Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu.

Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Mątewska 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592400, 3592416 , fax. 052 3592400
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
    ul. Mątewska 17 17
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592400, 3592416, fax. 052 3592400
    REGON: 09012213800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w następujących kierunkach: 1) Księgowość komputerowa z obsługą programów Symfonia i Płatnik, 2) Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera, 3) Profesjonalny sprzedawca z elementami obsługi komputera, kas fiskalnych i fakturowaniem, 4) Kadry i płace z obsługą komputera. Zakres poszczególnych części zamówienia 1. Księgowość komputerowa z obsługą programów Symfonia i Płatnik Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 20 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 350 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy) Celem szkolenia jest wprowadzenie uczestników w przedmiot rachunkowości, wyjaśnienie elementarnych terminów związanych z księgowością i omówienie najważniejszych zasad księgowości. Zajęcia praktyczne mają na celu nauczenie księgowości w oparciu o program komputerowy Symfonia oraz zapoznanie z programem komputerowym Płatnik. Wymaga się aby na zajęciach związanych z obsługą komputera przy komputerze pracowała 1 osoba. 2. Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 20 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 250 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy). Celem szkolenia jest przekazanie kompendium wiedzy dotyczącej funkcjonowania nowoczesnego biura i obowiązków pracownika admninstracyjno-biurowego. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: - organizacja i technika pracy biurowej, przyjmowanie korespondencji, - zarządzanie biurem, - obsługa techniczna środków biurowych (faks, ksero, kopiarka, skaner), - obsługa komputera (Word, Excel, Internet). Wymaga się aby na zajęciach związanych z obsługą komputera przy komputerze pracowała 1 osoba. 3. Profesjonalny sprzedawca z elementami obsługi komputera, kas fiskalnych i fakturowaniem Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 20 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 200 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy). Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy jako sprzedawcy z umiejętnością obsługi kasy fiskalnej i komputera. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: - przepisy BHP, - obsługa kasy fiskalnej, - obsługa komputera z uwzględnieniem programów handlowych, - sporządzanie dokumentów sprzedaży (fakturowanie, przyjmowanie reklamacji itp.). Wymaga się aby na zajęciach związanych z obsługą komputera przy komputerze pracowała 1 osoba. 4. Kadry i płace z obsługą komputera Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 20 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 280 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy). Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w działach kadrowo-płacowych i praktyczne opanowanie umiejętności prowadzenia dokumentacji personalnej, płacowej, ZUS i podatkowej. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: - przepisy Kodeksu Pracy, - rekrutacja i selekcja pracowników, - naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płacowych, - składki ZUS - rodzaje, - podstawy obsługi komputera z uwzględnieniem umów o pracę oraz płac, - obsługa komputera z programem Płatnik, - przepisy BHP. Wymaga się aby na zajęciach związanych z obsługą komputera przy komputerze pracowała 1 osoba.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki formalne określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, oraz złożyli wymagane oświadczenia i przedłożyli niezbędne dokumenty określone w punkcie 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; c) akceptują warunki zawarte we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; d) spełniają wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; e) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; f) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; g) widnieją w rejestrze instytucji szkoleniowych prowadzonym przez wojewódzkie urzędy pracy (zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy); h) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; i) zagwarantują zorganizowanie szkolenia na terenie miasta Inowrocławia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na podstawie przedłożonych dokumentów i na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków formalnych określonych w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), - oświadczenie Wykonawcy o wykonanych w przeszłości usługach odpowiadających pod względem rodzaju i wartości przedmiotowi zamówienia; - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie Wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącego każdego ze wspólników spółki, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną - pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki, a jeżeli pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wynikają z umowy - umowa spółki; w przypadku nie załączenia do oferty pełnomocnictwa/pełnomocnictw lub umowy spółki, wymagane jest podpisanie dokumentacji przetargowej przez wszystkich wspólników spółki; - aktualne oświadczenia Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty oświadczeń/zaświadczeń potwierdzających niezaleganie z płaceniem podatków, opłat oraz składek ZUS dotyczące każdego ze wspólników spółki, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykaz osób, które będą realizować daną część zamówienia - załącznik 6. - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych jakimi dysponuje Wykonawca, wraz z krótkim ich opisem. Wymaga się, aby wykaz został dołączony oddzielnie dla każdej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej przed ostateczną oceną ofert. Stwierdzenie w czasie wizji lokalnej niezgodności oferty ze stanem rzeczywistym skutkuje wykluczeniem Wykonawcy; - oświadczenie Wykonawcy o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia na terenie miasta Inowrocławia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach