Przetargi.pl
„Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych (2)”

GMINA GŁUSK ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Dominów, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81-75-18-760 , fax. 81-75-18-650
  • Data zamieszczenia: 2024-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GŁUSK
    ul. Rynek 1
    20-388 Dominów, woj. lubelskie
    tel. 81-75-18-760, fax. 81-75-18-650
    REGON: 431019980
  • Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych (2)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dlauczniów Szkoły Podstawowej w Kalinówce.1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-074 Świdnik – 6 grup;2) Wymiar zaangażowania:1. Szkoła Podstawowa w Kalinówce – 360godzin lekcyjnych tj. 45 minut* – 60 tygodni –6 godz./tygodniowo; (6 grup x 1h/tyg.)*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki iprogramowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołachpodstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu SpołecznegoPlus.2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 napoziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania iprogramowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając zgotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące przeszkody.Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinnydowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy wgrupie.4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawówedukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in.dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a takżetworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowaniapowinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.Część 2 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dlauczniów Zespołu Szkół w Mętowie, w którego skład wchodzi Szkoła Podstawowa w Mętowie.1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:Zespół Szkół w Mętowie, w którego skład wchodzi Szkoła Podstawowa w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin– 6 grup;2) Wymiar zaangażowania:1. Zespół Szkół w Mętowie, w którego skład wchodzi Szkoła Podstawowa w Mętowie – 360 godzin lekcyjnych tj. 45 minut* –60 tygodni – 6 godz./tygodniowo; (6 grup x 1 h/tyg.)*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki iprogramowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołachpodstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu SpołecznegoPlus.2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 napoziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania iprogramowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając zgotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące przeszkody.Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinnydowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy wgrupie.4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawówedukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in.dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a takżetworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowaniapowinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.Część 3 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dlauczniów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Prawiednikach.1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin – 6 grup;2) Wymiar zaangażowania:1. Szkoła Podstawowa w Prawiednikach – 360 godzin lekcyjnych tj. 45 minut* – 60 ty-godni– 6 godz./tygodniowo; (6 grup x 1h/tyg.)*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki iprogramowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołachpodstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu SpołecznegoPlus.2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 napoziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania iprogramowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając zgotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące przeszkody.Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinnydowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy wgrupie.4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawówedukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in.dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a takżetworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowaniapowinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.Część 4 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dlauczniów Szkoły Podstawowej w Wilczopolu-Kolonii.1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kolonii, Wilczopole-Kolonia 97, 20-388 Lublin– 6 grup;2) Wymiar zaangażowania:1. Szkoła Podstawowa w Wilczopolu-Kolonii– 360 godzin lekcyjnych tj. 45 minut* – 60 tygodni – 1 godz./tygodniowo, (6 grupx 1 h/tyg.)*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki iprogramowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołachpodstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu SpołecznegoPlus.2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 napoziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania iprogramowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając zgotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące przeszkody.Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinnydowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy wgrupie.4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawówedukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in.dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a takżetworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowaniapowinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach