Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń doskonalących dla pracowników ZUS Oddział w Białymstoku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-404 Białystok, ul. Młynowa 29
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085/7486464 , fax. 085 748 64 66
  • Data zamieszczenia: 2011-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
    ul. Młynowa 29 29
    15-404 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085/7486464, fax. 085 748 64 66
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń doskonalących dla pracowników ZUS Oddział w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników ZUS Oddział w Białymstoku w zakresie technik obsługi klienta, kontroli zarządczej oraz podstaw arkusza kalkulacyjnego EXCEL. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: I część zamówienia - Techniki obsługi klienta, II część zamówienia - Kontrola zarządcza, III część zamówienia - Podstawy arkusza kalkulacyjnego EXCEL. UWAGA: Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. I część zamówienia 1 Szkolenie z zakresu Techniki obsługi klienta dla pracowników Wydziałów Obsługi Klienta i korespondencji. 2 Tematyka szkolenia musi składać się z następujących modułów: pracownicy sal obsługi Klienta, a ich rola w kształtowaniu wizerunku ZUS, podnoszenie kwalifikacji pracowników w zakresie komunikacji interpersonalnej, jak odpowiadać na trudne pytania, obraz psychologiczny trudnego klienta, nietypowe zachowania klientów i ich obsługa, dostosowanie obsługi do typu zachowania klientów, etapy obsługi klientów, osoby niepełnosprawne oraz znajdujące się w traumatycznej sytuacji -język dostosowany do interesanta, radzenie sobie ze skargami i uwagami klientów, obsługa klienta przez telefon. 3 Szkoleniem zostanie objętych 125 osób podzielonych na 8 grup szkoleniowych po 14 osób i 1 grupa 13 osobowa. 4 Każda z grup musi być objęta 2-dniowym szkoleniem 16 godzin szkoleniowych. Szkolenie musi składać się z części warsztatowej oraz wykładowej. 5 Szkolenie będzie przeprowadzone w siedzibie Oddziału ZUS, ul. Młynowa 29 w terminie do 30.12.2011 r. od poniedziałku do piątku w godzinach 8 -15. 6 Zamawiający zapewnia salę wykładową wyposażoną we flipchart z markerami w 4 kolorach, komputer i projektor. 7 Zamawiający nie zapewnia wyżywienia, zwrotu kosztu przejazdu i zakwaterowania dla wykładowcy. 8 Wykładowca jest zobowiązany przedstawić harmonogram realizacji szkoleń oraz szczegółowy program szkolenia oparty na zagadnieniach wskazanych przez Zamawiającego. II część zamówienia 1 Szkolenie z zakresu kontroli zarządczej dla kadry kierowniczej Oddziału. 2 Tematyka szkolenia powinna zawierać następujące moduły: wdrożenie kontroli zarządczej, standardy i mechanizmy kontroli, zarządzanie ryzykiem, monitorowanie i ocena systemu kontroli zarządczej, samoocena, dokumentacja systemu kontroli zarządczej. 3 Szkoleniem zostanie objętych 51 osób podzielonych na 4 grupy po 10 osób i jedna grupa 11 osobowa. 4 Każda z grup musi być objęta 1-dniowym szkoleniem z w/w zakresu 8 godzin szkoleniowych. 5 Szkolenie będzie przeprowadzone w siedzibie Oddziału ZUS Białystok, ul. Młynowa 29 w terminie do 30.12.2011 od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15. 6 Zamawiający zapewnia salę wykładową wyposażoną we flipchart z markerami w 4 kolorach, komputer oraz projektor. 7 Zamawiający nie zapewnia wyżywienia, zwrotu kosztów przejazdu i zakwaterowania dla wykładowcy. 8 Wykonawca jest zobowiązany przedstawić harmonogram realizacji szkoleń oraz szczegółowy program szkolenia oparty na zagadnieniach wskazanych przez Zamawiającego. III część zamówienia 1 Szkolenie z zakresu Podstaw arkusza kalkulacyjnego EXCEL dla 40 osób - pracowników Wydziałów Świadczeń Emerytalno- Rentowych. 2 Tematyka szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: środowisko programu MS Excel, pojęcia podstawowe dla Excela: skoroszyt, arkusz, komórka, metody poruszania się po komórce, wprowadzanie oraz edycja danych, wstawianie, usuwanie, kopiowanie arkuszy, wierszy , kolumn, ukrywanie danych, korzystanie z pomocy, wydruk, formatowanie czcionki, liczb, poprawa czytelności, formuły i funkcje, wykresy, baza danych. 3 Szkoleniem zostanie objętych 40 osób podzielonych na 4 grupy szkoleniowe po 10 osób. 4 Każda z grup musi być objęta 2-dniowym szkoleniem 16 godz. szkoleniowych z w/w zakresu od poniedziałku do piątku w godzinach w godz. 9-16. 5 Wykonawca jest zobowiązany serwis kawowy w trakcie dwóch przerw kawowych każdego dnia kawa, herbata, woda mineralna, ciastka. 6 Wykonawca zapewni salę wyposażoną w stanowiska komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia. 7 Wykonawca jest zobowiązany przedstawić harmonogram i miejsce realizacji szkoleń. 8 Szkolenie winno być przeprowadzone w Białymstoku terminie do 30.12.2011 r. 3. Inne postanowienie dotyczące wszystkich części zamówienia: 1 Jedna godzina szkoleniowa trwa 45 minut. 2 Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe i inne pomoce do zajęć, a po zakończeniu szkolenia przekaże każdemu uczestnikowi zaświadczenie o jego ukończeniu. 3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia oferty wariantowej. 4 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 5 Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom, tj. winien wskazać zakres czynności jakie powierzy podwykonawcy wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach