Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Minkiewicza 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6434348 , fax. 032 6430538
- Data zamieszczenia: 2015-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Minkiewicza 2 2
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 032 6434348, fax. 032 6430538
REGON: 35722801100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-olkusz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie usługi szkolenia grupowego: Europejski Certyfikat Umiejętności komputerowych - ECDL BASE wraz z egzaminami PTI dla 47 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olkuszu w ramach projektu pn. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie olkuskim (I) w ramach Działania 8.1. Aktywizacja Zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy w ramach 8 osi Priorytetowej Rynek Pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olkuszu w ramach projektu pn. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie olkuskim (I) w ramach Działania 8.1. Aktywizacja Zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy w ramach 8 osi Priorytetowej Rynek Pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie usługi szkolenia: Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych - ECDL BASE wraz z egzaminami PTI dla 47 osób w 3 grupach: - 1- sza grupa 16 osób - 2- ga grupa 16 osób - 3- cia grupa 15 osób w terminach wskazanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 80533100-0 usługi szkolenia komputerowego 3. Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej dla każdej grupy wynosi 60 godzin zegarowych oraz egzamin PTI z każdego modułu. 4. Program szkolenia powinien przygotować do egzaminu ECDL BASE i ma obejmować 4 moduły: 1) Podstawy pracy z komputerem (BASE - B1) 2) Podstawy Pracy w sieci (BASE - B2) 3) Przetwarzanie tekstów (BASE - B3) 4) Arkusze kalkulacyjne (BASE - B4) Do powyższych tematów zajęć edukacyjnych należy podać szczegółowe treści szkolenia wymiar godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Po zakończeniu każdego z w/w modułów szkoleniowych Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia przystąpienie do egzaminu ECDL BASE, który musi zostać przeprowadzony zgodnie z zasadami administratora standardu ECDL w Polsce tj. Polskiego Towarzystwa Informatycznego i działającego przy nim Polskiego Biura ECDL. W cenę szkolenia należy wliczyć koszt w/w egzaminów oraz koszt wydania certyfikatu ECDL BASE w postaci papierowej. 5. Program należy sporządzić na załączniku nr 9 do SIWZ 6. Liczebność grupy skierowanej przez Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru. 7. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który powinien być dostosowany odpowiednio do identyfikowalnego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje. 8. Wykonawca w celu podnoszenia jakości prowadzonego szkolenia zapewnia wysoką jakość oferowanego programu oraz nadzór wewnętrzny. 9. Program szkolenia winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 667) i powinien zawierać w szczególności: a) nazwę szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych; e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy. 10. Szkolenie ma odbywać się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Przyjmuje się, że: - jedna godzina zajęć teoretycznych równa się 60 minutom i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, - jedna godzina zajęć praktycznych równa się 60 minutom bez przerwy. 11. Czas trwania szkolenia oraz przeprowadzenia egzaminów z każdego modułu nie może być dłuższy niż 16 dni roboczych. 12. Minimalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia ma wynosić 5 godzin zegarowych, tygodniowo co najmniej 25 godzin zegarowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia szkolenia metodą e- learning. 14. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy i umiejętności potrzebnych do zdania egzaminu ECDL BASE z każdego niżej wymienionego modułu: 1) Podstawy pracy z komputerem (BASE - B1) 2) Podstawy Pracy w sieci (BASE - B2) 3) Przetwarzanie tekstów (BASE - B3) 4) Arkusze kalkulacyjne (BASE - B4) 15. Zajęcia mają być realizowane wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku . 16. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach/ dostosowanym/ ych/ do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym/ ych/ tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 17. Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: 1) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię i nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, 2) protokół i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, 3) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. 18. Wykonawca dostosuje kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia. Wymaga się, aby każdy z wykładowców posiadał co najmniej: 1) łącznie roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć związanych z przedmiotem zamówienia, 2) uprawnienia pedagogiczne (ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć). 18.1. Wykonawca zapewni co najmniej 1 egzaminatora, posiadającego aktualne uprawnienia do przeprowadzenia egzaminów ECDL BASE. 19. Wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia mają być dostosowane do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. 20. Wykonawca zapewni pomieszczenia, w których odbywać się będą egzaminy ECDL BASE. Pomieszczenia powinny w pełni wyposażone i umożliwiające przeprowadzenie egzaminu ECDL BASE. 21. W ramach zajęć praktycznych Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych, a także pomieszczenia do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz przepisów p. poż. 22. Wykonawca musi zapewnić sprawne komputery z odpowiednim oprogramowaniem równą liczbie uczestników kursu, aby zapewnić każdemu uczestnikowi indywidualny dostęp do sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkolenia. 23. W budynku, w którym odbywają się zajęcia zapewniony musi być dostęp do pomieszczeń sanitarnych (w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieniczne) oraz do zaplecza socjalnego. 24. Uczestnicy w ramach organizowanego szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 25. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania efektów szkolenia na poszczególnych jego etapach wybranymi przez siebie metodami. 28.W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia: 1) zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 667) zawierającego: a) numer z rejestru, b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d) formę i nazwę szkolenia, e) okres trwania szkolenia, f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie oraz zawierające: - znak Funduszy Europejskich i Programu Regionalnego, znak Unii Europejskiej z nazwą Europejski Fundusz Społeczny oraz oficjalne logo promocyjne województwa małopolskiego zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie realizowane w ramach projektu pn. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie olkuskim (I) w ramach Działania 8.1. Aktywizacja Zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy w ramach 8 osi Priorytetowej Rynek Pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Znak Funduszy Europejskich i Programu Regionalnego, znak Unii Europejskiej z nazwą Europejski Fundusz Społeczny oraz oficjalne logo promocyjne województwa małopolskiego do pobrania ze strony internetowej: www.pup-olkusz.pl/ Zamówienia publiczne/pobierz logo 2) zaświadczenia na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. 3) certyfikat ECDL BASE w postaci papierowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość osób przeszkolonych w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-olkusz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursów i szkoleń informatycznych oraz specjalistycznych
Dodano: 2016-06-17 - Projektowanie w środowisku trójwymiarowym w programach: AutoCAD, Autodesk Inventor i AutoCAD Civil 3D. Nr postępowania: DOR.2710.9.2016
Dodano: 2016-04-22 - Projektowanie w środowisku trójwymiarowym w programach: AutoCAD, Autodesk Inventor i AutoCAD Civil 3D. Nr postępowania: DOR.2710.7.2016
Dodano: 2016-04-08 - KASJER - FAKTURZYSTA. Oznaczenie sprawy DOR.2710.20.2015
Dodano: 2015-08-28 - GRAFIKA I ANIMACJA KOMPUTEROWA Z REKLAMĄ I TWORZENIEM STRON WWW. Oznaczenie sprawy: DOR.2710.16.2015
Dodano: 2015-07-20 - Szkolenia dla pracowników w zakresie rozwoju, eksploatacji i zarządzania infrastrukturą IT - szkolenia z zakresu technologii pamięci masowych oraz technologii sieci SAN. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007- 2013; nr umowy o dofinansowanie: POIG.02.03.03-12-037/13.
Dodano: 2015-04-01 - przeprowadzenie kursu w zakresie obsługi programu ArcGis w ramach projektu Inżynieria i Ochrona Środowiska na AGH - kierunki zamawiane
Dodano: 2015-03-03 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu Solid Works dla grupy 12 uczestników kierunku zamawianego Inżynieria Materiałowa zakończonego certyfikatem I-go stopnia Certified SolidWorks Associate
Dodano: 2015-02-17 - przeprowadzenie kursu w zakresie obsługi programu ArcGis oraz AutoCad Map w ramach projektu Inżynieria i Ochrona Środowiska na AGH - kierunki zamawiane
Dodano: 2015-01-26 - przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi programu AutoCad Map w ramach projektu Inżynieria i Ochrona Środowiska na AGH - kierunki zamawiane
Dodano: 2014-12-22