Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi, ubezpieczeniem uczestników oraz egzaminami wynikającymi z obowiązku uzyskania kwalifikacji, realizowanych w ramach projektu: "Aktywni na rynku pracy" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa: VIII Integracja Społeczna, działanie 8.1 Aktywna integracja zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym - projekty konkursowe. (Umowa Nr RPPK.08.01.00-18-0021/16-00)

Powiat Brzozowski/Powiatowe Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 36-220 Jasienica Rosielna, -
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4342645, - , fax. 13 4342645
  • Data zamieszczenia: 2017-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzozowski/Powiatowe Centrum Integracji Społecznej
    - 326A
    36-220 Jasienica Rosielna, woj. podkarpackie
    tel. 13 4342645, -, fax. 13 4342645
    REGON: 364866631
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcisbrzozow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi, ubezpieczeniem uczestników oraz egzaminami wynikającymi z obowiązku uzyskania kwalifikacji, realizowanych w ramach projektu: "Aktywni na rynku pracy" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa: VIII Integracja Społeczna, działanie 8.1 Aktywna integracja zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym - projekty konkursowe. (Umowa Nr RPPK.08.01.00-18-0021/16-00)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych, podzielonych na dwa zadania częściowe, gdzie zadanie częściowe nr 1 składa się z dwóch szkoleń/kursów zawodowych, zadanie częściowe nr 2 składa się z 6 szkoleń/kursów zawodowych, w zależności od miejscowości, w których świadczona będzie usługa, oraz w zależności od rodzaju szkolenia/kursu zawodowego. W szkoleniach/kursach zawodowych będzie uczestniczyć 29 osób w wieku 18-67 lat, uczestnicy Centrum Integracji Społecznej w Orzechówce w ramach realizacji projektu: Aktywni na rynku pracy" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa: VIII Integracja Społeczna, działanie 8.1 Aktywna integracja zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym - projekty konkursowe. (Umowa Nr RPPK.08.01.00-18-0021/16-00), dla których umiejętności w zakresie przewidzianym dla danego zawodu zostały zdiagnozowane przez doradcę zawodowego i są niezbędne dla dalszego kształtowania ścieżki rozwoju zawodowego każdego uczestnika. Każdy z 29 uczestników szkolenia/kursu zawodowego musi uzyskać po jego ukończeniu co najmniej jedną kwalifikację, zgodną z wymogami ustalonymi dla danej kwalifikacji, której osiągnięcie zostało sprawdzone w walidacji oraz formalnie potwierdzone przez instytucję uprawnioną do certyfikowania. W ramach ukończonego kursu/szkolenia zawodowego osoba ucząca się musi otrzymać od upoważnionej instytucji certyfikującej formalny dokument, stwierdzający iż uzyskała określoną kwalifikacje. A. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 Szkolenie/kurs zawodowy nr 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w na terenie województwa podkarpackiego, w zawodzie: Operator koparko-ładowarki, - klasa III - wszystkie typy (minimum 176 h): min. ilość osób 4 max. ilość osób 4 miejsce realizacji: Województwo podkarpackie Szkolenie/kurs zawodowy nr 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w zawodzie montażysta rusztowań budowlanych, klasa III (minimum 120 h): min. ilość osób 1 max. ilość osób 1 miejsce realizacji: Województwo podkarpackie B. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2: Szkolenie/kurs zawodowy nr 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego tj. cukierniczego I i II stopnia oraz kurs małej gastronomii (minimum 170 h) . min. ilość osób 14 max. ilość osób 14 miejsce realizacji: Powiat brzozowski Szkolenie/kurs zawodowy nr 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w zawodzie: operator pilarek mechanicznych do ścinki drzew – III kl. – wszystkie typy (minimum 120 godz.) : min. ilość osób 1 max. ilość osób 1 miejsce realizacji: Powiat brzozowski Szkolenie/kurs zawodowy nr 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w zawodzie: mechanik maszyn szwalniczych (minimum 160 h): min. ilość osób 1 max. ilość osób 1 miejsce realizacji: Powiat brzozowski Szkolenie/kurs zawodowy nr 4: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w zawodzie: opiekun/ka osób zależnych (minimum 120 h): min. ilość osób 1 max. ilość osób 1 miejsce realizacji: Powiat brzozowski Szkolenie/kurs zawodowy nr 5: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego: w zawodzie fryzjer/ka (minimum 160 h) min. ilość osób 4 max. ilość osób 4 miejsce realizacji: Powiat brzozowski Szkolenie/kurs zawodowy nr 6: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w zawodzie: magazynier z obsługą wózka widłowego (minimum 160 h): min. ilość osób 3 max. ilość osób 3 miejsce realizacji: Powiat brzozowski
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100 złotych) w terminie do dnia 3 październik 2016 r. do godziny 8.30. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe zamawiającego: Pekao S.A. oddział Brzozów nr konta: 98 1240 2324 1111 0010 6920 1632 z określeniem tytułu wpłaty: „Wadium w postępowaniu nr PCIS/ANRP/PN/1/09/2017”. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w biurze zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji – „PCIS Orzechówka”) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie; 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 pkt 2. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane jest wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. a) W ZAKRESIE POSIADANIA UPRAWNIEŃ Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wymagane jest wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. b) W ZAKRESIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej: - Dla zadania częściowego nr 1 (pakiet:1 i 2) ,i /lub, nr 2 ( pakiet od 1 do 6) jedno zamówienie dotyczące realizacji w/w kursów dla łącznej ilości co najmniej 6 osób na każde zamówienie z osobna (Wykonawca musi wykazać że wykonał wcześniej przynajmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem realizację kursu zawodowego w ramach jednego zlecenia (jednej umowy, z jednym Zamawiającym), potwierdzone dokumentem(dowodami)z których wynikać będzie że usługi zostały wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Należy wypełnić załącznik nr 4 –wykaz wykonanych usług, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dla wszystkich zadań częściowych, doświadczenie zawodowe rozumiane jest więc jako ilość zrealizowanego przynajmniej jednego zamówienia dla odbiorców zewnętrznych (w oparciu o zawarte umowy między Wykonawcą a zlecającym) w ramach jednego kontraktu/postępowania przetargowego/projektu/umowy/zlecenia, dotyczących kursów zawodowych odpowiednich dla danego zadania częściowego, dla ilości co najmniej czterech osób na każde zamówienie z osobna. Zamawiający wymaga potwierdzenia zrealizowania wyżej wymienionych usług poprzez przedstawienie stosownych dowodów (dokumentów) z których wynikać będzie, że zamówienia zostały wykonane należycie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są nadal wykonywane np. w oparciu o poświadczenie. UWAGA: Dowodami, o których mowa powyżej są: • Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; • W przypadku zamówień na usługi –oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach