Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. G. Windakiewicza 9/5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 611 97 40 , fax. 14 611 97 40
- Data zamieszczenia: 2011-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. G. Windakiewicza 9/5 9/5
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 14 611 97 40, fax. 14 611 97 40
REGON: 85166543300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania Autodesk 3ds Max dla uczestnika projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu oprogramowania Autodesk 3ds Max dla 1 uczestnika projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim. Uczestnikiem szkolenia jest osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim o napędzie elektrycznym. Celem kursu jest podniesienie kwalifikacji zawodowych oraz doskonalenie posiadanych umiejętności. Program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 24 godziny zegarowe z następujących tematów: -poznanie interfejsu, -tworzenie i modyfikowanie podstawowych obiektów, -manipulowanie sceną, -wybieranie obiektów, -transformacje, -organizacja obiektów i sceny, -typy elementów geometrycznych, -parametryczne obiekty 3D, -modyfikatory, -podstawowe modyfikatory, -klonowanie obiektów, -low poly modelowanie, -nadawanie kształtu, -spline Edycja, -tworzenie obiektów ze Spline, -używanie obiektów złożonych, -typy światła, proste ustawienia świateł, -narzędzia światła, -Indirect Illumination Exposure Control, -symulacja światła, -efekty świetlne, -materiały - praca z edytorem materiałów, -typy materiałów, -używanie Predefined ProMaterials, -użycie Map, -koordynaty mapowania, -arch and Design Materials, -użycie Multi sub Object Materials, -rendering, tło, -okno klatki renderingu, -forma zapisu renderingu, -seria renderingów - Batch Rendering, -RAM Player. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w blokach minimum 4 godzinnych przedzielonych przerwą regeneracyjną z poczęstunkiem. Miejsce realizacji kursu powinno znajdować się w odległości nie przekraczającej 50 km od miejscowości Bochnia lub w Bochni z uwagi na koszty dojazdu oraz z uwagi na fakt, że uczestnik kursu może maksymalnie przeznaczyć na dojazd 1 godzinę. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić salę szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami narządu ruchu wraz zapleczem sanitarnym. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć uczestnika szkolenia w: 1.materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym kursu, jak również do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. Po otrzymaniu wszystkich materiałów uczestnik jest zobowiązany do potwierdzenia odbioru w formie pisemnej, 2.nowoczesne metody szkolenia: warsztaty, prezentacje multimedialne, ćwiczenia praktyczne w salach wyposażonych w wysokiej klasy sprzęt komputerowy z zapleczem sanitarnym, 3.zajęcia powinni prowadzić wykwalifikowani nauczyciele i doświadczeni praktycy, 4.możliwość dostosowania zagadnień poruszanych na kursie do potrzeb i możliwości uczestnika, 5.dodatkowo Wykonawca wyposaży uczestnika kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne, 6.wykonawca zapewni uczestnikowi zajęć catering (napoje zimne, ciepłe, ciastka, paluszki itp.) Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia w dokumentacji kursu informacji o finansowaniu projektu przez Unię Europejską, a także oznakowania miejsca realizacji kursu. Wykonawca winien zapewnić uczestnikowi kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Przestrzeń robocza niezbędna do uczestniczenia w zajęciach powinna spełniać krajowe normy odpowiadające potrzebom osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,w tym zachowanie odpowiedniej wolnej przestrzeni przy biurku ze względu na konieczność manewrowania, zapewnienie swobodnego poruszania się w przestrzeni, w której nie powinny znajdować się żadne przeszkody. W celu zwiększenia powierzchni biurka/stołu można zastosować system wysuwanych blatów, nadstawek lub mobilnych stolików lub podstawek teleskopowych pod monitor. Szuflady powinny być zabezpieczone przed wypadnięciem. Wykonawca kursu zobowiązany będzie w ofercie do przedstawienia programu wraz harmonogramem realizowanych zajęć zawierającym datę, godzinę i tematy zajęć. Po ukończeniu kursu uczestnik powinien otrzymać świadectwo-zaświadczenie ukończenia kursu (zgodne z rozporządzeniem MEN dot. kształcenia ustawicznego) lub Międzynarodowy Certyfikat Ukończenia Szkolenia Autodesk (Autodesk Certyficate of Completion). Dokument powinien posiadać stosowne oznakowanie POKL i UE. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia do oferty wzoru zaświadczenia, a także do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji tj: 1.dziennej listy obecności uczestnika kursu; 2.dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 3.potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych oraz potwierdzenie korzystania z cateringu. Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: 1.nie zgłoszeniu się uczestnika na kurs 2.przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestnika kursu; 3.innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: 1.kserokopii dziennika zajęć potwierdzonej za zgodność z oryginałem; 2.kserokopii list obecności potwierdzonych za zgodność z oryginałem; 3.kserokopii wszystkich zaświadczeń i-lub certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu potwierdzonych za zgodność z oryginałem; 4.potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych, biurowych i korzystania z cateringu; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.bochnia.pl BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursów i szkoleń informatycznych oraz specjalistycznych
Dodano: 2016-06-17 - Projektowanie w środowisku trójwymiarowym w programach: AutoCAD, Autodesk Inventor i AutoCAD Civil 3D. Nr postępowania: DOR.2710.9.2016
Dodano: 2016-04-22 - Projektowanie w środowisku trójwymiarowym w programach: AutoCAD, Autodesk Inventor i AutoCAD Civil 3D. Nr postępowania: DOR.2710.7.2016
Dodano: 2016-04-08 - Przeprowadzenie usługi szkolenia grupowego: Europejski Certyfikat Umiejętności komputerowych - ECDL BASE wraz z egzaminami PTI dla 47 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olkuszu w ramach projektu pn. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie olkuskim (I) w ramach Działania 8.1. Aktywizacja Zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy w ramach 8 osi Priorytetowej Rynek Pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2015-09-17 - KASJER - FAKTURZYSTA. Oznaczenie sprawy DOR.2710.20.2015
Dodano: 2015-08-28 - GRAFIKA I ANIMACJA KOMPUTEROWA Z REKLAMĄ I TWORZENIEM STRON WWW. Oznaczenie sprawy: DOR.2710.16.2015
Dodano: 2015-07-20 - Szkolenia dla pracowników w zakresie rozwoju, eksploatacji i zarządzania infrastrukturą IT - szkolenia z zakresu technologii pamięci masowych oraz technologii sieci SAN. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007- 2013; nr umowy o dofinansowanie: POIG.02.03.03-12-037/13.
Dodano: 2015-04-01 - przeprowadzenie kursu w zakresie obsługi programu ArcGis w ramach projektu Inżynieria i Ochrona Środowiska na AGH - kierunki zamawiane
Dodano: 2015-03-03 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu Solid Works dla grupy 12 uczestników kierunku zamawianego Inżynieria Materiałowa zakończonego certyfikatem I-go stopnia Certified SolidWorks Associate
Dodano: 2015-02-17 - przeprowadzenie kursu w zakresie obsługi programu ArcGis oraz AutoCad Map w ramach projektu Inżynieria i Ochrona Środowiska na AGH - kierunki zamawiane
Dodano: 2015-01-26