Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Winna 9
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 2306000 , fax. 055 2306002
- Data zamieszczenia: 2011-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Winna 9 9
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 2306000, fax. 055 2306002
REGON: 00279190000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego w dziedzinie rozwoju osobistego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego w dziedzinie rozwoju osobistego łącznie dla 32 uczestników - kobiet bezrobotnych nieaktywnych zawodowo w wieku aktywności zawodowej CPV: 80570000-0). a) zajęcia w ramach szkolenia winny odbywać się w dni robocze z wyłączeniem soboty i niedzieli oraz dni ustawowo wolnych od pracy w wymiarze nie większym niż 5 godzin dziennie na uczestniczkę, z uwzględnieniem przerw między zajęciami. Jedna godzina zajęć winna liczyć 60 minut. b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć zlokalizowanych na terenie miasta Elbląga. c) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć opiekuńczych dla dzieci osób uczestniczących w szkoleniu w czasie trwania zajęć, z wyłączeniem zajęć z aerobiku. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekunów oraz pomieszczeń dla dzieci objętych opieką, przy czym Zamawiający zastrzega, że dzieci będzie, co najmniej 32 d) Zamawiający wymaga, aby spotkania w ramach szkolenia były prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do udzielania porad w zakresie wizażu, stylizacji, fryzjerstwa, kosmetologii, dietetyki, stylizacji paznokci oraz zostały przeprowadzone w następującym wymiarze godzin: - 2 godziny zajęć grupowych oraz 5 godzin zajęć indywidualnych na uczestniczkę z osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w zakresie wizażu (łącznie 2 godziny zajęć grupowych oraz 160 godzin zajęć indywidualnych dla wszystkich uczestniczek) - 10 godzin zajęć grupowych z osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w zakresie stylizacji - 5 godzin zajęć grupowych oraz 10 godzin zajęć indywidualnych na uczestniczkę z osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w zakresie fryzjerstwa (łącznie 5 godzin zajęć grupowych oraz 320 godzin zajęć indywidualnych dla wszystkich uczestniczek) - 3 godziny zajęć grupowych oraz 10 godzin zajęć indywidualnych na uczestniczkę z osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w zakresie kosmetologii (łącznie 3 godziny zajęć grupowych oraz 320 godzin zajęć indywidualnych dla wszystkich uczestniczek) - 2 godziny zajęć grupowych oraz 2 godziny zajęć indywidualnych na uczestniczkę z osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w zakresie dietetyki (łącznie 2 godziny zajęć grupowych oraz 64 godziny zajęć indywidualnych dla wszystkich uczestniczek). - 8 godzin zajęć grupowych z osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w zakresie stylizacji paznokci, w tym: a) 2 godziny zajęć o charakterze teoretycznym b) 6 godzin zajęć o charakterze praktycznym, przy czym Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne były rozłożone równomiernie na dwa spotkania. - 10 godzin zajęć aerobiku, przy czym Zamawiający wymaga, aby zajęcia z aerobiku były realizowane dwa razy w tygodniu po jednej godzinie zegarowej, Wykonawca winien zorganizować zajęcia aerobiku, przez co rozumie się wydanie uczestniczkom karnetów wejść do klubu fitness na zajęcia z aerobiku, odpowiadających wymaganej liczbie godzin - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.elblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2014
Dodano: 2014-04-30 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2014-03-18 - Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość
Dodano: 2014-01-16 - Realizacja w 2014 r. kompleksowej usługi szkoleniowej dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Kompleksowy program aktywizacji społecznej i zawodowej osób i rodzin dotkniętych wykluczeniem społecznym na terenie Gminy i Miasta Susz
Dodano: 2013-11-26 - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym, grupowych i indywidualnych warsztatów z psychologiem, grupowych treningów kompetencji społecznych oraz grupowych warsztatów planowania domowego budżetu dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywizacja zawodowa i społeczna w gminie Lelkowo realizowanego w 2013 r.
Dodano: 2013-09-11 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013 w zakresie obsługi komputera i poruszania się po Internecie
Dodano: 2013-08-30 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013
Dodano: 2013-08-30 - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym, grupowych i indywidualnych warsztatów z psychologiem, grupowych treningów kompetencji społecznych oraz grupowych warsztatów planowania domowego budżetu dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywizacja zawodowa i społeczna w gminie Lelkowo realizowanego w 2013 r.
Dodano: 2013-08-08 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2013-07-11 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2013-07-09