Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi specjalistycznego programu informatycznego pn. KS APTEKA w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2012-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi specjalistycznego programu informatycznego pn. KS APTEKA w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Kurs Obsługi Programu KS Apteka w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych i ćwiczeniowych) oraz koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie aktualnego Pharmindeksu (2 szt.) oraz materiałów do pisania (długopisy, skoroszyty), przechodzących na własność kursantów, b. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c. opracowanie i przedłożenie po podpisaniu umowy do akceptacji Przedstawicielowi Zamawiającego - Liderowi Szkolnemu harmonogramu realizacji przedmiotu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu kursu dla każdej z grup testu sprawdzającego poziom umiejętności obsługi przez kursanta programu KS Apteka. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 4. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT lub rachunkiem, e. protokół z przeprowadzonego testu sprawdzającego poziom umiejętności obsługi przez kursanta programu KS Apteka. Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający. 5. Ramowy program kursu: Program kursu obejmuje łącznie 72 godziny lekcyjne (godzina lekcyjna to 45 min.) dla 58 osób podzielonych na cztery piętnastoosobowe grupy. Program kursu musi obejmować 6 godzin teoretycznych i 12 godzin praktycznych. 6. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA: a. Wiadomości ogólne dot. Programu KS Apteka (omówienie modułów, funkcji programu, zasad działania) b. Moduł: Sprzedaż (ekspedycja leków, karty pacjentów, faktury VAT, zamówienia, składanie leków robionych, ekspedycja) c. Moduł: Zakupy (wprowadzanie towaru, zakładanie kart, kody kreskowe) d. Moduł: Magazyn (aktualizacje, przeceny, remanent ) e. Moduł: Zestawienia (kontrola recept, leków, poprawa kodów) 7. Czas trwania kursu: 72 godziny (18 godzin dla każdej z grup), przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną(45 minut). Kurs może trwać max. 5 godzin dziennie, przewiduje się przerwy. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu program szkolenia, obejmujący co najmniej 6 godzin teoretycznych i 12 godzin praktycznych dla każdego uczestnika. 8. Liczba uczestników kursu: 58 osób podzielonych na 4 grupy 14-15 osobowe. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 9. Czas realizacji: od lutego do 15 maja 2012 r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego -Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. 10. Umowa będzie realizowana w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58. Zamawiający udostępnia bezpłatnie salę wykładową (wyposażoną w sprzęt komputerowy) w godzinach, w których nie jest wykorzystywana do prowadzenia zajęć szkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach