Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu/szkolenia komputerowego z grafiki dla uczestników projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. G. Windakiewicza 9/5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 611 97 40 , fax. 14 611 97 40
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. G. Windakiewicza 9/5 9/5
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 611 97 40, fax. 14 611 97 40
    REGON: 85166543300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu/szkolenia komputerowego z grafiki dla uczestników projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia kursu/szkolenia grafiki w zakresie: a/ Corel Draw b/Adobe Photoshop c/ Adobe Flash dla nie więcej niż 7 uczestników projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim. Uczestnikami kursu będą osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich, w związku z tym wykonawca ma obowiązek dostosować miejsce prowadzenia kursu_szkolenia oraz program kursu do stopnia sprawności poszczególnych osób. Celem kursu/szkolenie jest podniesienie kwalifikacji oraz doskonalenie posiadanych umiejętności. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować 40 godzin lekcyjnych (tj. 45 minut jedna godzina lekcyjna). Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 18.00 do 20.30 lub w soboty od 12.00 do 18.00. Wykonawca podczas zajęć ma zapewnić stałą obecność asystenta osoby niepełnosprawnej. Miejsce realizacji kursu/szkolenia musi znajdować się na terenie Powiatu Bocheńskiego. Wykonawca ma zapewnić dowóz uczestników z terenu całego Powiatu Bocheńskiego (tj. Łapczyca, Zawada, Dziewin, Chronów, Rajbrot) do miejsca kursu/ szkolenia i powrót do miejsca zamieszkania. Przewóz osób ma odbywać się środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego z uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym kursu/szkolenia, jak również do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. Dodatkowo Wykonawca wyposaży uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne tj. długopis i zeszyt A4. Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć dostęp do serwisu kawowego. Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia w dokumentacji kursu/szkolenia informacji o finansowaniu projektu przez Unię Europejską, a także oznakowania miejsca realizacji kursu. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom kursu/szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sala dydaktyczna powinna być wyposażona stosownie do potrzeb 7 osobowej grupy (osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich). Sala musi być wyposażona w 7 stanowisk komputerowych. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz z opisem wyposażenia sali. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu kursu i przedstawienia wyników Zamawiającemu. Wykonawca kursu/szkolenia zobowiązany będzie do przedstawienia w ofercie harmonogramu realizowanych zajęć. Po ukończeniu kursu/szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu. Dokument powinien posiadać stosowne oznakowanie POKL i UE. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do załączenia do oferty wzoru zaświadczenia, a także do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) dzienna lista obecności uczestników kursu/szkolenia, b) dziennik zajęć zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, c) listę imienną potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych oraz korzystanie z bufetu kawowego. Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: 1. nie zgłoszeniu się Uczestników na kurs 2. przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestnika kursu; 3. innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kurs, następujących dokumentów: 1. oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników kursu; 2. oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs 3. oryginału imiennego wykazu osób które nie ukończyły kursu; 4. kserokopii dziennika zajęć potwierdzonej za zgodność z oryginałem 5. kserokopii list obecności potwierdzonych za zgodność z oryginałem 6. kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu potwierdzonych za zgodność z oryginałem 7. imiennej listy uczestników kursu potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, biurowych 8. innej dokumentacji potrzebnej do rozliczenia kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach