Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu oraz studiów podyplomowych w ramach projektu pt. „Postaw na dobry zawód – podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 734 800
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 734 800
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu oraz studiów podyplomowych w ramach projektu pt. „Postaw na dobry zawód – podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia w 2 częściach jest wyłonienie osób, których zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie kursu oraz studiów podyplomowych w ramach projektu pt. „Postaw na dobry zawód – podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”. 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowane w ramach projektu pt. „Postaw na dobry zawód – podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”, Nr wniosku: RPPM.03.03.01-22-0013/16, Działanie 3.3. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej. 2.3 Celem projektu jest podniesienie jakości edukacji zawodowej uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Budowlanych i Odzieżowych, ul. Bałdowska 19, 83-110 Tczew. 2.4 Zamówienie nie ogranicza w żadnym stopniu dostępności do oferentów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, a także równości szans kobiet i mężczyzn, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnością oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. 2.5 Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. UWAGA: Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. 2.6 Informacje dotyczące Osób prowadzących kursy/studia podyplomowe: 2.6.1 Osoba do realizacji kursu, dotyczy 1 części zamówienia, musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu minimum 1 kursu, odpowiadającego tematyce danej części zamówienia. UWAGA: Liczba przeprowadzonych kursów przez Osobę prowadzącą kurs, która zostanie przez Wykonawcę wskazana do realizacji danej części zamówienia, stanowi kryterium oceny ofert, opisane w Rozdziale 13 SIWZ. 2.6.2 Studia podyplomowe – dotyczy 2 części zamówienia, musi przeprowadzić szkoła wyższa, przez którą należy rozumieć publiczną lub niepubliczną uczelnię, w tym szkołę doktorską, działającą zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668, z późn. zm.) lub uczelnię zagraniczną, a także szkołę wyższą i wyższe seminarium duchowne prowadzone przez Kościół Katolicki lub inne kościoły i związki wyznaniowe. 2.6.3 Wykonawca nie będzie zobowiązany do podania – na etapie składania oferty przetargowej tj. w Formularzu ofertowym – danych personalnych (tj. imienia i nazwiska) Osoby, której planuje powierzyć realizację zamówienia w konkretnej części zamówienia (dotyczy 1 części zamówienia). UWAGA: Dopiero po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do ujawnienia personaliów tej Osoby, której planuje powierzyć realizację zamówienia, a także – do udowodnienia Zamawiającemu (poprzez złożenie kopii odpowiednich dokumentów) nie tylko posiadania wymaganych uprawnień/wykształcenia do realizacji kursu, ale również liczby zrealizowanych przez nią kursów, zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2.7 Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.7.1 Jedną godzinę kursu należy traktować jako 45 minut zajęć. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom przerwy, których czas nie jest wliczony do godzin zajęć. 2.7.2 Wykonawca, w kalkulacji kosztów kursu lub studiów podyplomowych, oprócz wynagrodzenia dla Osoby/Osób prowadzącej/ych zajęcia, musi ująć wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia. 2.7.3 Koszty wynajmu sali w przypadku kursu matematyki ponosi Zamawiający, bowiem przedmiotowy koszt stanowi wkład własny niepieniężny Powiatu Tczewskiego. 2.7.4 Jeśli kurs winien finalnie kończyć się egzaminem – co wynika z obowiązujących przepisów prawa, a czego nie przewidział Zamawiający – do obowiązku Wykonawcy należeć będzie zorganizowanie takiego egzaminu (umożliwienie uczestnikowi przystąpienia do jego zdania/zaliczenia), w tym pokrycie ewentualnych kosztów związanych z jego przeprowadzeniem. 2.7.5 Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia harmonogramu kursu z Dyrekcją szkoły w porozumieniu z uczestnikami kursu. Terminy i godziny kursu muszą być dostosowane do najbardziej pożądanych przez odbiorców i podlegają akceptacji Dyrektora szkoły, w której kurs ma się odbywać (dot. 1 części zamówienia). 2.7.6 Wykonawca musi informować na bieżąco Zamawiającego o ustalonych terminach egzaminów/testów oraz zobowiązany będzie do przekazywania informacji dotyczących osób, które zdały bądź nie zdały egzaminu/testu. 2.7.7 Wykonawca będzie miał obowiązek przekazać każdemu uczestnikowi kursu oraz studiów podyplomowych – po pozytywnym jego ukończeniu – oryginałów zaświadczenia / certyfikatu / świadectwa, poświadczających jego ukończenie na druku zgodnym z wytycznymi MEN lub, gdy jest to niemożliwe, innego dokumentu potwierdzającego nabyte kwalifikacje i uprawnienia, a Zamawiającemu kserokopii tych dokumentów oraz potwierdzenia odbioru dokumentów przez uczestników zajęć. UWAGA: Dokument potwierdzający ukończenie kursu lub studiów, co do zasady musi zawierać następujące dane (o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej): a) numer z rejestru; b) imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika kursu, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenia; d) formę i nazwę kursu; e) okres trwania kursu; f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu/zajęć i uzyskanie umiejętności/kwalifikacji; g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; h) podpis: Wykonawcy lub osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową, przeprowadzającą kurs. 2.7.8 Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji rozliczeniowej, w tym m.in. protokołów odbioru usługi, list obecności i innych, których wzory stanowią załączniki do projektu umowy, a także kserokopii zaświadczeń/certyfikatów. Wzory tych dokumentów mogą podlegać modyfikacji w porozumieniu z Zamawiającym, co nie będzie wymagało aneksu do umowy. 2.7.9 Wskazana w dokumentacji przetargowej liczba uczestników stanowi maksymalną ich ilość. 2.7.10 Zamawiający zwraca uwagę, że na etapie rekrutacji uczestników poszczególnych kursów, może nie zostać zebrana maksymalna ich ilość wskazana w dokumentacji przetargowej. 2.8 Wykonawca zobowiązany jest do: 2.8.1 Wskazania w ofercie stawki za przeprowadzenie kursu dla 2 grup po 15 osób oraz wyodrębnioną kwotę za przeprowadzenie kursu dla jednej grupy (dot. 1 części zamówienia). 2.8.2 Wskazania w ofercie stawki za studia podyplomowe dla 1 uczestnika. W związku z powyższym za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby planowanych uczestników oraz zaoferowanej stawki za realizację studiów dla 1 uczestnika (dot. 2 części zamówienia). 2.8.3 Dysponowania odpowiednią liczbą osób, które są w stanie przeprowadzić zajęcia. 2.8.4 Zapewnienia – do realizacji przedmiotu zamówienia – osób posiadających należyte kompetencje, uprawnienia, przygotowanie zawodowe oraz dołożenia należytej staranności w celu wykonania przedmiotu umowy. Za powyższe czynności Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność. 2.8.5 Działania zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 2.8.6 Z Wykonawcą, zostanie podpisana odrębna umowa dotycząca przetwarzania danych osobowych, o ile Instytucja Zarządzająca nie wyrazi sprzeciwu. W przypadku, gdy Instytucja Zarządzająca wyrazi taki sprzeciw, Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie podpisania umowy z Wykonawcą, z uwagi na odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 8 Ustawy. 2.9 Informacje dodatkowe: 2.9.1 Planowana kwota na realizację zadania związanego z zorganizowaniem i przeprowadzeniem kursu oraz studiów podyplomowych w ramach projektu pt. „Postaw na dobry zawód – podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”, w 2 częściach wynosi łącznie 10 800,00 zł brutto, z czego na poszczególne części zamówienia, odpowiednio: • część 1 zamówienia: 2 400,00 zł, • część 2 zamówienia: 8 400,00 zł. 2.9.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli kursów w zakresie prawidłowości realizacji zamówienia przez osoby wskazane przez Zleceniodawcę oraz Instytucję Zarządzającą oraz inne instytucje uprawnione do kontroli realizacji projektów współfinansowanych w ramach Unii Europejskiej. 2.9.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rejestracji zajęć (filmowanie, nagranie audio, fotografowanie). 2.9.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu do końca ustawowo wyznaczonego okresu archiwizacji tego typu dokumentów. 2.10 Opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych, następujących częściach zamówienia: 2.10.1 część 1 zamówienia: Kurs - Zastosowanie matematyki w projektach budowlanych 1) Warunki realizacji zamówienia:  przeprowadzenie kursu dla maksymalnie 30 uczniów ZSBiO, 30 godzin (2 grupy po 15 godzin),  termin realizacji: od podpisania umowy do 31.10.2020 r. 2) Celem kursu jest podwyższenie kompetencji kluczowych z zakresu matematyki dla uczniów w klasach o profilu budowlanym. 3) Wykonawca dostosowuje poziom kursu do grupy. 4) Wykonawca zostanie zobowiązany do wskazania pomocy dydaktycznych pomocnych przy realizacji kursu, pomoce zostaną zakupione przez Zamawiającego. 5) Po zakończeniu kursu uczestnicy otrzymują zaświadczenie o jego odbyciu. 6) Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniach ZSBiO w Tczewie, placówka bezpłatnie udostępni pomieszczenia komputerowe, jako wkład własny Powiatu Tczewskiego do projektu. 7) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia harmonogramu zajęć z dyrekcją szkoły. 2.10.2 część 2 zamówienia: Studia podyplomowe w zakresie wyceny nieruchomości 1) Warunki realizacji zamówienia:  studia podyplomowe dla maksymalnie 2 nauczycieli ZSBiO w Tczewie,  zajęcia min. 286 godzin na osobę, wynikające z rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 12 czerwca 2014 r. w sprawie minimalnych wymogów programowych dla studiów podyplomowych w zakresie wyceny nieruchomości (Dz. U. z 2014 r. poz. 826),  termin realizacji: od podpisania umowy do 31.10.2020 r. 2) Studia podyplomowe muszą być przeprowadzone zgodnie z minimalnymi wymogami programowymi dla studiów podyplomowych w zakresie wyceny nieruchomości określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 12 czerwca 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 826). 3) Zajęcia muszą umożliwić zdobycie zawodu rzeczoznawcy majątkowego oraz kompleksowe przygotowanie do egzaminu państwowego i zdobycia licencji rzeczoznawcy majątkowego. 4) Miejsce, w którym odbywać się będą studia podyplomowe nie może być oddalone dalej niż 100 km od Tczewa. 5) Koszty przejazdu pokrywają uczestnicy studiów podyplomowych. 2.11 INFORMACJA O PODWYKONAWCACH: 2.11.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy – o ile są już znane. W przypadku zaistnienia zmian w tym zakresie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie, w tym w szczególności do przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym zamierza powierzyć realizację usług. 2.11.2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.11.3 Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.11.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.12 Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego. 2.13 Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 2.14 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. 5.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.4 SIWZ stosuje się. 14.3 Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu następujących dokumentów: 14.3.1 Dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który złożył ofertę na pierwszą część zamówienia: Potwierdzających spełnianie wymagań przez Osobę lub Osoby do prowadzenia poszczególnych kursów: 1) dokument poświadczający posiadanie uprawnień/wykształcenia/ kwalifikacji/kompetencji do prowadzenia kursów o tematyce zgodnej z częścią zamówienia, do której Wykonawca wskazał tę Osobę/Osoby, 2) dokument (np. zaświadczenie, umowa lub inny), poświadczający doświadczenie w realizacji kursów przez Osobę/Osoby prowadzącą/prowadzące kurs/kursy, w myśl deklaracji tego doświadczenia zawartej w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ), przy założeniu przeprowadzenia min. 1 takiego kursu; 14.3.2 Dotyczy wyłącznie części 2 zamówienia: Zamawiający będzie oczekiwał przekazania dokumentu zaświadczającego posiadanie przez Wykonawcę statusu uczelni wyższej (np. wpis do rejestru uczelni wyższych). 14.3.3 Umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia – jeżeli najkorzystniejszą ofertą okaże się oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach