Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg
- Adres: 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 12 623 77 41
- Data zamieszczenia: 2014-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. Lubelska 23 23
30-003 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 623-76-56, 623 76 46, fax. 12 623 77 41
REGON: 12138578500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Podstawy obsługi programu Chart oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). Znak sprawy: MSD- ZP/271/1/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Podstawy obsługi programu Chart oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). 2.Zamówienie publiczne udzielane jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w trybie przetargu nieograniczonego. 3.Opis przedmiotu zamówienia 3.1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Podstawy obsługi programu Chart oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). 3.2.Celami kursu są: a/pokazanie zastosowania programu chart w hotelarstwie, b/kształtowanie umiejętności w zakresie współpracy programu z zamkami elektronicznymi oraz z programem gastronomicznym Gastro POS, c/przygotowanie uczestników kursu do pracy z uczniem w zakresie dziedziny informatyczno-elektronicznej 3.3 Kurs dla każdej grupy powinien obejmować 40 godzin dydaktycznych, przy założeniu, że 1 godzina dydaktyczna =45 minut. 3.4.Program kursu dla każdej grupy musi obejmować następujące bloki tematyczne: I. Wprowadzanie parametrów programu (pokoje, standardy, recepcjoniści itd.); II. Wygląd diagramu, opisanie znaczenia symboli, funkcje dostępne z poziomu diagramu (dodanie rezerwacji, modyfikacja rezerwacji, usunięcie i blokowanie); III. Zasady tworzenia cenników pokoi (cenniki sezonowe), posiłków i rozmów; IV. Możliwości księgi rezerwacji (dodanie, usunięcie rezerwacji, modyfikacje, opis zakładek w oknie rezerwacji, potwierdzenie rezerwacji, zaliczki, realizacja rezerwacji); V. Opis rezerwacji grupowej modyfikacja takiej rezerwacji; VI. Możliwości księgi meldunkowej (dodanie, modyfikacje, opis zakładek w oknie meldunku, zaliczki, wydłużanie meldunku, wymeldowywanie) VII. Meldowanie większej liczby gości, dokwaterowanie; VIII. Planowanie żywienia: księga żywienia, podczas rezerwacji i meldunku; IX. Zasady wyliczania przez program obciążenia pobyt w hotelu w momencie zameldowania; X. Omówienie konta obciążeń dla gościa, zasady naliczania obciążeń dodatkowych XI. Rozliczanie obciążeń bez wymeldowania i podczas wymeldowania; XII. Scalanie obciążeń, transfer obciążeń między kontami; XIII. Konta inne - rozliczanie grup, konta odroczone - wymeldowanie bez rachunku; sprzedaż usług z ręki; XIV. Wystawianie dokumentów: zasady fiskalizacji rachunków, możliwości poprawiania faktur, korekty, anulowanie, usuwanie; XV. Drukowanie paragonów: paragon do faktury i faktura do paragonu; XVI. Zmiany hotelowe, funkcje recepcjonistów; XVII. Omówienie rozliczania rozmów telefonicznych; XVIII. Dodawanie rozmów do obciążenia gościa, pokoju, firmy; XIX. Rozliczenie rozmów w momencie wymeldowania gościa; XX. Moduł zestawienia; XXI. Generowanie zestawień na przykładzie zestawienia czynności recepcjonisty; XXII. Drukowanie zestawień; XXIII. Archiwum: faktur, gości, firm, grupy rezerwacji; XXIV. Archiwum rezerwacji; XXV. Archiwum meldunków, możliwości odczytu archiwalnych danych o meldunkach i rozliczeniach gościa; XXVI. Archiwum paragonów, rachunki, kp/kw; XXVII. Archiwum usług i towarów, opis definicji towaru XXVIII. Moduł SPA XXIX. Współpraca programu z zamkami elektronicznymi XXX. Współpraca programu z programem gastronomicznym Gastro POS 3.5. Etap I przedmiotu zamówienia- zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Podstawy obsługi programu Chart . 3.6. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie etapu I obejmuje: a/ przeprowadzenie kursu dla 100 nauczycieli przedmiotów zawodowych szkół zawodowych w Małopolsce w sześciu grupach: I grupa Andrychów(24 osób), II grupa Zakopane(20 osób), III grupa Tarnów(16 osób), IV grupa Bobowa(13osób), V grupa Myślenice(12 osób), VI grupa Gorlice(15 osób) Kurs dla każdej grupy obejmuje 40 godzin dydaktycznych przy założeniu, że 1 godzina dydaktyczna = 45 minut. b/ przygotowanie szczegółowego programu kursu w oparciu o bloki tematyczne o których mowa w pkt. 3.4 specyfikacji. c/ przygotowanie harmonogramu kursu w oparciu o wcześniej przygotowany program kursu. d/ zapewnienie kadry kursowej w ilości min. 1 osoby. e/ prowadzenie dokumentacji kursu (łącznie z fotograficzną- min. 10 zdjęć) i przekazanie jej (po zakończeniu kursu) do Zamawiającego f/ opracowanie, powielenie i przekazanie każdemu uczestnikowi kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, takich jak: instrukcja systemu w wersji elektronicznej, g/ opracowanie, powielenie i przekazanie uczestnikom kursu niezbędnych materiałów dydaktycznych, h/ zapewnienie uczestnikom poczęstunku w postaci kawy, herbaty, ciasteczek itp. 3.7. Wykonawca dla każdej grupy winien podczas kursu: a/ zapewnić sprzęt m.in. oprogramowanie (Program chart -wersja komercyjna) na czas kursu oraz komputery PC z zainstalowanym systemem MS Windows ( co najmniej 32 bit, Ram 2-4 GB, Dysk 250-500 GB), w ilości adekwatnej do ilości uczestników kursu danej grupy. b/ zapewnić na czas kursu i przekazać po zakończeniu kursu po 1 wersji edukacyjnej programu Chart dla każdego uczestnika danej grupy. 3.8. Wykonawca winien zabezpieczyć sale dydaktyczną. 3.9. Etap II przedmiotu zamówienia- przeprowadzenie egzaminu końcowego składającego się z części teoretycznej i praktycznej, potwierdzonego wydaniem stosownego certyfikatu, którego zakres obejmuje: a/ przeprowadzenie egzaminu składającego się z części teoretycznej (test) i praktycznej dla 100 nauczycieli - uczestników kursu b/ sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie jego kopii Zamawiającemu. c/ wydanie uczestnikom kursu certyfikatów potwierdzającego nabyte umiejętności i kwalifikacje. 3.10. Miejscem przeprowadzenia kursu i przeprowadzenia egzaminu są następujące miasta: I grupa Andrychów, II grupa Zakopane, III grupa Tarnów, IV grupa Bobowa, V grupa Myślenice, VI grupa Gorlice. 3.11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ -wzór umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02