Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-432 Gdańsk, ul. Konrada Leczkowa 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3423150 , fax. 58 3423151
- Data zamieszczenia: 2015-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku
ul. Konrada Leczkowa 1A 1A
80-432 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3423150, fax. 58 3423151
REGON: 00283702100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie wypoczynku letniego dla 200 dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 16 lat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wypoczynku letniego w formach wyjazdowych (kolonii letnich) CPV: 552-43-000-5, dla 200 dzieci i młodzieży, w wieku od 7 do 16 lat, wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku, z jednoczesną realizacją opracowanych przez Wykonawcę programów socjoterapeutycznych lub profilaktycznych przeznaczonych dla uczestników tego wypoczynku w ramach realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2015 r. Lokalizacja kolonii: Pojezierze Pomorskie bądź Mazurskie lub inna miejscowość położona w kraju na innym pojezierzu, w pobliżu jeziora z wyznaczonym czynnym, legalnym kąpieliskiem (w odległości nie większej niż 5 km od plaży). Czas trwania turnusu: 11 dni (10 noclegów i 11 pełnych dni żywieniowych) w okresie od 1 lipca 2015 r. do 31 sierpnia 2015 r. Kolonia musi być podzielona na co najmniej dwa turnusy. Wymagania: przygotowanie i realizacja atrakcyjnego programu pobytu o charakterze sportowym (sporty wodne, turnieje i zawody sportowe, wycieczki piesze, imprezy zespołowe) oraz realizacja przygotowanego przez Wykonawcę programu profilaktyki lub socjoterapii oraz programu wychowawczego, przeznaczonego dla dzieci uczestniczących w wypoczynku. 2. Podczas organizowania i przeprowadzania wypoczynku określonego w punkcie 1, Wykonawca zobowiązany jest zachować wszystkie przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.). W szczególności Zamawiający żąda spełnienia przez Wykonawcę następujących warunków: 1) miejscowość musi być położona poza obszarem zagrożenia ekologicznego w rejonie atrakcyjnym turystycznie i krajoznawczo, w odległości nie mniejszej niż 50 km od Gdańska mierząc za pomocą popularnych portali internetowych z wykorzystaniem funkcji pomiaru odległości pomiędzy miejscowościami drogami publicznymi. Kolonia nie może być zlokalizowana w miastach powyżej 50 tysięcy mieszkańców; 2) obiekt (placówka wypoczynku) musi być położony w odległości większej niż 500 m od trasy szybkiego ruchu oraz głównych dróg; 3) stan sanitarny obiektu (placówki wypoczynku) musi być zgodny z wymogami właściwej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej; 4) stan zabezpieczenia przeciwpożarowego musi być zgodny z wymogami przeciwpożarowymi; 5) wykonawca zapewni transport dzieci w obie strony, a w przypadku nie odebrania dziecka przez opiekunów, dowiezienie dziecka do miejsca jego zamieszkania; 6) wykonawca zapewni wyżywienie - 4 posiłki dziennie, a także dodatkowe napoje w ciągu dnia oraz prowiant dla dzieci na drogę powrotną, UWAGA - dzienna stawka żywieniowa w przeliczeniu na jedno dziecko nie może być niższa niż 14 zł; 7) wykonawca zapewni zakwaterowanie w domkach bądź budynkach murowanych (z wykluczeniem namiotów), spełniających obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, w pokojach nie większych niż 8 osobowe; 8) wykonawca zapewni opiekę medyczną dla uczestników wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 9) wykonawca zapewni opiekę ratownika z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami dla dzieci przebywających nad wodą bądź korzystających z kąpieli oraz kąpielisk, na czas trwania wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 10) wykonawca zapewni kierownika obiektu (placówki wypoczynku) oraz opiekę wychowawczą od momentu przyjęcia dziecka od rodzica bądź opiekuna do czasu oddania go w ręce rodzica lub opiekuna, w szczególności z zachowaniem warunków organizacji wypoczynku oraz wymogów wobec kwalifikacji i liczby kadry pedagogicznej, określonych w obowiązujących przepisach; 11) wykonawca ubezpieczy uczestników wypoczynku od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdu w obie strony oraz pobytu; 12) wykonawca zapewni program wypoczynku kulturalno - wychowawczego i sportowo - rekreacyjnego, a zwłaszcza udostępnienie boiska ze sprzętem sportowym oraz świetlicy ze sprzętem nagłaśniającym i RTV, a także sprzęt wodny dla dzieci przebywających nad wodą; 13) Wykonawca: a) Zapewni realizację podczas kolonii programów socjoterapeutycznych lub profilaktycznych dla dzieci uczestniczących w zajęciach profilaktycznych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2015 r.. Zapewnienie przez organizatora specjalistycznej kadry realizującej program (ukończenie studiów pedagogicznych lub psychologicznych, zaświadczenia potwierdzające ukończenie studiów podyplomowych lub innych form szkoleniowych z zakresu prowadzenia zajęć grupowych: socjoterapeutycznych, terapeutycznych, profilaktycznych z wykorzystaniem aktywnych metod pracy warsztatowej z dziećmi i młodzieżą). oraz b) przedstawi sprawozdanie merytoryczne z realizacji zamówienia oraz przedłoży ankiety ewaluacyjne wypełnione przez dzieci i młodzież w terminie dwóch tygodni, licząc od dnia zakończenia wypoczynku; 14) Wykonawca zapewni przynajmniej jedną wyjazdową wycieczkę turystyczno - krajoznawczą; 15) Wykonawca zapewnieni zakwaterowanie i wyżywienie rezydentom wskazanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku (po jednym na każdy turnus), który zapewnia bezpośredni nadzór programu oraz przebiegu wypoczynku letniego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu wnoszą wadium w wysokości: 3500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dzienna stawka żywieniowa brutto w przeliczeniu na 1 dziecko
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie obozu letniego dla dzieci i młodzieży. ZP/36/2016
Dodano: 2016-05-13 - Zorganizowanie i przeprowadzenie wypoczynku letniego dla dzieci. ZP/24/2016
Dodano: 2016-04-15 - ZP/96/2015 Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wypoczynku zimowego w 2 pakietach dla dzieci pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego - (ZIMA 2016).
Dodano: 2015-12-10 - ZP/29/2015 Zorganizowanie i przeprowadzenie wypoczynku letniego dla dzieci
Dodano: 2015-05-08 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wypoczynku letniego z jazdą konną na terenie województwa pomorskiego dla dzieci pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego -LATO 2014. ZP/40/2014
Dodano: 2014-05-12 - ZP/33/2014 Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wypoczynku letniego dla dzieci pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego -LATO 2014:
Dodano: 2014-04-29 - Zorganizowanie i przeprowadzenie wypoczynku letniego dla 140 dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 16 lat
Dodano: 2014-04-01 - Organizacja i przeprowadzenie wypoczynku letniego dla 150 dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 16 lat
Dodano: 2013-05-13 - Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci - LATO 2013. ZP/40/2013
Dodano: 2013-04-23 - Organizacja i przeprowadzenie wypoczynku letniego dla 200 dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 16 lat.
Dodano: 2013-04-12