Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych Powiatu nakielskiego o nazwie Oddolne inicjatywy lokalne szansą na aktywizację zawodową

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 46
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 386 76 10 , fax. 0-52 386 76 13
  • Data zamieszczenia: 2012-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Dąbrowskiego 46 46
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 386 76 10, fax. 0-52 386 76 13
    REGON: 09251274800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupnaklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych Powiatu nakielskiego o nazwie Oddolne inicjatywy lokalne szansą na aktywizację zawodową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych Powiatu nakielskiego o nazwie Oddolne inicjatywy lokalne szansą na aktywizację zawodową realizowane w ramach projektu Twoja aktywności szansą dla Celej wsi 2. Cel szkolenia Celem szkolenia jest udzielenie osobom skierowanym wsparcia doradcy zawodowego oraz przybliżenie tematyki związanej z ekonomią społeczną oraz przedstawienie możliwości podjęcia aktywności na rynku pracy. 3. Liczba uczestników Szkolenie przeznaczone jest dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią i Filii w Szubinie. Szkolenie odbyć się ma w II grupach równolegle: - I grupa 10 osób - skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią, - II grupa 10 osób - skierowanych przez Filie Urzędu z Szubina 4. Liczba godzin szkolenia Wymagana liczba godzin szkolenia to 130h dla każdego uczestnika 5. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia a. Szkolenie musi być zrealizowane w ciągu 22 dni roboczych: - 20 dni zajęć po 6 godzin dziennie, - 2 dni zajęć po 5 godzin dziennie. b. Przez jedną godzinę należy rozumieć: 60 minut - 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy, przy czym długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. Zajęcia nie mogą kończyć się przerwą. Obiad musi być serwowany w czasie połączonych przerw, czas trwania obiadu - nie dłużej niż 45 minut. c. Realizacja szkolenia odbywać będzie się w ciągu 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku. Zajęcia powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godz. 17.00. 6. Miejsce realizacji szkolenia a. Zajęcia dla I grupy osób muszą odbywać się w Nakle nad Notecią. Zajęcia dla II grupy osób muszą odbywać się w Szubinie. Wykonawca zobowiązany jest w Wykazie pomieszczeń oraz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ wskazać dokładny adres miejsca odbywania zajęć wraz z dokładnym opisem pomieszczeń oraz z informacją o prawie do jego dysponowania dla każdej z grup szkolenia. b. Sala do zajęć w warunkach codziennego użytkowania musi mieć przeznaczenie wykładowe lub konferencyjne, Zamawiający nie dopuszcza jednak możliwość przeprowadzenia szkolenia na terenie szkół. Sala musi być wyposażona w odpowiednią, do liczby uczestników, liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetlona, przewietrzana. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody). c. Zajęcia dydaktyczne nie mogą odbywać się w tej samej sali, co serwowanie obiadu. Sala obiadowa musi zapewnić swobodę spożywania obiadu dla każdego uczestnika szkolenia oraz musi mieścić się w tym samym budynku co sala wykładowa. 7. Materiały dydaktyczne catering a. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia bezzwrotnie materiały dydaktyczne z logo EFS przygotowane przez Wykonawcę w postaci długopisu, kolorowego zakreślacza, brulionu, teczki segregującej plastikowej z gumką lub klipsem, podręcznika lub skryptu zawierającego zakres tematyczny zawarty w programie szkolenia. b. Odbiór powyższych materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. c. Wykonawca musi zapewnić każdego dnia szkolenia catering w postaci: - serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, napojów zimnych cukru, mleczka/śmietanki do kawy, ciastek - w ilości odpowiedniej dla 10 osobowej grupy. Produkty muszą być na bieżąco uzupełniane w miarę ich spożycia. - ciepłego 2 daniowego obiadu - składającego się z (porcja dla 1 osoby): ziemniaków/frytek, 1 sztuki mięsa/ryby/,pierogów min. 10 sztuk/, surówki, napoju oraz zupy. Obiad nie może być podawany w jednorazowych, plastikowych naczyniach. Koszt cateringu musi być wliczony w koszt szkolenia jednak na fakturze musi być wykazany w osobnej pozycji. 8. Zakres szkolenia a. Szkolenie powinno obejmować część teoretyczną i praktyczną z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej z danego zakresu (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl), b. Szkolenie musi być zrealizowane zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), c. Szkolenie musi być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia sporządzonym wg wzoru (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz zapisami wskazanymi w niniejszych szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia d. W programie zajęć muszą zostać uwzględnione następujące bloki tematyczne: Poradnictwo zawodowe grupowe - 15 h w tym: - dokumenty aplikacyjne - analiza umiejętności - zasady przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych - poruszanie się po rynku pracy Zasady tworzenia spółdzielni socjalnych - 50 h Otworzenie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej - 50 h Przykłady dobrych praktyk w zakresie oddolnych inicjatyw lokalnych - 15 h w tym : - wyjazd do organizatora dobrych praktyk - koszt wyjazdu należy wliczyć w koszt ogólny szkolenia - źródła finansowania i współfinansowania inicjatyw oddolnych. e. Wykładowcy: Zajęcia z doradztwa zawodowego musi prowadzić osoba czynna zawodowo, posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub socjologiczne z minimum 3-lenim stażem pracy jako doradca zawodowy. Zajęcia dotyczące spółdzielni socjalnych oraz własnej działalności musi prowadzić osoba/y, która/e w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert przeprowadziła/y minimum 5 szkoleń o tematyce związanej ze spółdzielnią socjalną oraz minimum 5 szkoleń o tematyce związanej z zakładaniem i prowadzeniem własnej działalności gospodarczej. f. Osoba, która w trakcie odbywania szkolenia przebywać będzie 80% czasu na zwolnieniu lekarskim nie może uzyskać zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. g. Wykonawca nie przewiduje żadnego egzaminu, który miałby na celu zweryfikowanie wiedzy uczestników szkolenia. h. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wszystkich uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia i należy go uwzględnić w całkowitym koszcie szkolenia. i. W pkt. 7 Programu szkolenia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do opisania sposobu sprawdzania efektów szkolenia. 9. Zaświadczenia a. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy muszą otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 279 poz. 1641) zawierające: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniowa przeprowadzającą szkolenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie akredytacji Kuratora oświaty i certyfikatu jakości ISO
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupnaklo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach