Zakład Karny w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. St. Konarskiego 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-14 623-51-00 wew. 231 , fax. 014 6215677
- Data zamieszczenia: 2011-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Tarnowie
ul. St. Konarskiego 2 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 0-14 623-51-00 wew. 231, fax. 014 6215677
REGON: 00032000600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych oraz kursu spawacza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dla osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Tarnowie, przy ul. Konarskiego 2 - zajęć aktywizacyjnych oraz kursu spawacza w związku z projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.4 pn. (Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności) - realizowanym przez Zakład Karny w Tarnowie w okresie od 01.08.2008 do 30.11.2012, do umowy nr UDA-POKL.01.03.04-00-027-08-01 zawartej pomiędzy Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich a Centralnym Zarządem Służby Więziennej. a) 1 x zajęcia aktywizacyjne, b) 1 x spawacz. Cele poszczególnych kursów: a) Zajęcia aktywizacyjne: 1.Cel szkolenia: Dostarczenie stosownej wiedzy w następujących zakresach: 1) Komunikacja interpersonalna, 2) elementy doradztwa zawodowego, 3) poruszanie się na rynku pracy, 4) sporządzanie cv i listu motywacyjnego. 2.Sugerowane metody szkoleń: Mini-wykłady, prezentacje, zajęcia indywidualne a także aktywne formy szkoleniowe (ćwiczenia w grupach, odgrywanie scenek, burza mózgów). 3.Czas trwania: 15 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna - 45 min). b) Spawacz: - zapoznanie słuchaczy ze specyfiką warunków pracy w zawodzie spawacza, podstawowymi zagadnieniami BHP w celu uniknięcia wypadków przy pracy oraz w celu zapobiegania powstawaniu chorób zawodowych w/w zawodzie, - zajęcia teoretyczne i praktyczne - nabycie umiejętności spawania łukowego elektrodą otuloną - 111 w zakresie wykonywania spoin pachwinowych w złączach blach i rur oraz uzyskanie kwalifikacji/uprawnień w odpowiednim zakresie wg wymagań normy PN-EN 287 - 1:2007, - szkolenie obejmuje 167 godzin, w tym: 27 godziny zajęć teoretycznych (1 godz. zajęć teoretycznych - 45 min) i 140 godzin zajęć praktycznych (1 godzina zajęć praktycznych - 60 min.), - zajęcia odbywać się będą w godzinach od 7.00 - 14.00, od poniedziałku do piątku, ewentualne zmiany godzin są dopuszczalne na pisemny wniosek - za zgodą drugiej strony; - kurs zakończy się egzaminem państwowym przed komisją powołaną przez Instytut Spawalnictwa i wydaniem świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego spawacza, książki spawacza i zaświadczenia o ukończeniu kursu (druk MEN). Przewidywana ilość uczestników dla każdego kursu: 12 osób. Zamawiający nie będzie przekazywał Wykonawcy danych osobowych beneficjentów ostatecznych. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu Wykonawca będzie gromadził bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem. W przypadku kursu spawacza Zakład Karny w Tarnowie dysponuje 1 spawarką zakupioną ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, którą udostępni na czas realizacji kursu. Zakład Karny zapewnia zaplecze do realizacji kursu - sale wykładowe oraz pomieszczenie do praktycznej nauki zawodu. Wykonawca zapewni brakujący sprzęt i materiały niezbędne do jego realizacji. Do dnia wyznaczonego jako termin otwarcia ofert istnieje możliwość wizytacji pomieszczeń do praktycznej nauki zawodu - w dni robocze w godz. od 8.00 do 14.00. Wykonawca prowadzący kurs zobowiązany jest do: 1) zebrania i gromadzenia danych osobowych beneficjentów ostatecznych. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu Wykonawca będzie gromadził bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem. 2) przeprowadzenia szkoleń teoretycznych i praktycznych zgodnie z przedstawionym programem kursu (załącznik nr 1 do umowy), który obejmuje: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji kursu, cele, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów kursu, 3) prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) protokół z egzaminu, c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, d) przedstawienia Zamawiającemu harmonogramów zajęć, w tym: przedłożenia całościowego harmonogramu zajęć na kursie na 5 dni przed rozpoczęciem kursu, obejmującego pełną realizację programu w rozbiciu na poszczególne dni, uwzględniającego tematykę zajęć, ilość godzin lekcyjnych w danym dniu oraz godziny, w jakich zajęcia będą się odbywały, 4) ubezpieczenia osób skierowanych na kurs od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z kursem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, 5) sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników kursu, poprzez prowadzenie imiennej listy obecności z podpisami uczestników kursu (długopisem koloru niebieskiego lub zielonego), 6) przeprowadzenie ankiet określających stopień posiadanych i nabytych umiejętności przez uczestników kursu (wg wzoru przedstawionego przez wykonawcę do programu, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy), 7) wydanie dokumentu o ukończeniu kursu zgodnie z wymogami obowiązującymi dla działalności oświatowej tej specjalności (załącznik nr 3 do umowy), 8) przedłożenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia kursu: a) faktury, b) uwierzytelnionej kserokopii dziennika zajęć, c) oryginałów list obecności (uczestników oraz wykładowców), d) ankiet, o których mowa w ust. 6), e) imiennych list potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, obuwia i odzieży ochronnej a także zaświadczeń lekarskich z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika, f) imiennej listy potwierdzającej odbiór dokumentu o ukończeniu kursu, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika, g) dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie uczestników kursu i potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu. 9) kopie dokumentów, o których mowa w pkt. 8) muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkolącej lub upoważnionego pracownika, 10) dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać informacje o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dostępnymi na stronie www.mrr.gov.pl lub www.crzl.gov.pl). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zawartość merytoryczna i atrakcyjność programu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02