Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla dwóch grup osób w ramach projektu systemowego PCPR Włocławek - Podróż do samodzielności -, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w miejscowości Ciechocinek, wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Brzeska 15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 231 22 38 , fax. 0-54 231 22 38
  • Data zamieszczenia: 2009-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Brzeska 15 15
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 231 22 38, fax. 0-54 231 22 38
    REGON: 00587043800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wloclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla dwóch grup osób w ramach projektu systemowego PCPR Włocławek - Podróż do samodzielności -, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w miejscowości Ciechocinek, wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla dwóch grup osób w ramach projektu systemowego PCPR Włocławek - Podróż do samodzielności -, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w miejscowości Ciechocinek, wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników Zakres zamówienia: 1) Grupa A: Zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowego szkolenia dla grupy 8 osób (usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, będących w wieku aktywności zawodowej tj. 18-25 lat), w m-cu sierpniu 2009 r., w ośrodku położonym w miejscowości Ciechocinek, z zakwaterowaniem i wyżywieniem wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników, obejmującego: ­ szkolenie komputerowe (40 godz. dydaktycznych), ­ wsparcie psychologiczne grupowe (8 godz. dydaktycznych), ­ wsparcie psychologiczne indywidualne (1godz. dla każdego uczestnika), ­ doradztwo zawodowe grupowe (12 godz. dydaktycznych), ­ doradztwo zawodowe indywidualne IPD (1 godz. dla każdego uczestnika). 2) Grupa B: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 6 osób (osób niepełnosprawnych, będących w wieku aktywności zawodowej tj. 18-65 lat, niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózkach inwalidzkich) w ramach 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego, w miesiącu sierpniu 2009 r., w ośrodku położonym w miejscowości Ciechocinek, z zakwaterowaniem i wyżywieniem wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników, obejmującego: ­ szkolenie komputerowe (40 godz. dydaktycznych), ­ doradztwo zawodowe grupowe (15 godz. dydaktycznych), ­ doradztwo zawodowe indywidualne IPD (1 godz. dla każdego uczestnika). Szczegółowy zakres zamówienia, zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w tym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; b) jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim ośrodkiem szkoleniowym (ośrodkami) w miejscowości Ciechocinek, spełniającym wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia, a dla osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózkach inwalidzkich, ośrodkiem posiadającym aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania oraz posiadającym aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania określonych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694, z późn. zm.); b) dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi pomocami dydaktycznymi do wykonania zamówienia; c) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (przeprowadzenia szkolenia); d) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kadrę szkoleniową z zakresu obsługi komputera, psychologa, licencjonowanego doradcę zawodowego); e) złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt 6 specyfikacji. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykazu ośrodków, niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, spełniających wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia, a dla grupy osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózkach inwalidzkich: - aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w § 9-11 w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694, z późn. zm.) - aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w § 14 -15 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694, z późn. zm.). Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji, b) wykazu niezbędnych pomocy dydaktycznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do wykonania zamówienia, c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia ośrodków, jeżeli w wykazach, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał ośrodki i pomoce dydaktyczne, którymi będzie dysponował, d) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, e) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, g) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach