przetargi.pl
Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na drogach publicznych miasta Łowicza

Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, Stary Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8309151 , fax. 46 8309160
  • Data zamieszczenia: 2014-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu
    Stary Rynek 1 1
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 46 8309151, fax. 46 8309160
    REGON: 00052563600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowicz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na drogach publicznych miasta Łowicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i zarządzanie strefą płatnego parkowania, zwanej dalej SPP, na drogach publicznych miasta Łowicza z wykorzystaniem 10 szt. parkomatów. Do sporządzenia oferty należy przyjąć 330 miejsc parkingowych. Zamówienie obejmuje: 1. Opracowanie wzorów druków wezwań do wniesienia opłaty dodatkowej. 2. Zatrudnienie i przeszkolenie inspektorów SPP (osób odpowiedzialnych za kontrolę uiszczania opłat przez kierowców). 4. Utrzymywanie komputerowej bazy danych oraz gromadzenie w niej danych o wykroczeniach dostarczanych przez inspektorów (nieuiszczone opłaty parkingowe, parkowanie ponad opłacony czas) zawierające co najmniej następujące dane: numer rejestracyjny pojazdu, typ pojazdu (osobowy / ciężarowy), marka pojazdu, kolor pojazdu,numer wystawionego wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej z tytułu nieuiszczenia opłaty za postój (przekroczenia czasu parkowania), taryfa opłaty dodatkowej, identyfikator osoby wystawiającej wezwanie data i godzina wystawienia wezwania, ulica na której zaparkowany był pojazd, fotografie pokazujące lokalizację, typ pojazdu, nr rejestracyjny inne, dodatkowe uwagi. II. Prowadzenie czynności techniczno organizacyjnych związanych z pobieraniem opłat za parkowanie oraz bieżącym utrzymaniem SPP i jej wyposażenia. 1. Pobieranie opłat za parkowanie w SPP za pomocą parkomatów zgodnie z obowiązującymi stawkami opłat. 2. Wpływy z parkomatów winny być wpłacone na konto Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu opróżnienia parkomatu i po przejęciu depozytu przez bank lub inną jednostkę finansową, a pozostałe wpływy kasowe z strefy płatnego parkowania, zwaną dalej SPP, według zasad określonych w umowie. 3. Obowiązkiem wykonawcy będzie przekazywanie Zamawiającemu w terminie do trzech dni roboczych po zakończeniu miesiąca wraz z dokumentacja elektroniczną: a) dokumentów źródłowych dotyczących przychodów - wydruków z parkomatów, bankowych dowodów wpłaty, b) wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej oraz rejestru wezwań. 4. Prowadzenie przez inspektorów kontroli wnoszenia opłat parkingowych. 4.1. Rejestrowanie wykroczeń polegających na nieopłaceniu lub przekroczeniu czasu opłaconego postoju. 4.2. Wykonywanie dokumentacji fotograficznej potwierdzającej datę i miejsce postoju. Fotografia winna wyraźnie wskazywać datę i godzinę postoju, numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczny element infrastruktury. 4.3.Wypisywanie zawiadomień o obowiązku wniesienia opłaty dodatkowej na drukach wezwań. 5. Zorganizowanie systemu elektronicznej ewidencji danych dotyczących zarejestrowanych wykroczeń. Ewidencja ma być prowadzona w postaci komputerowych baz danych obsługiwanych z poziomu wyspecjalizowanego oprogramowania do zarządzania strefami parkingowymi i wspomagania egzekucji opłat. 5.1 Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje identyczne oprogramowanie w siedzibie Zamawiającego i będzie przekazywał mu w okresach 30 dni wszystkie zgromadzone dane w formie elektronicznej (płyty CD / DVD). 6. Wpływy z opłat z parkomatów (kaset) przekazywane są, po opróżnieniu kaset, do banku najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu opróżnienia parkomatu i po przejęciu depozytu przez bank lub inną jednostkę finansową. 7. Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń, obejmujący między innymi naprawy i wymiany wszystkich urządzeń, w tym zwłaszcza parkomatów lub ich elementów, części zamiennych, oznakowanie urządzeń nieczynnych. 8. Usuwanie wszelkich awarii w SPP w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od powzięcia wiadomości o ich zaistnieniu, z zastrzeżeniem, iż wszelkie szkody w zakresie oznakowania, awarii, kradzieży czy uszkodzenia urządzeń SPP, kradzieży kasetek z pieniędzmi usuwa na swój koszt Wykonawca. Wykonawca będzie dochodzić na własny koszt i we własnym zakresie odszkodowania od osoby, która ww. szkody spowodowała. 9. Usuwanie uszkodzeń parkomatu w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od powzięcia wiadomości o ich zaistnieniu (z wyłączeniem awarii, dla których czas naprawy określa się na 12 godzin przy jednoczesnym zachowaniu warunku powiadomienia Zamawiającego). 10. Ponoszenie wszystkich kosztów związanych ze zmianą opłat za parkowanie w SPP (np. koszty zmiany tablic i programów urządzeń do pomiaru czasu parkowania i inne) oraz wszelkich kosztów modernizacji urządzeń związanych ze zmianą opłat za parkowanie w SPP. 11. Regularne czyszczenie i utrzymywanie w estetycznym stanie parkomatów, usuwanie szkód spowodowanych wandalizmem, kradzieżą. 12. Koordynowanie napraw i prac serwisowo - nadzorczych. 13. Codzienna kontrola czytelności i kompletności oznakowania związanego z SPP. 14. Zgłaszanie Zamawiającemu zakłóceń (awarii oraz wszelkich innych zdarzeń mających wpływ na zakłócenia w poprawnym funkcjonowaniu urządzeń) z podaniem ich przyczyny. W dniu wystąpienia zakłóceń informację należy przesłać faksem a oryginał przedłożyć przy rozliczeniu miesięcznym. 15. Współpraca z Policją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637124007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium: 1.1. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23.05.2014 r. do godz. 09:45 1.2. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze oręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) 1.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, BGŻ w Warszawie nr 04 2030 0045 1110 0000 0236 7900 - z dopiskiem. Wadium - strefa płatnego parkowania. Wadium w innej formie niż pieniądz należy dołączyć do oferty w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach