Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w zakresie przygotowującym do zdobycia Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL (na poziomie podstawowym i zaawansowanym), realizowanych w ramach projektu pn. Urzędnicy przeszkoleni - interesanci zadowoleni. Szkolenia dla kadr administracji samorządowej z terenu powiatu inowrocławskiego.

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592100 , fax. 052 3574820
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    ul. Roosevelta 36/38 36/38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592100, fax. 052 3574820
    REGON: 09236539400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w zakresie przygotowującym do zdobycia Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL (na poziomie podstawowym i zaawansowanym), realizowanych w ramach projektu pn. Urzędnicy przeszkoleni - interesanci zadowoleni. Szkolenia dla kadr administracji samorządowej z terenu powiatu inowrocławskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń w zakresie przygotowującym do zdobycia Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL na poziomie podstawowym i zaawansowanym, realizowanych w ramach projektu pn. Urzędnicy przeszkoleni - interesanci zadowoleni. Szkolenia dla kadr administracji samorządowej z terenu powiatu inowrocławskiego. Szkolenia skierowane będą do maksymalnie 175 pracowników urzędów samorządowych z terenu powiatu inowrocławskiego: Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu oraz urzędów w gminach: Gniewkowo, Janikowo, Kruszwica, Pakość, Rojewo, Dąbrowa Biskupia, Złotniki Kujawskie, Inowrocław, będącymi partnerami projektu. Zadanie będące przedmiotem zamówienia będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Warunki przeprowadzenia szkolenia: 1.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia w zakresie przygotowującym do zdobycia Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL na poziomie podstawowym i zaawansowanym. 2.Wykonawca zapewni sale wraz z zapleczem technicznym, umożliwiającym realizację szkoleń (sprzęt komputerowy wraz z licencjonowanym oprogramowaniem oraz łącze internetowe). Szkolenia prowadzone będą w 15 grupach maksymalnie 12 osobowych. Na każdego uczestnika ma przypadać jeden komputer. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o miejscu przeprowadzenia szkoleń. Lokal musi uzyskać akceptację Zamawiającego. 3.Szkolenia muszą odbywać się w Inowrocławiu. 4.Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza sie prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. 5.Łączna liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika dla szkolenia ECDL poziom podstawowy - 80 godzin (w tym przeprowadzenie egzaminów z poszczególnych modułów). 6.Łączna liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika dla szkolenia ECDL poziom zaawansowany - 80 godzin (w tym przeprowadzenie egzaminów z poszczególnych modułów). 7.Szkolenia ECDL poziom podstawowy skierowane będą do maksymalnie 155 osób, a szkolenia ECDL poziom zaawansowany do maksymalnie 20 osób. 8.Program szkolenia musi być zgodny ze aktualnym Syllabusem ECDL Polskiego Towarzystwa Informatycznego i musi obejmować moduły: Dla ECDL poziom podstawowy: Moduł 1: Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych Moduł 2: Użytkowanie komputerów Moduł 3: Przetwarzanie tekstów Moduł 4: Arkusze kalkulacyjne Moduł 5: Bazy danych Moduł 6: Grafika menadżerska i prezentacyjna Moduł 7: Przeglądanie stron internetowych i Komunikacja Dla ECDL poziom zaawansowany: Moduł 1: Przetwarzanie tekstu, poziom zaawansowany Moduł 2: Arkusze kalkulacyjne, poziom zaawansowany Moduł 3: Bazy danych, poziom zaawansowany Moduł 4: Grafika menedżerska i prezentacyjna, poziom zaawansowany 9.Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca, w taki sposób aby najskuteczniej wykorzystać 80 godzin szkolenia przypadające na jednego uczestnika. 10.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia egzaminów z poszczególnych modułów zgodnie z procesem certyfikacji ECDL w Polsce. Egzaminy muszą odbywać się w Inowrocławiu. 11.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia uczestnikom szkoleń wszelkich niezbędnych dokumentów koniecznych do uzyskania certyfikatu ECDL na poziomie podstawowym i zaawansowanym. Wykonawca ponosi opłaty za wszystkie elementy procesu certyfikacji ECDL kończącego się uzyskaniem certyfikatu ECDL na poziomie podstawowym i zaawansowanym, zgodnie z aktualnym cennikiem ECDL tj. ECDL podstawowy: Voucher do systemu, egzamin, certyfikat bez karty plastikowej; ECDL zaawansowany: Voucher do systemu, egzamin, certyfikat bez karty plastikowej, certyfikat Ekspert po zdaniu wszystkich czterech egzaminów. 12.Szkolenia odbywać się będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku), 4 godziny dziennie 2 razy w tygodniu dla każdej grupy w przedziale godzinowym od 8.00 do 16.00. Dopuszcza się przeprowadzenie szkoleń częściej niż 2 razy w tygodniu dla każdej grupy. Każdego dnia szkoleniowego przeprowadzone zostaną szkolenia dla 2 grup. 13.Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram szkoleń w uzgodnieniu z Zamawiającym po przeprowadzeniu rekrutacji uczestników dokonanej przez Zamawiającego i dostarczy harmonogram nie później niż w dniu podpisania umowy. 14.Wykonawca zaopatrzy każdego uczestnika szkolenia w materiały szkoleniowe: - literaturę wspomagającą przygotowanie do egzaminu ECDL na poziomie podstawowym lub na poziomie zaawansowanym sygnowaną przez PTI, - teczkę kartonową, notatnik i długopis dla każdego uczestnika szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia odbioru przez uczestników w/w materiałów. 15.Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia imiennego zaświadczenia ukończenia szkolenia. 16.Zaświadczenie ukończenia szkolenia oraz materiały szkoleniowe powinny być oznaczone nazwą projektu, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem POKL i flagą UE z adnotacją: Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli zajęć oraz ich dokumentowania w celach promocyjnych. 18.Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji szkoleń, w tym dziennika zawierającego termin szkolenia, ilość godzin, temat i program szkoleń dla każdego dnia szkoleniowego, listy obecności uczestników oraz innej dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego związanej z monitoringiem oraz ewaluacją projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie rt. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa powołana do badania i oceny ofert. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest aby osoby prowadzące szkolenie (trenerzy) dysponowali wykształceniem wyższym informatycznym oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia (trener powinien przeprowadzić co najmniej 3 szkolenia dla łącznie co najmniej 45 osób). Egzaminy powinny być przeprowadzane przez certyfikowanych egzaminatorów ECDL. Na potwierdzenie wykształcenia oraz doświadczenia należy przedłożyć stosowne dokumenty (np. referencje, dyplomy itp.) 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń oraz przeszkolenie łącznie co najmniej 100 osób w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Na potwierdzenie należytego zrealizowania wykazanych usług należy załączyć stosowne dokumenty (np. referencje). 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 6. Oświadczenie z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba przeprowadzonych szkoleń
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach