Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 14-240 Susz, ul. Józefa Wybickiego 6
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 2789101 , fax. 55 2787841
- Data zamieszczenia: 2013-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Józefa Wybickiego 6 6
14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 2789101, fax. 55 2787841
REGON: 00279708900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgopssusz.naszbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa - ośrodek pomocy społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja w 2014 r. kompleksowej usługi szkoleniowej dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Kompleksowy program aktywizacji społecznej i zawodowej osób i rodzin dotkniętych wykluczeniem społecznym na terenie Gminy i Miasta Susz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie w 2014 r. kompleksowej usługi szkoleniowej, realizowanej przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suszu, w ramach projektu pn. Kompleksowy program aktywizacji społecznej i zawodowej osób i rodzin dotkniętych wykluczeniem społecznym na terenie Gminy i Miasta Susz. 2.Szkolenie kierowane jest do 47 osób (29 kobiet i 18 mężczyzn, w wieku 18-64 lata), z którymi zostaną zawarte kontrakty socjalne. Uczestnicy i uczestniczki projektu zostaną podzieleni na 3 grupy. W ramach zajęć mają odbyć się następujące zajęcia: a) instrument społeczny: -trening kompetencji interpersonalnych i społecznych (3 grupy po 21 godz. każda),- trening motywacyjny (3 grupy po 14 godz. każda). b) instrument edukacyjny: -kurs pierwszej pomocy (3 grupy po 16 godz. każda),- kursy/szkolenia zawodowe w następujących specjalnościach: nowoczesny sprzedawca (kobiety - 14 os. /1 grupa po min. 90 godz./), opiekun dzieci i ludzi starszych (kobiety - 15 os. /1 grupa po minimum 100 godz./), operator wózków widłowych (mężczyźni - 11 os. /1 grupa po minimum 90 godz./), technolog robót wykończeniowych w budownictwie (mężczyźni - 7 osób / 1 grupa po minimum 120 godz./). c) instrument zdrowotny - promocja zdrowia w rodzinie (3 grupy po 21 godz. każda). 3.Wykonawca każdego dnia szkolenia zapewni: ciepły posiłek obiadowy w formie drugiego dania dla uczestników szkolenia oraz przerwy kawowe - kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka, napoje zimne, itp. 4.Wykonawca zapewni transport uczestników projektu z miejsca zamieszkania (na terenie gminy Susz) do miejsca szkolenia i z powrotem. Transport musi być zapewniony pojazdem sprawnym technicznie, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami o transporcie drogowym, obsługiwanym przez kierowcę posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania pojazdami. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy, o której mowa w punkcie XVI niniejszej SIWZ. 6.Kategorie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego, 80.50.00.00-9 usługi szkoleniowe, 80.53.00.00-8 usługi szkolenia zawodowego, 55.52.00.00-1 usługi dostarczania posiłku, 60.10.0000-9 usługi w zakresie transportu drogowego, 60.14.0000-1 nieregularny transport osób. 7.Projekt jest realizowany w ramach umowy ramowej nr POKL.07.01.01-28-223/08-00 o dofinansowanie Projektu pn. Kompleksowy program aktywizacji społecznej i zawodowej osób i rodzin dotkniętych wykluczeniem społecznym na terenie Gminy i Miasta Susz, Priorytet: VII-Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1-Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1.-Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 8. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 9.Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając Wzór nr 7 - jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mgopssusz.naszbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2014
Dodano: 2014-04-30 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2014-03-18 - Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość
Dodano: 2014-01-16 - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym, grupowych i indywidualnych warsztatów z psychologiem, grupowych treningów kompetencji społecznych oraz grupowych warsztatów planowania domowego budżetu dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywizacja zawodowa i społeczna w gminie Lelkowo realizowanego w 2013 r.
Dodano: 2013-09-11 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013 w zakresie obsługi komputera i poruszania się po Internecie
Dodano: 2013-08-30 - Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013
Dodano: 2013-08-30 - Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym, grupowych i indywidualnych warsztatów z psychologiem, grupowych treningów kompetencji społecznych oraz grupowych warsztatów planowania domowego budżetu dla 7 uczestników projektu systemowego Aktywizacja zawodowa i społeczna w gminie Lelkowo realizowanego w 2013 r.
Dodano: 2013-08-08 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Aktywna Rodzina - Aktywna Gmina współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2013-07-11 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Integracja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Dodano: 2013-07-09 - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i indywidualnych konsultacji specjalistycznych
Dodano: 2013-07-01