Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Słupsku ul. Szczecińskiej 59, polegających na usunięciu zawilgoceń w piwnicach urzędu, wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Lęborku ul. Słupska 23, polegających na remoncie dachu.

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-831 Gdańsk, ul. Długa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3002300, , fax. 58 3014318
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3002300, , fax. 58 3014318
    REGON: 00102119700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Słupsku ul. Szczecińskiej 59, polegających na usunięciu zawilgoceń w piwnicach urzędu, wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Lęborku ul. Słupska 23, polegających na remoncie dachu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót remontowych w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Słupsku ul. Szczecińskiej 59, polegających na usunięciu zawilgoceń w piwnicach urzędu, wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Lęborku ul. Słupska 23, polegających na remoncie dachu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w oryginale oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach