Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z dziedziny stomatologicznej w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2013-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: : jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z dziedziny stomatologicznej w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu pn. Ergonomia w gabinecie stomatologicznym dla asystentek i higienistek dentystycznych w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58 w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego . 2/. Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć teoretycznych), koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. 3/. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) oraz wyposażenie sali wykładowej (rzutnik, laptop, itp. ), b. zapewnienie materiałów szkoleniowych na własność dla każdego uczestnika kursu (skrypty zgodne z tematyką szkolenia lub płyty CD, skoroszyty, długopisy), c. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, d. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem uzgodnionym po podpisaniu umowy z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym 4/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 5/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem Zaświadczenia o uczestnictwie w kursie wystawi Zamawiający. 6/. Ramowy program kursu: co najmniej 8 godzin teoretycznych Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez Wykonawcę PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA: Minimalna tematyka kursu: 1. Standaryzacja zabiegów (standard merytoryczny i biofizyczny), książka standardów 2. Przygotowanie stanowisk do pracy wg indywidualnych standardów - samodzielne przygotowanie standardu zabiegu 3. Przygotowanie do pracy w technikach zespołowych 4. Punkt zero - operator, asysta - co to jest i jakie ma znaczenie 5. Znajomość procedur klinicznych, zalecane pozycje, ułożenie instrumentarium i materiałów 6. Właściwe magazynowanie materiałów 7. Konsultacje lekarz - asystentka przed i po zabiegu 8. Przekazywanie informacji do laboratorium 9. Wykonywanie zdjęć fotograficznych pacjenta i przekazywanie ich do laboratorium 10. Wypełnianie karty pracy protetycznej 11. Rola higienistki w przygotowaniu do zabiegu protetycznego 12. Rola rejestracji gabinetu w koordynacji technik - gabinet (przesyłanie pracy protetycznej ) 13. Nowoczesne systemy doboru koloru (systemy elektroniczne) 14. Rola higienistki w pobieraniu łuku twarzowego 7/. Czas trwania kursu: łącznie 8 godzin teoretycznych ,przez godzinę rozumiemy jednostkę lekcyjną trwającą 45 min. Podczas prowadzenia zajęć w jednym dniu Zamawiający przewiduje dwie 15 minutowe przerwy. 8/. Liczba uczestników kursu: jedna grupa 17 osobowa. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 9/. Czas realizacji: do 27 kwietnia 2013 r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego -Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. 10/. Miejsce realizacji szkolenia: Krakowska Medyczna Szkoła Policealna Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach