Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
REGON: 000178933 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsz1.edu.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu pt. „Ekonomik – szkoła przyszłości” cz. I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: obsługa kas fiskalnych. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 20, szacunkowa liczba uczestników10Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: szkolenia Multimedialne Insert–Subiekt,Rewizor,Gratyfikant,Rachmistrz. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 40, szacunkowa liczba uczestników: 4Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: szkolenie specjalistyczne–program finansowo-księgowy. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 30, szacunkowa liczba uczestników: 12Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs dla samodzielnych księgowych. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 150, szacunkowa liczba uczestników: 3Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs specjalistyczny ds. rachunkowości zarządczej i controllingu finansów przedsiębiorstwa. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 50, szacunkowa liczba uczestników: 3Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs płacowy dla zaawansowanych. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 30, szacunkowa liczba uczestników: 4Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs kadry i płace w praktyce. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 50, szacunkowa liczba uczestników: 5Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs Visual Marchidisingu i projektowania witryn sklepowych. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 50 (jedna grupa) - przewidziano 3 grupy szkoleniowe, razem 150godz. szkoleniowych, szacunkowa liczba uczestników: 24 (3 grupy po 8 osób)Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs Visual Marchidisingu i projektowania witryn sklepowych. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 40, szacunkowa liczba uczestników: 4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert zrealizował co najmniej 1 usługę szkoleniową z zakresuDla części 1 obsługi kas fiskalnych, dla grupy szkoleniowej składającej się nie mniej niż z 6 osób, w wymiarze 20 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = min. 45 minut),Dla części 2 obsługi oprogramowania dla księgowych, dla grupy szkoleniowej składającej się nie mniej niż z 3 osób, w wymiarze 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = min. 45 minut),Dla części 3 obsługi programu finansowo-księgowego, dla grupy szkoleniowej składającej się nie mniej niż z 8 osób, w wymiarze 30 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = min. 45 minut),Dla części 4 księgowości, dla grupy szkoleniowej składającej się nie mniej niż z 2 osób, w wymiarze 150 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = min. 45 minut),Dla części 5 rachunkowości zarządczej i controllingu finansów przedsiębiorstwa, dla grupy szkoleniowej składającej się nie mniej niż z 2 osób, w wymiarze 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = min. 45 minut),Dla części 6 płac, dla grupy szkoleniowej składającej się nie mniej niż z 3 osób, w wymiarze 30 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = min. 45 minut),Dla części 7 kadr i płac, dla grupy szkoleniowej składającej się nie mniej niż z 3 osób, w wymiarze 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = min. 45 minut),Dla części 8 Visual Marchidisingu i projektowania witryn sklepowych, dla grupy szkoleniowej składającej się nie mniej niż z 6 osób, w wymiarze 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = min. 45 minut),Dla części 9 Visual Marchidisingu i projektowania witryn sklepowych, dla grupy szkoleniowej składającej się nie mniej niż z 3 osób, w wymiarze 20 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = min. 45 minut),Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane doświadczenie (nie dopuszcza się sumowania potencjału wspólników w zakresie doświadczenia). Podobnie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w zakresie doświadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadać doświadczenie opisane powyżej.b) Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje min. 1 osobą (instruktorem) zdolną do wykonania zamówienia, którą skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, z doświadczeniem w zrealizowaniu szkoleń lub kursów:Dla części 1 z zakresu obsługi kas fiskalnych, dla grupy szkoleniowejDla części 2 z zakresu obsługi oprogramowania dla księgowych, dla grupy szkoleniowejDla części 3 z zakresu obsługi programu finansowo-księgowego, dla grupy szkoleniowejDla części 4 z zakresu księgowości, dla grupy szkoleniowejDla części 5 z zakresu rachunkowości zarządczej i controllingu finansów przedsiębiorstwa, dla grupy szkoleniowejDla części 6 z zakresu płac, dla grupy szkoleniowejDla części 7 z zakresu kadr i płac, dla grupy szkoleniowejDla części 8 i 9 z zakresu Visual Marchidisingu i projektowania witryn sklepowych, dla grupy szkoleniowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja usług szkoleniowych (grupowych) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych w ramach projektu pt. „Na naukę nigdy za późno”
Dodano: 2024-03-24 - Organizacja i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych i liceów ogólnokształcących mieszkających lub uczących się w Łukowie w ramach projektu „Łukowska akademia rozwoju”
Dodano: 2024-03-06 - Usługa przeprowadzenia praktycznego (na symulatorze ALX Alsim) szkolenia lotniczego z podchorążymi LAW z zakresu MCC na podstawie przepisów EASA PART.FCL.735.A
Dodano: 2024-02-27 - Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2023/2024 semestr letni
Dodano: 2024-02-22 - Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2023/2024 semestr letni
Dodano: 2024-02-22 - Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Neurologia i pielęgniarstwo neurologiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2023/2024
Dodano: 2024-02-20 - Usługa organizacji szkoleń dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu „Polityka Senioralna EFS+”
Dodano: 2024-02-07 - Usługa szkolenia: " Sprzedawca z certyfikatem ECDL (BASE) oraz z logistyką sortowania, gromadzenia i odbioru zużytych dóbr"
Dodano: 2023-12-18 - Organizacja obozu naukowego w ramach projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca" - zamówienie z wolnej ręki
Dodano: 2023-12-12 - Usługa organizacji spotkań sieciujących realizowanych w ramach projektu „Ekonomia Społeczna – Drogowskaz Rozwoju Społecznego II".
Dodano: 2023-12-02