Przetargi.pl
ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE WYJAZDU EDUKACYJNO - SZKOLENIOWO - INTEGRACYJNEGO DO ZAKOPANEGO W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GORLICACH PROJEKTU POD NAZWĄ DAJ SOBIE SZANSĘ, TOBIE TEŻ SIĘ UDA WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Wąska 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3536429 , fax. 18 3535642
  • Data zamieszczenia: 2011-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach
    ul. Wąska 5 5
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 3536429, fax. 18 3535642
    REGON: 00440590000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE WYJAZDU EDUKACYJNO - SZKOLENIOWO - INTEGRACYJNEGO DO ZAKOPANEGO W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GORLICACH PROJEKTU POD NAZWĄ DAJ SOBIE SZANSĘ, TOBIE TEŻ SIĘ UDA WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 7 dniowego wyjazdu edukacyjno - szkoleniowo - integracyjnego do Zakopanego - w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach projektu pod nazwą - Daj sobie szansę, Tobie też się uda, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z poniższymi założeniami - (obejmuje wszystkich uczestników wyjazdu): 1.1. Liczba uczestników: a) beneficjenci ostateczni i ich dzieci - 60 osób: 25 osób dorosłych (rodzice) z dziećmi (35 dzieci - dzieci w wieku powyżej 7 roku życia). b) 2 osoby deleguje zamawiający (pracownicy socjalni - obserwatorzy). Wykonawca zapewni im odpowiednie warunki pracy oraz pokryje koszty pobytu. 1.2. Termin wycieczki: od 08.08.2011 r. do 14.08.2011 r. a) 08.08.2011 r. - wyjazd z Gorlic w godzinach wczesnoporannych do Zakopanego. b) 14.08.2011 r. - powrót do Gorlic w godzinach wieczornych. 1.3. Wykonawca zapewnia całodzienne wyżywienie na 7 dni - śniadanie, 2 daniowy obiad z deserem i kompotem (przy czy należy zapewnić każdemu uczestnikowi aby co najmniej 4 razy skład drugiego dania zawierał sztukę mięsa), podwieczorek, kolacja - niezależnie od miejsca pobytu. Na drogę do Zakopanego (śniadanie) i z powrotem (kolacja) - suchy prowiant tj. bułka z szynką, warzywami i serem żółtym, baton, sok 0,5 l. i kubek kawy dla dorosłych. W trakcie warsztatów - przerwa kawowa dla dorosłych (kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, woda mineralna, soki, owoce, kruche ciastka). W trakcie zajęć dla dzieci (woda mineralna, soki, owoce, kruche ciastka). Wykonawca zapewnia przygotowywanie posiłków z zachowaniem norm sanitarnych oraz BHP. Wyżywienie ma zapewniać wartości kaloryczne i odżywcze posiłków zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia. 1.4. Wykonawca zapewnia zakwaterowanie - nocleg w obrębie miasta Zakopane (do 1000 m od centrum), dla wszystkich uczestników w jednym budynku. Pokoje z pełnym węzłem sanitarnym. Pokoje dwu lub trzy osobowe do dyspozycji dla każdego beneficjenta ostatecznego ze swoimi dziećmi (osobne łóżko dla każdego z uczestników). Pojedyncze pokoje dla 2 osób delegowanych przez MOPS. 1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie autorskich programów zajęć i przeprowadzenie podczas wyjazdu warsztatów edukacyjno - szkoleniowo - integracyjnych w następujących modułach tematycznych: 1) Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy (dla dorosłych): a) Zajęcia powinny obejmować m.in. takie elementy tematyczne jak: zapoznanie uczestników z sytuacją na rynku pracy; wymogi pracodawców; ćwiczenie efektywnych technik poszukiwania pracy; opracowanie dokumentów aplikacyjnych przez uczestników; przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą; umiejętność autoprezentacji i określanie mocnych i słabych stron; umiejętność adaptacji, walki ze stresem i automotywacji itp. b) Zajęcia mają charakter grupowy - 2 grupy (jedna grupa - 12 osób, druga grupa - 13 osób). c) Łączna liczba godzin szkoleniowych - 30, dla każdej grupy -15 godz. (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). d) Zajęcia będą przeprowadzane równocześnie dla dwóch grup. 2) Warsztaty poprawnej komunikacji rodzic - dziecko (dla dorosłych i dzieci): a) Zajęcia powinny obejmować m.in. takie elementy tematyczne jak: wspieranie rodziców w radzeniu sobie w codziennych kontaktach z dziećmi - jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły; jak pomóc dzieciom, by radziły sobie z własnymi uczuciami; metody postępowania zamiast stosowania kar; nauka dialogu i kształtowanie więzi opartych na wzajemnym szacunku; rozwiązywanie typowych problemów; zachęcanie własnego dziecka do samodzielności; pochwały i szacunek do samego siebie; pochwały a samoocena; itp. b) Zajęcia mają charakter grupowy - 2 grupy (jedna grupa - 12 osób dorosłych wraz ze swoimi dziećmi, druga grupa - 13 osób dorosłych wraz ze swoimi dziećmi). c) Łączna liczba godzin szkoleniowych - 20, dla każdej grupy -10 godz. (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). d) Zajęcia będą przeprowadzane równocześnie dla dwóch grup. 1.6. Dzienna maksymalna liczba godzin szkoleniowych dla jednej grupy - 8 godzin szkoleniowych. 1.7. W czasie warsztatów dla osób dorosłych, pedagodzy zorganizują i przeprowadzą zajęcia dla dzieci (m.in. zajęcia psychokorekcyjne, rekreacyjne, gry i zabawy integracyjne i edukacyjne). 1.8. Wykonawca w ramach przedmiotu zmówienia zapewni następującą kadrę dydaktyczną: 2 doradców zawodowych, 2 psychologów, dwóch pedagogów. 1.9. Wykonawca zapewni przewóz uczestników zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa (m.in. aktualne badania techniczne pojazdów, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców). 1.10. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdów i pobytu (min 10.000 zł/os). 1.11. Wykonawca dokona opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. 1.12. Wykonawca zapewnia salę konferencyjną do prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dorosłych oraz osobną salę dla dzieci, w tym samym obiekcie co zakwaterowanie. Pomieszczenia muszą posiadać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe oraz muszą być wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne. 1.13. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewnia osobom dorosłym - beneficjentom ostatecznym, materiały edukacyjne (książka o tematyce związanej z poszukiwaniem pracy i książka o tematyce związanej z komunikacją rodzic - dziecko), materiały papiernicze (pendrive 2GB , zeszyt A4 kratka 96 kartkowy w twardej oprawie, długopis, teczka tekturowa z gumką A4) do wykorzystania podczas zajęć i oddaje je uczestnikom na własność. 1.14. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania na materiałach edukacyjnych, informację: Projekt Daj sobie szansę, Tobie też się uda jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Programu Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz zapis: Człowiek - najlepsza inwestycja. 1.15. W razie konieczności Wykonawca zapewni całodobową opiekę medyczną uczestnikom wyjazdu w tym zorganizowanie transportu. 1.16. Wykonawca zapewni dla wszystkich uczestników wyjazdu symboliczną pamiątkę z Zakopanego. 1.17. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni następujące atrakcje: 1) wyjazd kolejką linowo - terenową na Gubałówkę i zjazd, dla wszystkich uczestników wyjazdu; dla dzieci uwzględnić skorzystanie ze zjeżdżalni grawitacyjnej na Gubałówce oraz wejście do Trollandi (parku linowego), 2) wyjazd koleją linową na Kasprowy Wierch i zjazd, dla wszystkich uczestników wyjazdu, 3) zwiedzanie Muzeum Tatrzańskiego im. dr T. Chałubińskiego dla wszystkich uczestników wyjazdu, 4) zwiedzanie Muzeum Makuszyńskiego dla wszystkich uczestników wyjazdu, 5) przejazd dorożką do Morskiego Oka i z powrotem, dla wszystkich uczestników wyjazdu, 6) całodzienny wyjazd na Baseny Termalne w Bukowinie Tatrzańskiej dla wszystkich uczestników wyjazdu. Całodzienny bilet na baseny dla wszystkich uczestników wyjazdu. Dla wszystkich osób dorosłych uwzględnić skorzystanie z sauny oraz masaż leczniczy kręgosłupa, 7) wspólne wyjście wszystkich uczestników wyjazdu do kina, 8) spływ przełomem Dunajca (Sromowce Wyżne - Krościenko) dla wszystkich uczestników wyjazdu, 9) letni kulig w okolicy Doliny Małej Łąki dla wszystkich uczestników wyjazdu, 10) ognisko z pieczeniem kiełbasy przy dźwiękach kapeli góralskiej dla wszystkich uczestników wyjazdu, 11) niedzielne zwiedzanie Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej oraz Chaty Sabały na Krzeptówkach, dla wszystkich uczestników wyjazdu, 1.18. Cena ofertowa winna obejmować koszty wszystkich atrakcji turystycznych przewidzianych w szczegółowym planie wyjazdu (m.in. bilety wstępu, dojazd do atrakcji turystycznych, koszty parkingów). 1.19. Szczegółowy plan wyjazdu zostanie ustalony i przyjęty w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, 1.20. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć (warsztatów) przez prowadzenie imiennych list obecności, a także do bieżącego informowania Zamawiającego (pracownika socjalnego) o każdej nieobecności osoby, która planowo powinna uczestniczyć w zajęciach. 1.21. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco dziennik zajęć zawierający głównie daty i godziny prowadzonych zajęć, tematykę zajęć, zgodnie z zaproponowanym i zaakceptowanym planem wyjazdu. 1.22. Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (kierownik grupy) - sprawuje nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z planem wyjazdu, odpowiedzialna za organizację zajęć, informowanie uczestników wyjazdu o planowanych zajęciach, ściśle współpracuje z pracownikami socjalnymi (przedstawicielami zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach