Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń II Pawilonu Szpitala z przeznaczeniem na świadczenie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Staszica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8433201, , fax. 15 8433397
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 8433201,, fax. 15 8433397
    REGON: 000312567
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul.Staszica 4 , 37 - 450 Stalowa Wola

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń II Pawilonu Szpitala z przeznaczeniem na świadczenie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa pomieszczeń II Pawilonu Szpitala z przeznaczeniem na świadczenie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej . Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 45215142-4 Roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki przedmiot pomocniczy zamówienia Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421146-9 Układanie stropów podwieszonych 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych 45431000-7 Kładzenie płytek 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji oraz opraw elektrycznych 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten 30200000-1 Urządzenia komputerowe, 45317000-2 Inne instalacje elektryczne Hydraulika i roboty sanitarne 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 45331000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza 45332000-3 Kładzenie wpustów hydraulicznych 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45320000-6 Roboty izolacyjne 45232460-4 Roboty sanitarne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową, w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli przy ul. Staszica 4, pomieszczeń dla Podstawowej Opieki Zdrowotnej Opieka Nocna i Świąteczna (dalej POZ), które w szczególności swym zakresem obejmują:  wykonanie robót przygotowawczych (rozbiórkowych i wykończeniowych w pomieszczeniu piwnicy,  wykonanie przebudowy pomieszczeń POZ,  opracowanie projektów powykonawczych dla zakresu objętego zadaniem. Informacje ogólne: Zakres obejmuje roboty I etapu zadania związanego z przebudową pomieszczeń na parterze II Pawilonu Szpitala, objętych projektem budowlanym opracowanym we lipcu 2015 roku przez Biuro Projektowe PRO-MEDICUS Sp. z o.o. w Krakowie pt. „Dostosowanie pomieszczeń Szpitalnego Oddziału ratunkowego w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli do wymogów sanitarnych i prawnych”. Zamawiający ze względów finansowych podzielił realizację na etapy. Etap I obejmujący przebudowę i rozbudowę pomieszczeń SOR wraz z przebudową pomieszczeń na Izbę Przyjęć w Pierwszym Pawilonie jest realizowany. Zakres robót tego etapu nie obejmuje pomieszczeń w Drugim Pawilonie. Roboty w II Pawilonie również ze względów organizacyjnych i finansowych zostały podzielone na etapy: etap IIa obejmuje przebudowę pomieszczeń przeznaczonych na POZ Opieka Nocna i Świąteczna. Etap IIb obejmujący pomieszczenia Izby Przyjęć Pediatryczna i Ginekologiczna realizowana będzie w okresie późniejszym. Powierzchnia POZ znajduje się na parterze II Pawilonu. Obecnie jest w użytkowaniu przez różne komórki organizacyjne. Dla uzyskania pełnego frontu robót należy wykonać roboty wykończeniowe w piwnicy segmentu A II Pawilonu (roboty murarskie, tynkarskie, posadzkowe, malarskie na pow 36m2), gdzie zostanie przeniesione archiwum Działu Kadr znajdujące się w pomieszczeniu po byłym barze. Przebudowa jest konieczna z uwagi na niespełnianie wielu przepisów sanitarnych i budowlanych istniejących pomieszczeń. Do pomieszczeń POZ lub w jej pobliżu doprowadzone są wszystkie media. Powierzchnia w II Pawilonie objęta projektem wynosi 319,72 m2. Powierzchnia przewidziana pod prowadzenie robót związanych z przebudową wynosi ~272 m2. Cały budynek jest użytkowany. Znajdują się w nim: piwnice: magazyny, archiwa i pomieszczenia techniczne, parter: Administracja, Izba przyjęć i Apteka Szpitalna, I piętro: Oddział Położniczy, Oddział Neonatologiczny i Centralna Sterylizatornia II piętro: Oddział Ginekologiczny, III piętro: Oddział Pediatryczny IV piętro Oddział Kardiologiczny I V piętro Oddział Okulistyczny dach: pokrycie z papy na podłożu betonowym Klatki schodowe z żelbetowymi biegami Do budynku doprowadzono wszystkie media i wykonano zagospodarowanie terenu. Zamawiający przewiduje wykonywanie robót zewnętrznych związanych z rozbiórką nieużywanego wejścia do baru. Informacje o zakresie robót: Na planowanej powierzchni Zamawiający przewiduje wykonanie: Piwnice budynku: w pomieszczeniu magazynowym wykonać roboty remontowe budowlane. Parter budynku: pomieszczenia po barze: gabinet zabiegowy, gabinet badań lekarskich z przedsionkiem,  pomieszczenia po „ruchu chorych i WC”: dwa gabinety badań lekarskich wraz z WC niepełnosporawnych,  pomieszczenie po gabinecie zabiegowym POZ: WC pacjentów  pomieszczenie administaracyjne z korytarzem: pokój wypoczynkowy, pomieszczenie socjalne i poczekalnia POZ,  pomieszczenia komunikacji, wiatrołapu i poczekalni zgodnie z dotychczasową funkcją. Opis robót branżowych Roboty ogólnobudowlane: Należy wykonać wszystkie roboty budowlane wykończeniowe na powierzchniach objętych SIWZ: wykonać tymczasowe zabezpieczenia przed rozprzestrzenianiem się kurzu poza zakres robót,  wykonać roboty wyburzeniowe ścianki, skucia tynków i posadzek w zakresach opisanych przy każdym pomieszczeniu,  wykonać ściankę działową murowaną, nowe tynki i okładziny na tej ściance,  zamontować drzwi wewnętrzne ppoż,  wykonać roboty remontowe w magazynie w piwnicy: tynki, posadzka, malowanie,  naprawić powierzchnie przegród po prowadzonych robotach instalacyjnych. Instalacje sanitarne: Instalacja wody i kanalizacji:  wykonać montaż nowych umywalek, zlewozmywaków i ustępów z nowymi podejściami wody i kanalizacji, Instalacja Centralnego Ogrzewania  CO: wymiana grzejników i zaworów Wentylacja mechaniczna:  wykonać wspomaganie wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach WC Gazy medyczne:  zamontować podtynkowe punkty poboru gazów medycznych tlenu i próżni w gabinetach badań i gabinecie zabiegowym Instalacje elektryczne i niskoprądowe Instalacje elektryczne:  zamontować nową, kompletną tablicę elektryczną wraz z poprowadzeniem WLZ z rozdzielni w piwnicy budynku. Należy zachować zasilanie istniejących nieprzebudowywanych obwodów elektrycznych,  wykonać instalacje zasilania oświetlenia oświetlenia i zasilania gniazd 230V z nowej rozdzielni tylko dla przebudowywanych pomieszczeń,  wykonać roboty i instalacje zapewniające bezpieczeństwo instalacji i użytkowania (połączenia wyrównawcze). Instalacje niskoprądowe:  przenieść do nowej lokalizacji czynną centralę SAP,  wykonać przebudowę instalacji SAP zgodnie z Projektem budowlanym  wykonać nową instalację telefoniczną i strukturalną do przebudowywanych pomieszczeń zgodnie Z PB. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, PFU, załącznikach do PFU i innych dokumentach pomocniczych, odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w Art. 30, ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP , to Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, będzie obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje też, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej, o której mowa w PFU, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie w trakcie realizacji robót innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej, o której mowa w niniejszej SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. UWAGA: Z uwagi na prowadzenie robót przy czynnych jednostkach szpitala bez możliwości wyłączenia ich z działalności medycznej zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej 28 września 2017 roku godz. 10:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2) oświadczenia wymienione w punktach 12.1 – 12.4 niniejszej SIWZ sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy opracowany w skróconej formie a sporządzony wg informacji określonych w punkcie XIX niniejszej SIWZ, 4) Ewentualnie, gdy zachodzą okoliczności, o których mowa niżej Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia następujących dokumentów: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzający zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów odpowiadające wymaganiom określonym w punktach 10.3 i 10.4 niniejszej SIWZ, b) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić zgodnie z postanowieniami art. 23 ust. 2 ustawy PZP pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do składanej oferty. 5) Wykonawca składa oświadczenie, że osoby wykonujące roboty budowlane i instalacyjne zgodnie z opisem , o których mowa powyżej w punkcie 6.1 niniejszej SIWZ będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 ze zm.) - Załącznik nr 8. 16.2. Oferta musi być napisana w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań uznaje się osoby wskazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych, osoby wykazane w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa powyżej. 16.3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 16.4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 16.5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 16.6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16.7. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację), oraz zawierała spis treści. 16.8. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 7 Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r , ( Dziennik Ustaw poz. 1126 ) .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach