Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczestników podlegających usamodzielnieniu, opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny zastępcze w ramach projektu pod nazwą: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3886740, 032 3886700 , fax. 032 2818093
  • Data zamieszczenia: 2010-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Strzelców Bytomskich 16 16
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3886740, 032 3886700, fax. 032 2818093
    REGON: 00344928400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna m. Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczestników podlegających usamodzielnieniu, opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny zastępcze w ramach projektu pod nazwą: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem nin. zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczestników, podlegających usamodzielnieniu, opuszczających placówki opiekuńczo - wychowawcze i rodziny zastępcze. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące części: część A - wyjazdowy trening kompetencji i umiejętności społecznych wraz z usługą doradcy zawodowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do Specyfikacji część B - wyjazdowy trening kompetencji życiowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B do Specyfikacji część C - trening planowania rodziny - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik C do Specyfikacji część D - warsztaty efektywnego uczenia się - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik D do Specyfikacji część E - kurs prawa jazdy kategorii B - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik E do Specyfikacji. 3. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji (dotyczy wszystkich części). 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część winien złożyć oferty (dla każdej części zamówienia oddzielny formularz oferty ze szczegółową wyceną) w jednej kopercie wraz ze wszystkimi dokumentami i oświadczeniami określonymi w cz. VI specyfikacji (oświadczenia i dokumenty składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta). Powyższa zasada nie dotyczy jedynie załącznika nr 4 do specyfikacji - Wykaz wykonanych usług- załącznik należy wypełnić dla każdej części zamówienia indywidualnie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby uczestników zajęć w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach