Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Podstawy obsługi komputera

Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, ul. Łąkowa 26
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 516 39 70 , fax. 0-87 516 33 75
  • Data zamieszczenia: 2010-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach
    ul. Łąkowa 26 26
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. 0-87 516 39 70, fax. 0-87 516 33 75
    REGON: 79074285300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sejny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Podstawy obsługi komputera
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wymieniona w art. 5 ustawy- przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego szkolenia Podstawy obsługi komputera- dla 10 osób bezrobotnych. a) Na szkolenie powinny składać się między innymi następujące zagadnienia: -wprowadzenie do obsługi komputera, -obsługę systemu Windows, -edytora tekstu MS Word, -arkusza kalkulacyjnego MS Excel, -Internet-podstawowe usługi, -grafikę menadżerską i prezentację- MS Paint, MS PowerPoint, -pocztę elektroniczną b)Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 roku w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz.472 z późn. zm.) i rozporządzenie MPiPS z dnia 2 marca 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 47, poz. 315). c)zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w formie wykładów. d)Zamawiający wymaga by szkolenie odbywało się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mnie niż 30 godzin zegarowych tygodniowo. Minimalny czas trwania szkolenia musi wynosić 40 godzin, z czego co najmniej 35 godzin powinno być przeznaczone na zajęcia praktyczne. 1 godzina kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne trwające 45 minut i 15 minutową przerwę. Długość przerw może być ustalana elastycznie. e)Zajęcia powinny odbywać się 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku), nie mniej niż 6 godzin dziennie i nie więcej niż 8 godzin dziennie. W uzasadnionych przypadkach szkolenie może odbywać się także w soboty. f)Maksymalny czas trwania kursu powinien wynosić 10 dni. g)Zamawiający wymaga aby Wykonawca zagwarantował uczestnikom kursu materiały szkoleniowe tj. książki lub inne materiały dydaktyczne, notes, długopis, teczka; harmonogram szkolenia oraz zapewnił całodzienny poczęstunek: kawa, herbata, ciastka, woda oraz ciepły posiłek obiadowy. h)Szkolenie winno kończyć się egzaminem wewnętrznym w ostatnim dniu szkolenia i wydaniem stosownego zaświadczenia zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu MEN z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach poza szkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216) w punkcie II.1.3. b. i)Wykonawca zobowiązany jest na koniec szkolenia przekazać uczestnikom kursu imienne ankiety (Załącznik nr 8 do SIWZ) służące ocenie jakości oraz sprawdzeniu efektów szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy w zakresie prowadzenia szkoleń
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sejny.pl, www.pup.sejny.sisco.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach