Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kosmetyczno-stylistycznego dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Placówek w Nowym Targu. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, projekt pn.Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

Zarząd Powiatu Nowotarskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Aleja Tysiąclecia 35
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2667034 , fax. 018 2667046
  • Data zamieszczenia: 2011-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nowotarskiego
    Aleja Tysiąclecia 35 35
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2667034, fax. 018 2667046
    REGON: 49189333900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kosmetyczno-stylistycznego dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Placówek w Nowym Targu. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, projekt pn.Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 70 godzin lekcyjnych (tj. 45-minotowych) kursu kosmetyczno-stylistycznego dla 15 osób - uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Placówek w Nowym Targu (zwanego dalej ZSTiP). Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, projekt pn.Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zobowiązania Wykonawcy: 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie w okresie od 04.05.2011r. do 30.06.2011r. 70 godzin lekcyjnych (tj. 45-minutowych) kursu kosmetyczno-stylistycznego dla 15 uczniów ZSTiP (grupa oznaczona nr ZSTiP/kosmetyczny/r/2011/1) w (miejsce/miejsca realizacji kursu wskazane w ofercie). Zajęcia teoretyczne nie mogą stanowić więcej niż 10 godzin. Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone w podziale na dwie podgrupy, z których żadna nie może liczyć więcej niż 8 osób. 2. Zapewnienie asystenta ds. organizacyjnych, który będzie odpowiadał za sprawy organizacyjne związane z realizacją kursu, udostępni swoje dane kontaktowe uczestnikom kursu i Zamawiającemu oraz będzie dyspozycyjny dla uczestników i Zamawiającego okresie realizacji zamówienia, 3. Jeżeli Zamawiający będzie realizował kurs bądź część kursu poza granicami administracyjnymi Miasta Nowy Targ jest zobowiązany zapewnić każdorazowo wszystkim uczestnikom transport spod siedziby ZSTiP do miejsca kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników. 4. Ustalanie harmonogramu kursu z Dyrektorem ZSTiP. Harmonogram ma być sporządzony na formularzu określonym przez Zamawiającego, dostępnym na www.nowotarski.pl. Harmonogram kursu nie może kolidować z zajęciami dydaktycznymi uczniów prowadzonymi w ZSTiP. 5. Przekazanie zatwierdzonego przez Dyrektora ZSTiP harmonogramu Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku niedostarczenia Zamawiającemu harmonogramu we wskazanym terminie Zamawiający rozwiąże umowę i naliczy kary umowne zgodnie z art. 7 ust.1 pkt.2 zawartej umowy. 6. Harmonogram może być aktualizowany przez Zamawiającego na wniosek Dyrektora ZSTiP lub na wniosek Wykonawcy po ustaleniu z Dyrektorem ZSTiP, w szczególności w związku ze zmianą planów zajęć dydaktycznych uczestników kursu. Zmiana harmonogramu nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować się do zmian harmonogramu wprowadzonych przez Zamawiającego. 7. Jeżeli blok zajęć w ramach kursu przekracza 3 godziny w ciągu jednego dnia Wykonawca zapewnia poczęstunek dla grupy w postaci kawy, herbaty, zimnych napojów i ciastek, a jeżeli przekracza 6 godzin Wykonawca zapewnia również ciepły posiłek - obiad. 8. Prowadzenie dzienników zajęć oraz gromadzenie list obecności z każdych zajęć na formularzach określonych przez Zamawiającego, dostępnych na www.nowotarski.pl oraz przekazanie wymienionych dokumentów Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. 9. Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i będzie osobiście realizować zadania wynikające z niniejszego zamówienia to zobowiązuje się prowadzić karty czasu pracy oraz ewidencję godzin pracy na formularzach określonych przez Zamawiającego oraz niezwłocznie przekazywać je Zamawiającemu na każde jego wezwanie. 10. Sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć i przerw między zajęciami kursu. 11. Przygotowanie i wręczenie uczestnikom, którzy uczestniczyli w co najmniej 80% zajęć w ramach kursu zaświadczenia o ukończeniu kursu zawierającego nazwę, program i wymiar godzin kursu, oznaczonego zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zatwierdzonymi przez Instytucję Zarządzającą POKL oraz zasadami promocji Projektu. 12. Przekazanie Zamawiającemu wzoru zaświadczenia wraz z podpisami uczestników, którzy go otrzymali. 13. Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, projekt pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 14. Oznaczenie miejsc realizacji szkolenia oraz wszelkich materiałów powstających w ramach kursu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zatwierdzonymi przez Instytucję Zarządzającą POKL oraz zasadami promocji Projektu. 15. Udostępnienie na wezwanie Zamawiającego własnej dokumentacji finansowo-księgowej z zakresu realizowanego zamówienia w terminie 3 dni od wezwania Zamawiającego. 16. Umożliwienie osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji kursu, w tym w szczególności przebiegu kursu, treści materiałów wykorzystywanych na kursie, frekwencji uczestników kursu i prowadzenie wizyt monitorujących. 17. Współpraca z Zamawiającym przy realizacji działań ewaluacyjnych. 18. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących przy realizacji zadań stanowiących przedmiot zamówienia. 19. Pokrycie wszystkich strat wynikłych z powodu niewykonania przedmiotu zamówienia. 20. Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentów, opracowań i wszelkich innych materiałów wytworzonych przez siebie w ramach realizacji niniejszego zamówienia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006, nr 90 poz. 631, z późn. zm.), w tym w szczególności w celu udostępniania na stronach internetowych Zamawiającego. 21. Wykonawca przeprowadzi kurs zgodnie z następującym programem: Część teoretyczna: wyposażenie stanowiska pracy, urządzenie gabinetu kosmetycznego, metody oraz środki do dezynfekcji, budowa skóry, funkcje skóry, rodzaje cer i ich charakterystyka (cera normalna, sucha, tłusta, mieszana, zniszczona, starcza, atroficzna, naczynkowa, wrażliwa), pielęgnacja twarzy i ciała w gabinecie kosmetycznym (dostosowanie zabiegu do potrzeb klienta, rodzaje zabiegów, wybór zabiegu ze względu na rodzaj cery), podstawy dermatologii (najczęściej spotykane schorzenia w gabinecie kosmetycznym, choroby skóry), podstawy chemii kosmetycznej (składniki aktywne, zioła), zagadnienia teoretyczne dotyczące poszczególnych zajęć praktycznych (wskazania i przeciwwskazania do wykonywanych zabiegów, schemat zabiegów wraz z opisem wykonywanych czynności). Część praktyczna: wywiad z klientką i dobór odpowiedniego zabiegu, demakijaż oczu, twarzy, szyi i dekoltu, diagnoza cery, wykonywanie peelingów (enzymatyczne, drobnoziarniste, gruboziarniste, peelingi dłoni, stóp), masaż twarzy, szyi i dekoltu - masaż kosmetyczny, nakładanie masek kremowych (nawilżające, odżywcze, przeciwzmarszczkowe, liftingujące), nakładanie masek żelowych, nakładanie masek algowych, henna brwi i rzęs, regulacja brwi, mikromasaż ultradźwiękami okolic oczu, zabieg na okolice oczu (maski kremowe, maski algowe), wykonywanie depilacji woskiem poszczególnych partii ciała: (wąsik, pachy, bikini, uda, łydki, ręce), manicure, metoda żelowa, akryl zdobienie i malowanie paznokci lakierami, masaż dłoni, zabiegi na dłonie (wybielające, liftingujące, nawilżające), kąpiel parafinowa dłoni, kąpiel aromapeutyczna stóp, masaż stóp, zabieg nawilżająco-odżywczy na stopy, kąpiel parafinowa stóp, zabieg pedicure kosmetyczny, zdobienie i malowanie paznokci u stóp, mikrodermabrazja (zabieg złuszczania naskórka wykonywany na twarzy i wybranych partiach ciała), obsługa urządzeń kosmetycznych i ich wykorzystanie podczas zabiegu: ultradźwięki, mikromasaż, peeling kawitacyjny zabieg złuszczania naskórka, zabieg oczyszczania skóry twarzy, zabiegi na ciało: celulit, rozstępy, odchudzanie. 22. Wykonawca zapewni wszelkie materiały na zajęcia teoretyczne i praktyczne, które są niezbędne do przeprowadzenia kursu zgodnie ze wskazanym programem. 23. Zgodnie z Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, obowiązującymi od dnia 1 stycznia 2011 r., personelem projektu nie mogą być osoby zatrudnione w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. Zatem Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z ww. instytucji lub że nie będzie zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku jeżeli Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z ww. instytucji jest zobowiązany niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników kursu. W razie rezygnacji uczestnika z udziału w kursie, jego miejsce może zająć osoba z listy rezerwowej. Rezygnacja uczestnika z odbycia szkolenia i uzupełnienie grupy szkolącej się osobą z listy rezerwowej jest możliwe do momentu zrealizowania nie więcej niż 10% zajęć kursu. Wykonawca nie może pobierać opłat od uczestników kursu. Wynagrodzenie, które Wykonawca otrzyma za realizację przedmiotu zamówienia będzie stanowiło iloczyn ceny jednostkowej wskazanej w ofercie za jednego uczestnika kursu oraz liczby uczestników, którzy ukończą kurs. Za uczestnika, który ukończył kurs uznaje się osobę, która uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć w ramach kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach