Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Brzeska 15
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-54 231 22 38 , fax. 0-54 231 22 38
- Data zamieszczenia: 2009-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Brzeska 15 15
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-54 231 22 38, fax. 0-54 231 22 38
REGON: 00587043800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wloclawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla dwóch grup osób w ramach projektu systemowego PCPR Włocławek - Podróż do samodzielności -, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w miejscowości Ciechocinek, wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla dwóch grup osób w ramach projektu systemowego PCPR Włocławek - Podróż do samodzielności -, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w miejscowości Ciechocinek, wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników Zakres zamówienia: 1) Grupa A: Zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowego szkolenia dla grupy 8 osób (usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, będących w wieku aktywności zawodowej tj. 18-25 lat), w m-cu sierpniu 2009 r., w ośrodku położonym w miejscowości Ciechocinek, z zakwaterowaniem i wyżywieniem wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników, obejmującego: szkolenie komputerowe (40 godz. dydaktycznych), wsparcie psychologiczne grupowe (8 godz. dydaktycznych), wsparcie psychologiczne indywidualne (1godz. dla każdego uczestnika), doradztwo zawodowe grupowe (12 godz. dydaktycznych), doradztwo zawodowe indywidualne IPD (1 godz. dla każdego uczestnika). 2) Grupa B: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 6 osób (osób niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej tj. 18-65 lat, niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózkach inwalidzkich) w ramach 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego, w miesiącu sierpniu 2009 r., w ośrodku położonym w miejscowości Ciechocinek, z zakwaterowaniem i wyżywieniem wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników, obejmującego: szkolenie komputerowe (40 godz. dydaktycznych), doradztwo zawodowe grupowe (15 godz. dydaktycznych), doradztwo zawodowe indywidualne IPD (1 godz. dla każdego uczestnika). Szczegółowy zakres zamówienia, zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w tym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; b) jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim ośrodkiem szkoleniowym (ośrodkami) w miejscowości Ciechocinek, spełniającym wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia, a dla osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózkach inwalidzkich, ośrodkiem posiadającym aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania oraz posiadającym aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania określonych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694, z późn. zm.); b) dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi pomocami dydaktycznymi do wykonania zamówienia; c) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (przeprowadzenia szkolenia); d) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kadrę szkoleniową z zakresu obsługi komputera, psychologa, licencjonowanego doradcę zawodowego); e) złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt 6 specyfikacji. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykazu ośrodków, niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, spełniających wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia, a dla grupy osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózkach inwalidzkich: - aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w § 9-11 w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694, z późn. zm.) - aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w § 14 -15 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694, z późn. zm.). Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji, b) wykazu niezbędnych pomocy dydaktycznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do wykonania zamówienia, c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia ośrodków, jeżeli w wykazach, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał ośrodki i pomoce dydaktyczne, którymi będzie dysponował, d) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, e) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, g) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkolenia komputerowego z zakresu zaawansowanej pracy z użyciem danych pochodzących z lotniczego skanowania laserowego dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój
Dodano: 2016-06-28 - Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń GIS (Systemy Informacji Geograficznej) dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi UMK w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój.
Dodano: 2016-06-24 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Profesjonalny sprzedawca - obsługa kas fiskalnych, terminali płatniczych, obsługa komputera i fakturowanie, Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ
Dodano: 2016-05-30 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych Operator obrabiarek skrawających oraz Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych w ramach projektu Branża narzędziowo-przetwórcza poszukuje młodych pracowników Nr sprawy TARR/SZKOLENIE/MŁODZIWPRACY/2016
Dodano: 2016-05-24 - Usługi szkoleniowe oraz związane z nimi usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników szkolenia organizowanego dla pracowników publicznych służb zatrudnienia przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-05-18 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I - szkolenie Montażysta rusztowań, Część II - szkolenie Pracownik gastronomii, Część III - szkolenie Operator maszyn budowlanych.
Dodano: 2016-05-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli czynnych zawodowo z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w ramach XVII edycji wojewódzkich zadań edukacyjnych w 2016 r
Dodano: 2016-04-22 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych:Część I - szkolenie Florystyka i bukieciarstwo, Część II - szkolenie Doradca finansowy, Część III - szkolenie Barman - kelner, Część IV - szkolenie Pracownik kancelaryjno - biurowy.
Dodano: 2016-04-15 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Profesjonalne sprzątanie
Dodano: 2015-12-11 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Szwaczka
Dodano: 2015-09-18