Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie: 1.A.Spawacz metoda MAG i metoda TIG 1.B. Sprzedawca-kasjer z obsługą komputera, urządzeń fiskalnych i terminali kart płatniczych

Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Józefa Piłsudskiego 10A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6829610 , fax. 0-85 6829611
  • Data zamieszczenia: 2015-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
    ul. Józefa Piłsudskiego 10A 10A
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6829610, fax. 0-85 6829611
    REGON: 05086909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.hajnowka.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie: 1.A.Spawacz metoda MAG i metoda TIG 1.B. Sprzedawca-kasjer z obsługą komputera, urządzeń fiskalnych i terminali kart płatniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie: 1.A.Spawacz metoda MAG i metoda TIG Zakres szkolenia: Spawanie łukowe elektrodą topliwą w osłonie aktywnych chemicznie gazów - metodą MAG i spawanie łukowe elektrodą wolframową w osłonie gazów obojętnych - metodą TIG Szkolenie dla 10-osobowej grupy bezrobotnych: Ilość godzin szkolenia 1 osoby - 255 godzin, w tym: - szkolenie praktyczne nie mniej niż - 203 godzin Czas trwania szkolenia: październik - listopad 2015r. Pożądany termin rozpoczęcia szkolenia: 16.10.2015r. Konieczność przeprowadzenia badań lekarskich przez wykonawcę dla skierowanych bezrobotnych zamawiający uzależnia od potrzeby wykonawcy zamówienia. W przypadku ich przeprowadzania wykonawca koszt badań powinien uwzględnić w kosztach wykonania zamówienia (wykazać w preliminarzu - Zał. 4 do SIWZ). Warunki organizacyjne przeprowadzenia szkolenia: a) termin wykonania zamówienia: od dnia 16.10.2015r. do dnia 30.11.2015r., b) miejscem wykonania zamówienia jest miasto Hajnówka, województwo podlaskie, c) szkolenie powinno odbywać się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, chyba że odrębne przepisy przewidują niższy wymiar szkolenia zgodnie art.40 ust. 4 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015r. poz. 674 z późn. zm.), godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, d) zajęcia muszą odbywać się w godzinach między 8.00 rano a 18.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku (w razie konieczności - dopuszcza się prowadzenie zajęć w soboty), w kolejno następujących po sobie dniach, e) szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Instytucji Szkoleniowej czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym, f) wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie i przyuczenie do pracy wraz z umiejętnościami będącymi przedmiotem szkolenia, g) kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej muszą być dostosowane do zakresu szkolenia, h) zapewnienie dostosowanych do potrzeb szkolenia pomieszczeń i wyposażenia dydaktycznego (koniecznego sprzętu beneficjentom na czas trwania szkolenia), z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia, i) szkolenie powinno zakończyć się oceną opanowania wiedzy i nabytych umiejętności, określeniem rodzaju zdobytych kwalifikacji oraz wydaniem osobom szkolonym zaświadczeń kwalifikacyjnych, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskaniem kwalifikacji, tj.: 1) zaświadczenia o jego ukończeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do rozporządzenia MEN z 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. pozycja 186 ze zm.). Na zaświadczeniu należy umieścić logo tożsame z umieszczonym w SIWZ. 2) książeczki spawacza wg normy PN-EN-287-1, 3) certyfikatu (świadectwa) egzaminu uprawniającego do pracy w zawodzie spawacza w Krajach Unii Europejskiej wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego lub Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. 1.B. Sprzedawca-kasjer z obsługą komputera, urządzeń fiskalnych i terminali kart płatniczych Zakres szkolenia: nabycie umiejętności m.in. z zakresu: -marketingu i nowoczesnych technik sprzedaży, -profesjonalnej obsługi klienta, -dokumentacji sprzedaży, -podstaw obsługi komputera, -podstaw komputerowego systemu obsługi sprzedaży w handlu detalicznym i hurtowym, -obsługi terminali i kart płatniczych i kas fiskalnych. Szkolenie dla 10-osobowej grupy bezrobotnych: Ilość godzin szkolenia 1 osoby - 150 godzin, w tym: - szkolenie praktyczne nie mniej niż - 120 godzin Czas trwania szkolenia: listopad 2015r. Pożądany termin rozpoczęcia szkolenia: 02.11.2015r. Konieczność przeprowadzenia badań lekarskich przez wykonawcę dla skierowanych bezrobotnych zamawiający uzależnia od potrzeby wykonawcy zamówienia. W przypadku ich przeprowadzania wykonawca koszt badań powinien uwzględnić w kosztach wykonania zamówienia (wykazać w preliminarzu - Zał. 4 do SIWZ). Warunki organizacyjne przeprowadzenia szkolenia: a) termin wykonania zamówienia: od dnia 02.11.2015r. do dnia 30.11.2015r., b) miejscem wykonania zamówienia jest miasto Hajnówka, województwo podlaskie, c) szkolenie powinno odbywać się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, chyba że odrębne przepisy przewidują niższy wymiar szkolenia zgodnie art.40 ust. 4 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015r. poz. 674 z późn. zm.), godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, d) zajęcia muszą odbywać się w godzinach między 8.00 rano a 18.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku (w razie konieczności - dopuszcza się prowadzenie zajęć w soboty), w kolejno następujących po sobie dniach, e) szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Instytucji Szkoleniowej czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym, f) wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie i przyuczenie do pracy wraz z umiejętnościami będącymi przedmiotem szkolenia, g) kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej muszą być dostosowane do zakresu szkolenia, h) zapewnienie dostosowanych do potrzeb szkolenia pomieszczeń i wyposażenia dydaktycznego (koniecznego sprzętu beneficjentom na czas trwania szkolenia), z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia, i) szkolenie powinno zakończyć się oceną opanowania wiedzy i nabytych umiejętności, określeniem rodzaju zdobytych kwalifikacji oraz wydaniem osobom szkolonym zaświadczeń kwalifikacyjnych, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tj. zaświadczenia o jego ukończeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do rozporządzenia MEN z 11.01.2012r. sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. pozycja 186 ze zm.). Na zaświadczeniu należy umieścić logo tożsame z umieszczonym w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.hajnowka.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach